Kira byla v kuchyni když uslyšela skřípavé zvuky došlo ji že nový bažant je na cestě.
Doběhla ke kleci a čekala až ji Newt s Gallym otevřou aby tam mohla skočit. Kira skočila dolu a viděla v rohu klece malého chlapce kterému může být tak jedenáct dvanáct let ,má hnědé kudrnaté vlasy a baculatý tváře .Kira přišla blíž k chlapci a klekla si před něj .
,,Ahoj" chlapec zvedl hlavu a koukl na Kiru ,,a- ahoj" kňukl ,,pamatuješ si něco?" ,chlapci se do očí navalili slzy ,,n- ne nic si nepamatuju" ,,to je v pořádku nikdo si tady nic nepamatuje brzy si vzpomeneš na jméno ano ale těd vylezeme z klece co ty na to?"
Kira podala ruku chlapci a pomohla mu ven z klece .Před chlapcem stál a Alby ,,ahoj bažo neboj se já jsem Alby tohle je Kira ona tě tu provede ano" chlapec přikývl a chytil Kiru za ruku.
Kira ho provedla po place a řekla mu pravidla ,odvedla ho za Pánvičkou na oběd ,Pánvička podal chlapci talíř a sedl si vedle Kiru na proti Kiře sděl Newt a vedle Kiry nadruhé straně seděl Minho.
,,tak co bažo už si pamatuješ jméno ," zeptal se Minho,,Chuck jmenuju se Chuck "
Minho se postavil na stůl a zakřičel ,,hej čóni nový bažant se jmenuje Chuck" všichni placeři se koukli na Chucka .
Po obědě Kira Chuckovi ukázala kde bude spát .Chuck má síť vedle Kiry.Chuck měl plno otázek ohledně labyrintu a placu na které kira odpověděla o tom co žije v labyrintu se nezmínila nechtěla ho vystrašit.
Ráno se Kira vzbudila o dost dřív než ostatní placeři a šla si zaběhat ,když tak běhala všimla že se začínají otevírat brány od labyrintu zastavila se a koukala jak se otevírají o chvilku později se zase rozběhla ale nekoukala před sebe a narazila do Minha .
,,Do frase co tu děláš zničila si mi účes " ,,moc se ti omlouvám za zničený účes Miňonko"
,,tak co tu děláš tak brzy Kiruško"
,,vzbudila jsem se dřív tak jsem si šla zaběhat"
,,ty umíš běhat?" zasmál se Minho
,,Hej "cekla Kira
,,no nic už musím do labyrintu tak zatím Kiruško"
,,zatím Miňonko"
ČTEŠ
Dívka v Labyrintu
ActionKira dívka které se dostala do labyrintu společně s placery se snaží dostat ven ,touží se podívat za zdi které je vězní ale plac má ráda chce a zároveň ho nechce opustit . Také našla v labyrintu lásku a je si jistá že jednou spolu budou žít v krá...