Bene?

142 3 0
                                    

,,emm doufám že neruším " řekl a uculil se 

,,né jasně že ne " řekla Kira a pousmála se na Minha 

,,no jo vlastně j-"nestihl to doříct protože ho Kira šťouchla loktem do žeber ,,Au" šeptl Kiře do ucha až Kirou projela zvláštní vlna pocitů ale bylo to příjemné rychle se od třásla a věnovala pohled zpátky na Minha Newt jsi všiml jak se Kira od třásla a na tváři se mu objevil lišácký ůsměv líbilo se mu co to sní dělá když je v  její blízkosti .

,,to je dobře že jsi vzhůru tenhle čón co od tebe  nechtěl ani hnout "

,,aww  děkuju " poděkovala když se vzbudila nevěděla že tam s ní Newt byl ale pravda byla že když byla mimo cítila jeho přítomnost to je dost psycho pomyslela jsi a pak jsi vzpomněla to proč je na marodce to proč  je celá poškrábaná nešlo ji o sebe ale o někoho úplně jiného o někoho z jejích  nejlepších přátel šlo ji o Bena .

,,Ben ? jak je na tom"?

,,je v pohodě"

,,v pohodě ? když jsem  za ním a za tou plechovkou rozběhla ležel tam jak mrtvola asi půl hodiny jsem ho musela fackovat  aby se  vůbec probral ne že by se mi to nelíbilo ale chápete tu pointu ne?"

Minho se pousmál a přikývl ,, jdu pro něj"řekl a odešel

,,no nic krásko musím jít "jakmile mi řekl Krásko zčervenala jsem asi i na prdeli Newt se na to jenom ušklíbl věnoval mi polibek a odešel .

Dveře se otevřeli a dovnitř vešel Minho a Ben 

,,jak jsi na tom"?

,,jak jsem na tom já to ty jsi byla v bezvědomí to ty si mě musela tahat přes půlku labyrintu takže bych se měl ptát já "

,,jo Bene byla jsem v bezvědomí a nebylo to poprvé ale  mě rmut nic neudělal "

,,jo mě taky ne"

,,Bene ležel si na zemi pomalu si ani nedýchal a rmut lezl pryč  "

,,jsem v pohodě nic mi neudělal "

,,Bene půl hodiny  jsem se tě snažila vzbudit takže mi neříkej že jsi jen tak omdlel a  ten rmut si řekl ale co dneska sváču vynechám a odešel a nechal tě tam ležet "

,,jsem v pohodě jasný"! řekl a zvýšil  hlas 

,,Bene záleží mi na tobě a chci mít do frase jistotu že ti ten rmut nic neudělal "! 

,,nic mi není "!

,,sám si říkal že ještě nikdo kdo potkal rmuta nepřežil a ty si před tím ležel jak pytel brambor tak mi neříkej že se ten rmut nad tebou smiloval "!

,,jsem v pohodě "! řekl a odešel 

,,GRIND"!  ulevila si Kira 

,,jsi v pohodě "?

,,jo jsem Minho  , co tvoje noha "?

,,lepší  , víš kdyby si už nechtěla být běžec nemu-"

,,ne Minho jsem běžec a bude běžec jasný jen tak se nevzdám "

,,Kiro ukázal jsme ti tu mapu žádná cesta není a málem jsi tam umřela  neměl jsem ti to nabízet "

,,Minho jaký je rozdíl mezi bludištěm a labyrintem"?

,,no -"

,,labyrint je hlavolam a bludiště ne"

,,jak to"

,,myslím to tak že nemůžeme čekat že jen tam poběžíme labyrintem a najdeme cestu ven všechno to do sebe musí zapadnout nenapadlo tě někdy že klíčem pro cestu ven jsou rmu-"

Dívka v LabyrintuKde žijí příběhy. Začni objevovat