,,VSTÁVAT HRDILIČKY!"
,,ještě chvilku" zabrblala Kira
,,žádný chvilku víš jak dlouho jsem tu pobíhal abych vás dva frasáky našel!?"Kiře až došlo že neleží ve své síti ale leží u zdi a hlavu má položenou o Newtovo rameno
,,ježíš Minho neřvi tu tak někdo se to snaží spát "
,,ty si tu klidně spi Romeo ale tady tvoje Julie se musí nasnídat a í trénovat jestli teda nechce skončit zavřená v labyrintu na čajíček s rmutíkama "
,,fajn už stávám " Kira s Newtem vstala, Newt ji dal pusu do vlasů .Kira se maličko zčervenala a na tváři se ji objevil úsměv zatímco Minho vypadal jako kdyby viděl ducha.
,,ty a Newt jste spolu"?
,,vypadá to tak "řekli oba na stejno a usmáli se na sebe
,,já to věděl že spolu skončíte ale to jste se nemohli dát dohromady před týdnem?"
,,cože proč "?
,,no protože bych vyhrál sázku teď ji vyhrál Pánvička "
,,moment vy jste se sázeli kdy se s Newtem dáme dohromady "?
,,správně "
,,tak už pojď čónko mám hlad " Kira odešla s Minhem na snídani a Newt si odešel lehnout do své sítě.
Kira si šla pro svou porci a když před ní byl Minho takže už nejspíš Pánvičkovi vykecal že jsou s Newtem spolu ,ahoj Pánvi "
,,ahoj Kiro " řekl Pánvička s obrovským úsměvem
,,Minho ti to už řekl že ?"
,,jop po tvém tréninku jsem zajdi chci vědět detaily "
,,neboj zajdu" řekla a mrkla na na něj ,Pánvička skvěle nahradil místo nejlepší kamarádky .
Jakmile Kira dosedla do židle Minho začal mluvit o dnešním tréninku ,,dneska tě naučím něco ze sebeobrany bude se hodit kdyby někoho rmuti ušktli a on by tě napadl "Kira přikývla šla odnést talíř a když se vrátila slyšela Minha jak říká Benovi že spolu s Newtem chodíme .
Kira stála za Minhem a Ben si jí všiml a radši se rychle vypařil Minho měl na tváři nechápavý výraz ,,ehem " odkašlala si Kira a Minhovi došlo proč se Ben zdejchnul ,,jé ahoj Kiro "
,,Minho ty jsi fakt hrozná drbna "
,,hezká drbna jsi zapomněla " dodal Minho s úšklebkem .Kira mu vrazila pohlavek a odešla se vysprchovat samozřejmě ji neušlo jak si Minho něco brblal pod nos a tře si místo kam ho Kira praštila , nebolí ho to je jen děsná herečka .
Minho ji dal dost zabrat s výcvikem že pomalu ani nedokázala chodit ,po tréninku si šla do své sítě kde na ni už čekal Thomas s Chuckem
,,ahoj" pozdravili chlapci Kiru
,,vypadáš děsně "
,,ty taky nejsi zrovna krasavec bratříčku " řekla a sladce se na něj usmála to už to Chuck nevydržel a už se smíchy válel po zemi
,,co to máš na krku " ?
,,tohle "? zeptala se a zvedla dřevěný půl měsíček Thomas přikývl
,,to je přívěšek od Chucka " řekla a věnovala malému chlapci úsměv
,, to je hezký často vyřezáváš ?"
,, vždycky když mám čas baví mě to a taky jsem kvůli tomu často na ošetřovně " Chuck se zasmál a Kira s Thomasem společně s ním
,,ty Kiro kde máš svého prince" zeptal a mrkl na Kiru
,,co? O čem to mluvíš "?
,,no ptám se kde máš prince "
,,bude hádat mluvil si Minhem "
,,ano mluvil a kdyby si ho hledala je na zahradách a myslím že tě velmi rád uvidí " zase na Kiru mrkl a Kira se zvedla a něž odešla hodila na Thomase pohled který mu dost jasně řekl ať jsi svoje poznámky nechá pro sebe .
Kira došla do za Newtem a položila mu ruce do oči a promluvila hlubším hlasem nebo se o to aspoň pokusila ,,kdo jsem "
,,hmm Ben? né ten ne ten je ještě v Labyrintu "
,,tak to bude Adam"?
,,mě ani nepoznáš jo pff"
,,tebe bych poznal vždycky krásko " Kira se nad tím oslovením maličko zčervenala fajn zčervenala hodně .
,,ty se červenáš "? zeptal se Newt s lišáckým úsměv , Kira si kousla do spodního rtu je to její zlozvyk .
,,jo červenám z toho horka a z toho tréninku je to fakt náročný "
,,z horka jo?"
,,jo jasně že je z čeho jiného "? zasmála se Newt ji chytil za pas za přitáhl si ji blíž a věnoval ji polibek samozřejmě to by nebyly placeři kdyby si nenechali ujít svoje poznámky ,ale Newt s Kirou je úspěšně ignorovali.
,, takže pozítří jdeš do labyrintu"?
,, ano jdu ",, j-já možná bych ti měl říct co se mi tam jednou stalo"
,, Newte nemusíš o tom mluvit ano? vidím ti to na očích že ti to není příjemné nemusím to vědět "řekla a pousmála se na něj
,, dobře jen mi slib že budeš opatrná"
,, Newtie slibuji " dala mu pusu na tvář a odešla za Pánvičkou.s touto kapitolou nejsem moc spokojená slibuju příští kapitola bude lepší
ČTEŠ
Dívka v Labyrintu
ActionKira dívka které se dostala do labyrintu společně s placery se snaží dostat ven ,touží se podívat za zdi které je vězní ale plac má ráda chce a zároveň ho nechce opustit . Také našla v labyrintu lásku a je si jistá že jednou spolu budou žít v krá...