jsem v cajku

83 3 8
                                    

,,Jsi v pohodě ?" otázal se mě Minho

,,jsem v cajku " odpověděla jsem a dál jsem jsi štrádovala v tom písku , písek nenávidím písek k čemu to tady vůbec je  , u lídí se stávají zobie a  aby jsme jsem dali ješťe lepší admošku přidáme jsme písek proč ne že jo aah .

,,tak jinak je tvoje noha v pohodě  ?"

,,pokud jsi, jsi nevšiml moje noha pořád patří ke mně a já říkám že jsem v cajku a ještě jednou se mě zeptej jestli jsem v pohodě a zlomím ti nos "  na konci jsem se usmála aby to nebral zle , nemám náladu mluvit o sobě  a i nerada se s ničím svěřuji a ano byla jsem na ně naštvaná že mě svým způsobem ignorovali a malinko pořád ignorují ale ruku na srdce kdo by nebyl , nemusí si se mě ptát jak se mám a tyhle dotírné věci stačí mi že když vejdou že si mě všimnou .

,,tady to asi zakotvíme " rozhodl Thomas a já se tomu výrazu zasmála , neptejte se proč prostě mi to přišlo vtipné . Thomas nade mnou zavrtěl hlavou.

,,jako dítě fakt žejo " vyplázla jsem na něj jazyk , protože to tím na sto procent dokážu že se nechovám jako malá dítě ,  zahodila jsem svůj batoh  a sedla jsi do toho nemožného písku , rozvázala jsi boty a jednu po druhé jsem je vysypala .

,,teda Kiro , to jsi v těch botách snad měla celou poušť?"

,,nech jsi ty poznámky nebo ti ta bota skončí na hlavě " odpověděla jsem mu a probodla jsem ho pohledem alá,, jestli nechceš umřít tak na mě nemluv "  , nazouvala jsem si zpátky své botky když mi v oku přistál písek .

,, a dost co máš pořád za problém Newte ?" vyjela jsem na něj protože můj pohár trpělivosti už přetekl .

,,já ?"

,,né ten za tebou , ano ty řekla jsem ti jménem ne ?"

,,já nemám žádnej problém Kiro"

,,fakt jo ? Tak proč se ke mně tak chováš , nic jsem ti neudělala  a ze dne na den jsem panovačná protože jsem tušila že ty lidi nejsou dobrý a nikdo opakuju nikdo mi nevěřil a měla jsem pravdu "

,,takže jde o to že jsem řekl že jsi panovačná ? " protočila jsem nad tím očima 

,,ne o to fakt nejde , jde o to jak jsi to řekl " 

,,fajn tak promiň Kiro nechal jsem se unést , vše v pohodě ?"přišel ke mně a chytl mě za ruce , uchechtla jsem.

,,to vážně ?" ruce jsem vyškubla 

,,myslíš jsi že když řekneš promiň tak ti hned odpustím skočím ti do náruče a odjedeme na rmutovi na konec světa ? Jestli ano tak jsem hodně mýlil chlapče protože k tobě už nic necítím a abych ti odpustila nebude stačit jen promiň." vzala jsem jsi batoh a spolu s ním jsem se přesunula k Minhovi který stejně jako ostatní tu výměnu názoru slyšeli .







Byl večer a my jsme seděli u ohně , který nás krásně hřál , i přesto že je ve dne takové horko noci jsou pořád chladné . Ležela jsem a hlavu jsem měla položenou na svém batohu a přemýšlela jsem o tom všem co se stalo. Před pár dny jsem byla v placu šťastná s Newtem po boku s Chuckem . Už nikdy nebudu mít možnost mluvit s Jeffem a Gallym . S Gallym jsme si rozuměla, ale pak jsi nesedl s Thomase a Thomas je můj bratr a začal se vůči mě chovat divně . Ráda bych mu řekla že mu nedávám za vinu co se stalo Chuckovi už ne . Hlavou mi problikla moje konverzace s Newtem , nevím co se s naším vztahem stalo a nevím pokud to půjde spravit a doufám že ano , protože jsem předtím  lhala pořád k němu něco citím .  A  Winston nemůžu uvěřit že je pryč , kdo mi teď bude vyprávět ťuk  ťuk vtipy  z koho jsi budu utahovat že jeho pavá láska bude nějaký skot . Sevřela jsem v dlani ručně vyřezaný měsíček od Chucka a slzu , které mi ztékala z oka jsem nechala být .

Aris přiložil k ohni a Minho promluvil ,,myslel jsem že máme být imunní "

,,ne všichni , hádám " odpověděla mu Tereza

,,poud se Winston nakazil jak můžeme vědět že se nenakazíme taky "  otočila jsem hlavou k Newtovi , který právě promluvil . Také se na mě otočil tak jsem se slabě pousmála . Byl to tak slabý úsměv že ho ani nemusil vidět , ale viděl a opětoval mi ho.

,,nikdy jsem nemyslel že to řeknu" otočila jsem se k Pánvičkovi 

,,ale chybí mi plac" všichni jsme chvíli byli ticho než jsem se zvedla a přešla k Pánvičkovi a chytila ho za ruku a položila jsi hlavu na jeho rameno . 

,,Kiro moh-" zvedla jsem hlavu a přikývla , hádám že všichni potřebujeme rozveselit . Nadechla jsem se  a spustila 







Ahoj mám pro vás takovou menší prosbičku jestli píšete nějaký příběh a nebo byste chtěli abych se na něj koukla tak mi jeho název napište jsem do komentáře protože nemám co číst budu vám mooc vděčná .

Dívka v LabyrintuKde žijí příběhy. Začni objevovat