29.kapitola

64 2 3
                                    

Mortella:
Srdce mi bilo jak o závod při jeho slovech, ale přesto jsem přesně věděla co mám říct.
Podívala jsem se mu do očí a stiskla jeho dlaně do těch mých i přesto že jeho jsou o hodně větší než ty mé.
,,Andy miluju tě vždy si nějak přeji abych ti mohla dokázat nebo říct jak moc. Ale nejde to nebyly na to vymyšleny slova ani činy. Víš vždy jsem chtěla zažít pravou lásku... A tu jsem pocítila až s tebou. Vždy když tě vidím . vždy když cítím tvou vůni. Vždy když tě objímám, když tě líbám. Je to jako poprvé první pusa ,první objetí. Miluju tě Andy".

"Jupí no konečně!!!" ozval se z kuchyně Ashley.

Nebrala jsem na něj zřetel ikdyž ano KONEČNĚ ,konečně jsem řekla svému příteli že ho miluju a on miluje mě.
Andyho oči se v tu ránu jakmile jsem dořekla své vyznání rozzářily jako miliony hvězd a na rtech měl úsměv při kterém se mi podlamovala kolena.
Něž jsem to stihla vůbec zaznamenat políbila jsem ho .
Andy náš polibek prohloubil a tisknul mě na sebe a já jeho na mě.
Držel mě za boky a stiskl. Tisk mě k sobě silně ale přitom tak neskutečné jemně.
Jako kdyby ten milimetrový prostor mezi námi byla velká cihlová zeď. Chtěla jsem ji sbořit,nic mi nebude stát v cestě ne když je na konci on.

Bylo to jako kdyby on byl prostor do kterého se musím vtisknout. Jeho rty ani těch mých, byly jako signál který mi říká ano tohle je správné. Z pohybu jeho rtů čišela ta slova miluji tě,miluju tě.
Jeho ruce se ocitly na mé kostrči a já se při tom dotyku zachvěla. Chtěla jsem víc . A podle jeho dotyků jsem věděla že i on. Vzal mě za zadek a hodil si mě na sebe .Za neustálého líbání mě nesl do ložnice. Lapali jsme po dechu . Položil mě na postel a jemně na mě nalehl.
Odtáhla jsem jsem se pro vzduch . Koukam do jeho očí které září neviditelným ohňem a touhou.
Andy co to se mnou kurva děláš?!

Andy: Nemůžu přestat a ani nechci.
Je to silnější než já nemám dost aaaa ty její oči. Jak se mám krotit když v nich vidím touhu a odevzdanost jak?
Nebudu mít nikdy dost. Chci aby to co teď zažívám bylo navždy aby tento moment nikdy neskončil. Je to jako ..okolní svět zmízí a já vnímám jen ji. Nemůžu zastavit své rty , nemůžu zastavit svoje ruce které se jí dotýkají všude kde mi ona jen dovolí. Jakmile se odtáhla věděl jsem že to chce stejně jak já , její oříškové oči. Ty oči které jsou normálně hnědé ale na slunci jsou jasně zelené mi to potvrzovaly . ,,Mortello Blacková jsi tak nádherná a moc tě miluju ." Usmála se a já ji vtiskl kratší ale důrazný polibek.
Najednou jako by se něco změnilo. Dala ruce na mou hruď a jemně mě zastavila,předtím než jsem ji stihl dát další.
Její oříškové oči se změnily byl v nich strach. ,,Andy já ti musím něco říct.."odmlčela se. ,,Jsem ehm já jsem ještě..." Její tváře se studem zbarvily do červena ,byl to opuchlý nádherný padlý anděl v mojí,tedy naší posteli. Vše co je moje je i její.Její červené vlasy byly rozprostřené po peřině ,a krásně kontrastovaly s její zarudlou tváří.
Zvedl jsem se z ní a lehl si na postel vedle ní která si sedla do podřepu,naklonil jsem se dost blízko abych byl u ní ale dost daleko na to abych ji mohl políbit .
Vzal jsem jí za tvář ,,Morty pokud nechceš nemusíme. Nechci abys dělala něco co nechceš a vzhledem k tvé minulosti je zázrak že se mě takhle dokážeš dotýkat . Takže pokud nechceš nebudu tě nutit . Plus poprvé je poprvé o to musíš přijít s někým výjimečným a ne s emo učitelem ." Zasmála se a políbila mě. Už jen zvuk jejího smíchu byl pro mě důležitější než sex , cokoliv si bude přát ji dám. ,, Děkuji"řekla a uklonila se zatím co se ohýbala k mým nohám.(Jo vím zní to perverzně🤣) Dala mi hlavu na mé kolena podívala se mi do očí a to co řekla,nic takoveho jsem nečekal.
,,Jednorožec". Nevím proč to řekla a co to mělo znamenat, proč ale začal jsem se smát. Rozesmala se taky a já ji začal hladit vlasy. Zavrňela jak kočka.
,, Víš nikdy jsem netušil že můžu být tak klidnej a přesto vyšinutej když jde o malé rudé rajčátko které je hned vedle mě. Miluji tě a budu ti to říkat do konce mého života. " Usmála se jako sluníčko,, Vidím že to cítíme úplně stejně. Miluji tě." posadila se a lehla si tak že jsme se koukali do očí. Jen jsem na ni koukal na tu krásu na to nejsladší stvoření co se rozhodlo dát svoji lásku mě. Dívali jsme se do očí a já ji hladil po vlasech. Než jsem se nadál usnula. I ze spaní se usmívala . Opatrně jsem ji přikryl dvěmi přikrývkami které leželi hned vedle na křesle pro případ že by nám nebo v tomto případě jí byla zima.

Ashley: Tihle dva se fakt hledali. Mám Mortellu rád a je nepochybně nejlepší holka jakou Andy měl soudě podle jeho chování. Jenže kurva ta holka je samej problém. Ikdyz nemůže za ně. Je mi ji líto. Tohle by neměl zažít snad nikdo.
Na druhou stranu furt se tu něco děje.
Po pár rozhovorech co jsme s Morty vedli jsem zjistil že i ona už si z toho dělá prdel . Jakmile se mě Andy zeptal jestli je doma a měl u toho tak vyděšený výraz, věděl jsem že se něco posralo.
A pak jak když mi napsal že pro ni mám dojet ale nesmí do auta. Nechápal jsem a chtěl jsem je oba zabít. Nejdřív se ztratí ona a pak on . Kdo by hledal mě? Měl jsem tak klidný život, děvky, chlast a teď jsem chůva. Potom co jsem zjistil že se ztratil Andy jsem mu chtěl na Mortellino přání volat ale přišla mi smska.

Vím že chce abys mě našel Ashi, chci být sám. Dojedu v pohodě neboj. Prostě jí vem děj se co děj. Až budeš sám zavolej vše vysvětlím.

Bylo víc než jasný že je to v prdeli. Že se něco změnilo že si vyměnili role. Znám Batmana dost dlouho na to abych věděl že se tam někde užíral.
Vzal jsem ji a odvezl. Když jsme došli domu odstrčila mě a propalovala pohledem jako vraha. Ale já jsem věděl a vím že to bylo to nejlepší.
Když mě odstrčila a běžela na gauč volal jsem Andymu a on mi to vzal.
,, Co se do psí prdele děje? " řekl jsem mu. Andy mi vysvětlil co se stalo.
Pochopil jsem okamžitě ale i přesto, chovaj se jak malé děti. Ona buli a on utíká před problemy.. No dokonale se doplňují.
Chápu proč si ji Andy vybral je krásná chytrá a Dobře se mi s ní zpívá. Jen doufám že si ti dva navzájem neublíží.

Jsem v kuchyni a piju bourbon a objeví se Andy s tim jeho dětinskym úsměvem. ,, Tak co? Ledy se prolomily? ". ,, Ne." řekl a pokrčil rameny. ,, Hmmm a co ten váš problemek jak hodlaš řešit fobii z aut? " jeho dětinsky úsměv v tu ránu zmizel. Podal jsem mu bourbon a on si loknul. ,, Trochu jsem o tom přemýšlel a psal jsem pár lidem zatím co jste si vylivali srdíčka a zjistil jsem jednu jedinou věc." napil jsem se a mlčel, chtěl jsem tomu dodat dramatičnost.
,, No? Jakou?". ,, Musíš ji vzít do auta. ", řekl jsem a zacpal si rychle uši.
,, Jasně vem holku která když se koukne na auto uteče a posaď ji do auta!!!" po chvíli jeho nadávání. Se uklidnil. Nakonec jsme se dohodli že to musíme zkusit. ,, Mortella se zblazní." Jen jsem přikývl. A představoval si jak ji to zítra řekne lásko vím že se bojíš aut co kdybychom jeli na výlet ? Musel jsem se smát už teď . Jen doufám že ji neřekne že to byl můj nápad to bychom to schytali oba.

Andy : Vrátil jsem se k Morty. Spala tak klidně a pokojně. V těch peřinách ani nebyla vidět jak je drobná . Jak asi bude reagovat na zítra? Na to že ji posadíme do auta? Jak moc mě bude proklínat... Jen ta představa mi láme srdce.
Opatrně jsem si lehl k ní v tu ránu se otočila ikdyž stále spala omotala ruce okolo mě  a hlavu položila na mě . Usmál jsem je a přitáhl ji blíž.  Jen jsem na ní upíral pohled je tak tak..Tak krásná a v tomhle stavu tak zranitelná . S pocitem že je moje a vždy bude jsem usnul.

Ash:
Ashley Purdy!!!!!!

Do prdele.

Whats up guys?! jo nic se tam nestalo ale napadlo mě co tam pro jednou dát i chudáka Ashička❤️🤣 . 

Biersack Is My ProblemKde žijí příběhy. Začni objevovat