Probudila jsem se v temné chladné místnosti.
Pokoušela jsem se zvednout ale v tu chvíli se místnost cukla uvědomila jsem si že je to klec která jela nahoru a právě Zastavila. Bylo jí divné že si nic nepamatuje proč tu je a jak se to tu vzala. V tu chvíli se otevřel poklop a dívku oslnilo slunce, slyšela jak někdo skočil za ní, otevřela oči a všimla si ze kolem poklopu stojí samý kluci a s otevřenou pusou na ni civěli ,, co tak civíte" zeptala se dívka a blonďatý chlapec šel blíž k ní a podal ji ruku a pomohl ji ven s klece.Všichni na dívku pořád jen koukali a nevěděli co říct. ,,Já sem Newt" řekl chlapec který ji pomohl z klece chvíli ,,těší mě" řekla dívka. Newt na ni koukal ,, jo jestli čekáš že ti řeknu jméno tak si ho nepamatuji" řekla dívka a podívala se na Newta než stihl něco říct z davu vešel tmavý vysoký chlapec byl o dost starší než ostatní. ,,Čau bažo já jsem Alby řekl" těší mě" řekla dívka." Newt tě tu provede " dívka jen přikývla.,, Tak pojď "řekl Newt. Šli jsme do nějaké budovy,, čau Pánvičko vedu bažu "řekl Newt a ukázal na mě,, Ahoj "řekla dívka,, Ahoj tak co už víš jak se jmenuješ "? zeptal se Pánvička, dívka přikývla ,,Kira" řekla ,,těší mě Kiro" řekl Pánvička a podal mi talíř s jídlem.
Kira si šla sednou za Newtem, posadila se na proti, ,,tak co jak se ti to tu líbí" zeptal se Newt ,,není to tu tak špatný až na to že na mě všichni tak divně civí" řekla Kira ,,proč na mě vůbec tak civí"? dodala Kira. Newt se pousmál a řekl ,,vidíš tu ještě nějakou holku" ,,no ne" řekla. No tak vidíš řekl Newt. Chvíli jsem jen mlčeli a jedli bramborou kaši, po chvíli se k nám někdo přisedl a řekl ,,ty budeš baža" ,,co myslíš" řekla a chlapec se na chvíli zarazil a řekl ,,drsná, jmenuju se Minho" ,,Kira" řekla. Seděli jsme a dojídali poslední sousta večeře Newt se zvedl a řekl ,,tak pojď bažo ukážu ti kde budeš spát" Kira přikývla šla se Newtem cestou se ho zeptala proč ji všichni říkají bažo Newt se zasmál a řekl jí že tak říkají nováčkům co přijedou do Placu.
,,Tak tady budeš spát" řekl Newt a ukázal na síť. ,,Ráno tě přijdu vzbudit a dokončíme prohlídku a vyzkoušíš si práce u různých kápu " dívka přikývla a usla.
ČTEŠ
Dívka v Labyrintu
ActieKira dívka které se dostala do labyrintu společně s placery se snaží dostat ven ,touží se podívat za zdi které je vězní ale plac má ráda chce a zároveň ho nechce opustit . Také našla v labyrintu lásku a je si jistá že jednou spolu budou žít v krá...