Kiře skončil trénink a dneska se půjde podívat do labyrintu společně s Minhem
,,vstávej Kiro "! Kira jenom zabručela a převalila se na bok
,,čeká tě výlet do labyrintu" Minho to vzdal a prostě Kiru shodil se sítě
,,mohl bys mít aspoň trochu citu ?"
,,mohla by ses naučit vstávat "?
,,fajn"
,,jo a dneska bude oslava"
,,a to proč ?"
,,na přivítáni nového běžce "
,,on je nový běžec kdo"
,,ty"?
,,já "?
,,jo od teď jsi oficiální běžec blahopřeju"
,,jo takhle jo díky jdeme na snídani mám hlad " Minho přikývl
Kira ani nestihla postřehnou jak ale už stála připravená před bránou labyrintu
,,připravená "?
,,jo" vydechla Kira když se ji Minho zeptal .Brána se s velkým zaduněním otevřela a Minho vyběhl Kira se pousmála a vyběhla za ním . Součástí výcviku bylo i studování map takže tak nějak věděla kam běží .
běželi 2 hodiny ,,dáme si přestávku a sníme tu svačinu " Kira přikývla
,,Minho "?
,,Hmm?"
,,nenapadlo tě někdy že rmuti přes den hlídají nějakou část labyrintu kde je východ a proto je skoro nepotkáváme "?
,,jo asi jo kam tímhle míříš "?
,,no jen mě tak napadlo že je dost divný že se rmuti ozývají jen přes noc když běžci zkoumají labyrint přes den "
,,asi bys mě měli běžet moc přemýšlíš "
,,Minho ale "
,,žádný ale Kiro tohle místo nedává žádný smysl poslali nás jsem jako do vězení a potom nás sledují pomocí malých brouků a-"
,,a co když to není vězení " šeptla
,,cože"? na tomu ale neodpověděla a rozeběhla se k jedné zdi labyrintu
,,Zánik Lidstva Oddělení Smrtící Izolace Nezletilých " přečetla nahlas Kira a Minho na ji nechápavě koukal ,, jo tohle se občas na nějaké ze zdí objeví "
,,zánik lidstva oddělení smrtící izolace nezletilých " na chvíli se odmlčela ,,Zlosin"
,,cože ? Kiro co to"
,,Minho zásoby je na nich napsáno Zlosin a teď tohle na zdech zánik jako Z lidstva to je L oddělení O smrtící S izolace I a nezletilých to je N je to zkratka tvůrci si říkají Zlosin a já jsem to slyšela i té vzpomínce "
,,em dobře popovídáme si o tom v place ještě společně z Albym a Newtem ale teď musíme běžet "
,,jo jo jasně "
,,a co ty a Newt"?
,,nevím o čem to mluvíš "
,,už mezi vámi něco bylo"? ¨
,,ne nebylo"
,,ale ta pusa u té zdi vypadala jako něco "
,,cože? jak o tom-"?
,,ty si tam byl"?!
,,možná"
,,ale však si byl překva-"
,,překvapený je byl jsem že jste to netutlali "
,,Mihno "!
,,musím říct že ta rána do nosu byla fakt něco"
,,Minho! co kdyby si nemluvil a radši běhal "
,,asi si zapomněla že jsem nejlepší běžec"
,,a ty jsi asi zapomněl že celou dobu běžím před tebou "
když Kira s Minhem doběhly zpátky na plac čekali na ně jejich přátelé
,,tak co jaký máš z toho pocit" zeptal se Thomas
,,promiň Tommy musím něco říct Albymu hned potom ti to všechno řeknu "řekla a něž Thomas stihl něco poznamenat Kira s Minhem už běželi za Albym
,,Alby!"
,,co se děje "
,,zlosin já jsme měla vzpomínku tu jak jsem si v ní z pomněla na Thomase mluvila jsem o tom že mám mi je jedno co mi zlosin udělá a taky něco o léku který hledají tři roky j-já si myslím že tohle není vězení nebo jako je ale převážně to je test "
,,moment jak že ti bylo jedno co ti zlosin udělá"
,,nejhorší trest podle všeho bylo poslání do labyrintu a já jsem je nejspíš naštvala a taky si myslím že jsem vás znala před labyrintem že jsme se všichni znali "
,,takže jsi pro ně pracovala ?"
,,ne já já nevím možná to jsi nepamatuji ale jestli ano tak to nebylo proto že jsem chtěla bylo to z donucení "
,,z donucení ?"zeptal se Alby
,,jo" vydechla ,, jde jim prý o nějaký lék který podle mé vzpomínky hledají 3 roky a labyrint je toho součástí já to nechápu jsou to jen útržky "
,,dobře pamatuješ jsi ještě něco "
,,jo něco jako pravá ruka nevím co to je hned potom co to Thomas řekl vzpomínka skončila "
,,dobře že jsi mi to řekla kdyby něco další vzpomínka tak za mnou zajdi " Kira jen přikývla a sledovala jak Alby s Minhem vyházejí pryč
Newt přešel ke Kiře a lehce jí políbil na rty .
,,věděl jsi že Minho byl tu noc u zdi "?
,,cože ? takže nás"
,,viděl ? jop viděl"
,,to je grind"
,,líp bych to neřekla"
tadá po celkem po dlouhé době další kapitola budu upřímná nejsem s ní tolik spojená ale nebojte příští kapitola bude lepší.
ČTEŠ
Dívka v Labyrintu
ActionKira dívka které se dostala do labyrintu společně s placery se snaží dostat ven ,touží se podívat za zdi které je vězní ale plac má ráda chce a zároveň ho nechce opustit . Také našla v labyrintu lásku a je si jistá že jednou spolu budou žít v krá...