Kira vyšla do jídelny a všechny pohledy se na ní otočili a jakoby ji chtěli zabít .Kira došla za Minhem ,,Minho? proč se ne mě všichni koukají jak kdyby mě chtěli zabít "? Minho se na Kiru otočil vyraz v tváři Kira neměla tušení co se děje ,,no víš já jsem se maličko prokec a teď už všichni ví že budeš běžec " ,,MINHO!" řekla dost na hlas Kira a všechny pohledy se na ni otočil ,,jo budu běžec ale ne hned mám tři dny na zaučení ano tak se zase všichni pěkně otočte ke své porci ! a ty Minho drž jednou jazyk za zuby "
,,byla to nehoda " řekl Minho
,,nehoda Minho?"
,,nic neříkej Bene nebo skončíš jako zákusek pro rmuti "
,,fajnů
,,Minho ty si se neprořekl že?" Minho záporně zakroutil hlavou
,,jak si to řekl ostatním"
,,noo možná jsem si stoup na stůl a křičel že si nový běžec ale jenom možná "
Kira chtěla něco říct ale v tu ránu do jídelny přiletěl Chuck
,,Kiro je to pravda? ty chceš být běžec jsi normální "začal Chuck .
,,Chuku budu v pohodě nic se mi nestane bude se mnou běhat Minho a mám tři dny na zaučení ano ? budu v pořádku neboj se "
,,fajn ale varuju tě jestli se jí něco stane tak ti na plivu do tich tvých frasáckých bot" řekl Chuck a koukl se na Minha .Minho chtěl říct nějakou poznámku ale Kira ho zastavila pohledem a otočila se na Chucka usmála se rozcuchala mu kudrnaté vlásky a přitáhla si ho obětí.
Kira musela pořád přemýšlet nad Newtem který se ji vyhýbá a jemu jedinému řekla ze je Thomas její bratr a Kira si s někým musí promluvit
,,Minho můžu s tebou mluvit"?
,,jo jasně o co jde " Kira Minhovi všechno řekla i to s Newtem
,,moment takže mi chceš říct ze Thomas je tvůj bratr ?"
,,jop"
,,a ví to"?
,,ne neví nebo jo nevím já mu to neřekla"
,,no to bys asi měla a ohledně Newta taky bys sis s ním měla promluvit"
,,jo já vím všechno ale postupně nejdřív Thomas"
Kira šla za Thomas a odvedla ho do lesa k malému jezírku . ,,tak o čem si chtěla mluvit "zeptal se ,,no já víš chtěla jsem se zeptat jestli se ti něco nezdálo "?
,,no jo něco jo byl jsem spojí matkou a sestrou u nás a matka mi řekla že se musím o svou sestru postarat"
,,a nevíš jak se ta holčička jmenovala"?
,,jmenovala se Kira"
,,tak už je to jasný "
,,co co je jasný "
,,Thomasi jak ty můžeš být můj bratr když ti ani tohle nedojde"
,,počkej řekla jsi bratr takže to holčička jsi byla ty ty si moje sestra"
,,páni ty si mi ale blesk " zasmála se Kira Thomas se přidal
,,počkat ale není to nefér"?
,, co je nefér"?
,,no ty si tu jediná holka na place a ještě k tomu moje sestra tvůrci mě asi nemají moc v lásce"
,,haha Thomasi ty si ale vtipálek "
tahle kapitola je kratší nějak jsem nevěděla co mám dál napsat tak snad nevadí.
chcu vám ještě poděkovat za to votes a že si příběh přidáváte do seznamu moc děkuju.
ČTEŠ
Dívka v Labyrintu
ActionKira dívka které se dostala do labyrintu společně s placery se snaží dostat ven ,touží se podívat za zdi které je vězní ale plac má ráda chce a zároveň ho nechce opustit . Také našla v labyrintu lásku a je si jistá že jednou spolu budou žít v krá...