vím co dělám

45 3 9
                                    

Vyhrabala jsem se ven  dopadla břichem na písek a těžce vydechla bolestí , kterou jsem potlačovala . Motola se mi hlavu a dělali se mi mžitky před očima . Pomalu jsem pomocí rukou převrátila na záda abych jsi nezanesla do rány na stehně písek , když bych řekla že je pozdě a zase  se pomocí rukou zvedla do sedu. Hluboce jsem se nadechla a zavřela oči a tajně doufala že to všechna ta bolest odezní .

,,Hej Kiro , Kiro " cítila jsem jak mě někde drží za ramena a třese se mnou , otevřela jsem oči a viděla Newta .

,,ještě jednou semnou takle zatřep a ty ruce ti urvu " promluvila jsem , ale znělo to spíše jako šepot , jsem děsně unavená .

,,pořád nepříjemná to je dobrý znamení " řekl stařík a vyměnil  jsi místo z Newtem a já zase zavřela oči. 

,,nene Kiro musíš zůstat vzhůru " slyšela jsem Pánvičku , a broukla jsem mu na odpovědět a zase jsem se položila na horký písek . Cítila jsem jak mě někdo profackoval a já zase otevřela oči tentokrát .

,,musíš zůstat vzhůru ano ?" Promluvil stařík a odhrnul mi vlasy ze zpoceného čela.

,,jsem .... unavená "Gorge přikývl 

,,já vím rebelko   ,ale zůstaň alespoň po čas toho co ti bude vyndávat tu kulku ano ?" 

,,jo.... dobře " nechala jsem oči otevřené , ale vizi jsem měla rozmazanou a vůbec jsem nevěděla co se děje slyšela jsem hlasy ,ale vůbec je nemohla rozeznat a  už vůbec jsem jim nerozuměla .

,,musíme ji ....." více jsem neslyšela ,ale cítila jsem jak se kolem mě obmotávají ruce , takže mě ani někam přenášejí . 

Po chvilce jsem cítila jak mě pokládají na tvrdý povrch a jak mě zase někdo plácá po tvářích broukla jsem aby věděli , že jsem vzhůru .

,,dobře Kiro tohle bude bolet"  promluvil ke mě Gorge 

,,to ..je mi ...jasný ...,ale už ..to ze mě dostaň" neslyšela a ani jsem nečekala zpětnou odezvu jen jsem ucítila bolest na stehně jak se Gorge v ráně vrtá a hledá kulku ještě jsem cítila jak mě někdo hladí po vlasech a něco mi šeptá u ucha potom jsi pamatuju jenom tmu .



Vzbudila jsem se a první věc co jsem viděla byla sláma ?Chtěla jsem jsi protřít oči abych lépe viděla , ale nemohla jsem protože byli svázané .

,,je vzhůru !" zakřičel někdo tak hlasitě až se mi z toho otřásl mozek . Podle toho jak byl ten hlas blízko jsem usoudila , že ta zakřičela ta sláma přede mnou. Cítila jsem jak mi někdo odvazuje ruce a pomalu mě z něčeho sundává . Co se to sakra děje ? 

ležela jsem na zádech a konečně jsem jsi protřela oči a viděla jsem před sebou celou bandu .

,,na co civíte ?"  Banda přede mnou se rozesmála a já se taky lehce usmála 

,,jsme před městem , ještě kousek a jsme tam " pomalu jsem se začala zvedat, ale hned mě zase položili na zem . Nechápavě jsem se na ně podívala .

,,co je ? Musíme tam , musíme najít Thomase a Brandu a toho ...... Marka ? Mikea? " snažila jsem se mu přijít na jméno 

,,Markuse "luskla jsem jeho směrem 

,,Markuse přesně a musíme do tich hor " setřela  jsem jsi zpocené vlasy z čela 

,,jo přesně tohle všechno musíme , ale byla jsi postřelena a potřebuješ odpočinek " promluvil Newt . To on byl ta láma co jsem viděla nesl mě na zádech .

,, jo a ten se mi dostál , byla jsem dost dlouho a my nemůžeme plýtvat časem "

,,Kir-" začal ,ale hned jsem ho přerušila 

,,kde mám batoh ?"

,,tady " Pánvička mi podal můj batoh a usmál se na mě , usmála jsem se na něj zpátky a začala se přehrabovat v batohu . Vyndala jsem mast co mi dala Jesika a dala jsem jí trochu na ránu .

,,tohle to zchladí a ututlá bolest " řekla jsem když jsem ránu obvazovala šátkem , který jsem předtím ze své rány odvázala abych ji namazala .

,,můžeme?" Gorge jsi povzdechl a přikývl . Vstala jsem a oprášila jsi kalhoty od písku a dívala se přede jak se ostatní rozchází a když jsem se chytala za nimi Gorge mě chytil za ruku. Podívala jsem se na něj a čekala co mi chce říct.

,,měla by jsi se přestat přepínat "  podívala jsem na jeho ruku , které mě pevně držela za zápěstí .

,,díky za starost , ale nepotřebuju aby mi někdo říkal co dělat. Vím co dělám "  vytrhla jsem mu ruku z jeho sevření a dohnala ostatní a ze vší jsi silou jsem potlačovala bolest , která proudila v každým koutku mého těla .



Dívka v LabyrintuKde žijí příběhy. Začni objevovat