uvědomila jsem si že vlastně ani nevíte jak by Kira mohla vypadat protože sem to do příběhu nedala, no vlastně sem na to zapomněla tak vám sem dávám fotku jak mi Kira mohla tak vypadat pro ty kteří neví tak je to Katherine Pierce z upířích deníků
Newt Kiru budil každé ráno ve stejný čas týden Kira si vyzkoušela všechny práce. Kira pracovala u Pánvičky u meďochů a i v zahrádách u Zarta.
u meďochů pracovala když Jeff a Clint potřebovali pomoct a v zahradách pracovala když měla čas a u Pánvičky byla nejčastěji bavilo ji to a taky tam Pánvičky byl sám a kolikrát ani nestíhal takže se mu Kira hodila.Kira si to ani neuvědomovala a na place byla už měsíc a měl přijet nový bažant.
Jako každé ráno Newt zbudil Kiru už to byla taková tradice a Kira si na to pomalu zvykla. Newt ji budil o hodinu dřív aby se mohla osprchovat dřív než půjdou ostatní placeři často než se šla osprchovat chodila běhat kolem Placu nikdo to nevěděl teda kromě Minha který se jednou zbudil o něco dřív a viděla ji ale Kotě nic neřekl.
Kira šla za Pánvičkou.
"Ahoj chceš s něčím pomoct?"
"Ahoj Kiro jo můžeš rozklepnout vajíčka"
Asi po půl hodně se jsem začali chodit ostatní placeři a Kira jim podávala snídani, po celou dobu co ostatní placeři snídali Kira zůstala u Pánvičky a povídali v tom je přeruší Minho "hej bažo"
"No?"
"Newt tě shání chtěl by potřeboval pomoc v zahradách"
Kira přikývla a došla za Newtem.
"Čau s čím si chtěla pomoc"
Newt se divně podíval "ale já nechtěl pomoc po tobě bažo ale po Minhovi""ten frasák"
" no ale když tu už jsi můžeš mi pomoct"
"jo jasně"
Kira pomáhala Newtovi a Zartovi na záhonkách v tom přiběhl Minho s kýblem plný studené vody a vylil to na Kiru."ty Grinde"
"ale copak Kiruška nám nějak zmohla"
"Kiruška jo?"
"tak fajn Miňonko jak myslíš"
"Miňonka" zasmál se Zart s NewtemKira si po nějaké chvíli uvědomila že se začal smát u Minho všichni placeři se na ni divně koukali pak to Kiře došlo byla mokrá a její tričko prosvítalo.
,,ty frásáku" křikla Kira vzala hadici z vodou a namířila ji na Minha.Kira potom odběhla že se půjde převléct rozběhla se a narazila na Albyho.
,,Kiro proč jsi celá mokrá?"
,,no to je práce Minha" Kira se koukla na Albyho a dodala dlouhý příběh a chtěla odejít. Alby Kiru zastavil o řekl ji jestli mi nemohla přivítat nového bažanta Kira přikývla a odešla se převléct.
ahoj nová kapitola je na světě doufám že se vám bude líbit .
ČTEŠ
Dívka v Labyrintu
ActionKira dívka které se dostala do labyrintu společně s placery se snaží dostat ven ,touží se podívat za zdi které je vězní ale plac má ráda chce a zároveň ho nechce opustit . Také našla v labyrintu lásku a je si jistá že jednou spolu budou žít v krá...