,,co to děláš ?" protočila jsem očima
,,co asi " odsekla jsem
,,to je mi odpověď? zamumlal jsi ale já ho slyšela
,,na debilní otázku se nedá odpovědět jinak " slyšela jsem jak jsi Thomas zamnou povzdechl .
,,a když to potřebuješ vědět kontroluju jestli Winstone nemá horečku " dodala jsem .
,,a má ?"
,,nevím Pánvičko je tu děsné vedro a ruce se mi děsně potí nepoznám to , ale jediný co vím že je na tom hůř a že do hor nedojde "
,,nedojde jak to myslíš že nedojde " vyjekl Thomas
,,to snad mluvím jiným jazykem Thomasi ? Viděl jsi jeho rány ? Může bejt rád že ještě vůbec žije "zvedla jsem a oprášila svoje kalhoty ,, kam jako jdeš ?" hluboce jsme se nadechla jinak bych mu musela vrazit ,, najít něco co pomůže Winstonovi "
,,je tohle použitelný ?" zeptala se Tereza s úšklebkem a držela v rukou nosítka ,,pane bože jo jo , Terezo já tě miluju !" mojí reakci se zasmála , chytla jsem jí za ruku a vydala se směr Winstone ,,vzhůru za Winstonem !" .
,,Tak pomůžete mi nebo tu budete stát jako tvrdé Y ?, tak co?" Minho se probral jako první ,,jo jdem " pomohli mi Winstona naložit na ty dost chatrné nosítka , doufám že se to nepřetrhne .
,,fajn to by bylo " úlevně jsem vydechla , je to celkem makačka a můj kotník mi zase to vůbec neděkuje jen doufám že co nejdříve budeme v těch horák a při trochu štěstí nás tam nechají a budeme jsi žít jako na zámečku a nebo nás zabijí a jestli ano tak ať je to rychlé .
,,Kiro jdeš ?"zvolal na mě můj milovaný bratříček , kterého mám pořád chuť uškrtit .
,,jo ! " vzhůru do pekel em teda do hor a pak do pekel , nemyslím jsi existuje nebe no vážně však tam nahoře jsou hvězdy to se jako moje duše bude toulat kolem plynových koulích a bude čekat až ji sežere nějaká vesmírná příšera třeba takový vesmírný žralok nebo vesmírná chobotnice chápete ne prostě ty odporný věci co žijí i tady na zemi proč by nemohli a poletovat ve vesmíru ? Peklo existovat může přeci jen podzem nikdo nezkoumal kdo ví co všechno tam dole je a navíc chci poznat vůdce pekla ďábel jsi říká a nebo to je Lucifer ? Nebo je to ta stejná osoba já nevím mám v tom bordel .
,,tady jsi odpočineme " všichni přikývli , odhodila jsem batoh na zem a sesunula jsem se podél kamenné studené zdi .
,,až se půjde vzbuďte mě , chraň vás ruku páně jestli mě vzbudíte dřív " obeznámila jsem je se svým plánem a rovnou je varovala , ještě že tu nejsou sítě , Minho a sítě a příjemný spánek nejde k sobě . Slyšela jsem jak se někdo uchechtl ale abyhc byla upřímná je mi to úplně šumák jediné co chci je spánek a něco proti boleti protože se můj kotník pořád ozývá ostatním říkám že je to v pohodě ale je ? Mám ho zraněný už od labyrintu a co jsi budeme je to celkem dlouho co jsme tam byli .
Pomalinku upadám do snu , kde se ze mne stane šedý vlk a mohu volně běžet lesem při úplňku a nechat jsi srst čechrat větrem když zaslechnu výstřel a rychle rozlepím víčka , pomalu je zase zaví...počkat výstřel , rychle vyletím do vzduchu .
,,co se to tu sakra děje !?" vykřikla , to už přiběhl i Thomas se stejnou otázkou .
,,to Winston chtěl se odstřelit " odpověděl Pánvička
,,Winstone co to blázníš ?" vyjekla Tereza
,,nechci se stát jedním z nic prosím " začali mu po tváříc téct slzy , přistoupila jsem k němu a vyhrnula mu triko , oči se mi rozšířila zděšením .
,,Wisntone..."
,,nemusíš pokračovat Kiro vím že je to špatné " přerušil mě a položil mi ruku na hřbet ruky , přikývla jsem .
,,kde je to pistole ?" otázala jsem se , všichni se na mě zděšeně podívali .
,,děláš jsi srandu ty ho v tom budeš ještě podporovat ?" vyjel na mě Thomas
,,podívej se na něj ! Bolí ho to " nadechla jsem se ,,a stejně na to není žádný lék , tohle pro něj bude méně bolestný "
,,já ti tu zbraň nedám "
,,Thomasi , Kira má pravdu " promluvil na něj Newt
,,jestli mu tu zbraň nedáš ty tak já " začala jsem natahovat pro svůj batoh .
,,Newte ne " Newt klečel před Winstonem a podával mu zbraň ,Thomas už sto vzdal a radši se s ním šel rozloučit jako všichni ostatní .
,,uvidíme se v pekle " pronesla jsem a dala jsem mu pusu na tvář ,,zatím Winstone "
,,zatím Kiro "
Vyšla jsme a po pár metrech jsme uslyšeli výstřel ,,uvidíme se " zopakovala jsem a otřela jsi do rukavice slzu které mi stékala po tváři pche nebrečím , mám jen v oku písek fajn možná trochu ano , vydali jsme se dál .
ČTEŠ
Dívka v Labyrintu
ActionKira dívka které se dostala do labyrintu společně s placery se snaží dostat ven ,touží se podívat za zdi které je vězní ale plac má ráda chce a zároveň ho nechce opustit . Také našla v labyrintu lásku a je si jistá že jednou spolu budou žít v krá...