2.kapitola Andy?!

188 9 2
                                    

Ráno jsem vstala .
Stále nikdo nebyl doma.
Bylo to dobře , neměla jsem náladu na to někoho potkat.
Měla jsem totiž sen o tom jak se líbám s Andym Biersackem v šatně naší školy. A jakmile se rozezněl zvuk toho otravného budíku myslela jsem že ho vyhodim z okna.

,,We, won't let them turn away
We'll show them what they made
We'll be here when their heart stops beating
We, the nation of today
Our hopes that never fade
We'll be here when their heart stops beating
Oh oh oh, oh oh oh, wake up
Oh oh oh, oh oh oh, wake up" začala jsem vyzpěvovat přes celý dům.
Namalovala jsem se a šla zase do školy , po cestě jsem našla na zemi 50korun. Super den mi začal dobře , teď mám na autobus. Počkala jsem na autobus a ten mě zavezl až před školu.

Tam mě zaujmul zaparkovaný Harley Davidson.Nikdo z téhle školy neměl dost peněz ani vkusu na to aby si koupil něco tak krásného.
Vstoupila jsem do školy zezula jsem se . ,,Ten novej je totalní cringe." povídaly nějaké dvě holky vedle mě.
Někdo nový o nikom nevím třeba bude fajn.
,,Slyšela jsem že kouří dvě krabky denně." řekla jedna.,,Neke tak to je fakt hovado." řekla druhá.
Musela jsem se zasmát ne že bych byla tak vydatný kuřák ale půlku krabky na den mám. A na tenhle škole nikdo nekouří , což mi taky moc nepomáhá v tom abych zapadla mezi ty vypatlaný mozky.

Vešla jsem do naší třídy a to co mé oči spatřily bylo úžasné nevídané .
Měla jsem pocit že se snad štěstím rozbrečim.
Jestli jsem byla ateista tak teď jsem věřila v boha víc než jsem si kdy myslela že budu.
Na učitelském stole seděl Andy Biersack!!
Sedla jsem si do lavice .Celou dobu jsem ho hypnotyzovala pohledem. Takže ne nový žák ale nový učitel ze kterého se nakonec vyklubal Andy.!
Započala hodina.
,,Takže třído , já jsem Andrew. A zvědavost mi nedá znáte mě někdo?" zeptal se a projížděl třídu pohledem.
Jeho pohled se zastavil na mě. ,,Co třeba ty , znáš mě?" zeptal se mě.
,,Jste Andrew Dennis Biersack."řekla jsem. ,,Správně." řekl a usmál se pak vzal křídu a začal jeho jméno psát na tabuli. Všichni si mě měřili pohledem typu : Ta štětka nemytá ho zná! A on je jako kdo?
,,Abych se představil teda jak , tady správně řekla ...hm..jak se jmenuješ?" řekl Andy. ,,Mortella Blacková."
Andy se začal smát . ,,Takže Mortello zdá se že toho společné víc než jen vzhled." řekl. ,,Už to tak vypadá."řekla jsem rudá od ucha k uchu.
,,Takže jak tady Mortella správně řekla jsem Andrew Dennis Biersack ale oslovujte mě pane Blacku. Jsem váš nový angličtinář a říkám na rovinu že si potrpím hodně na poezii , takže slohy nečekejte. " dokončil svůj úvod.
,,Takže bez zbitečnych keců a sračiček okolo , každý z vas teď vstane a půjde k tabuli a napíše jakýkoliv svůj citát, báseň nebo píseň."
Všichni se nahrnuli k tabuli. Já počkala až odejdou. Andy zatím sledoval jak tam ostatní píšou. Nemohla jsem z něho odvrátim zrak byl to můj splněný sen.
Já jakož to outsider jsem šla sama a poslední. ,,Tak co špíno napíšeš tam že je tvoje oblíbená písnička Žiletka forever??" řval Austin přes třídu a ta se začala celá smát. A začaly se se hrnout další nadávky. S třesoucí se rukou jsem napsala svou oblíbenou píseň. Andyho pohled hned padl na mě a pak hned na spolužáky .
Stále nepřestávali nadávat. Šla jsem si sednout ale Austin mi podrazil nohy .
Upadla jsem a dopadla na svůj loket .
Sykla jsem bolestí . Najednou se třídou rozlehlo hlasité dost!
,,Dost , ty blonďáku vstaň ." vzkřikl Andy a koukal nevraživě na Austina.
,,Já?" zeptal se Austin a bylo vidět v jeho obličeji opovržení.
,,Jo ty máš kouli a píšu ti poznámku." řekl Andy. ,,Ne pane učiteli já nikdy neměl poznámku , mamka mě zabije." začal Austin hrát na city ikdyž jeho matka byla vážně hrozná furie.
,,To se mi totál volný." řekl Andy .
,,Jak se jmenuješ?" zeptal se .
,, Dominik Green ." odpověděl Austin.
Všichni se začali smát . ,,Mortello jak se jmenuje?" zeptal se Andy mě. ,,Austin." odpověděla jsem.
,,Super , takže poznámka a táhni do ředitelny a dej řediteli tohle ." řekl Andy a rychle něco začmáral na kus papíru.
,,Ale ..." snažil se promluvit Austin.
,,Žádný ale a táhni." řekl Andy.
Austin potupně odešel .
,,Tak tady jste názorně viděli co se stane , když se v mých hodinách nebude respektovat. Tak a vrátíme se k tomu co jste napsali."řekl Andy.
,,Takže třeba ty ." řekla a ukázal na Jessicu ,,Cos napsala? " ,,Já napsala boyfriend od Justina Biebra." řekla hrdě a ještě u toho pohodila svými blond vlasy ,,Ta píseň podle mě vystihuje to jaký by měl být správný přítel." řekla. Andy si odkašlal.Něco mi říkalo že se jen snažil potlačit smích. ,,Super." řekl a ptal se ostatních a pak přišla řada na mě.
,,Takže Saviour od Black veil Brides ." řekl a usmíval se jako sluníčko a bylo vidět že nikdo neví proč jsem zčervenala jako rajče, a co jemu přijde vtipné. ,,Proč zrovna tahle píseň?" řekla tentokrát s vážnou tváří.
,, Protože tahle píseň podle mě pomáhá hodně lidem ve zvládnutí jejich života , v té písni je pochopení toho člověka co je na dně. A hlavní zpěvák v této písni dává lidem naději a to je ani nezná." řekla jsem a radši jsem sledovala desku mé lavice.
,,Tak to je ten leader asi úžasný muž." pochválil sám sebe Andy a usmál se na mě. Zazvonil zvonek hodina končila . Když jsem vstala šla jsem ke dveřím . ,,Blacková, počkej." řekl Andy. ,,Ano pane Blacku." řekla jsem.
,,Tak za prvý tykej mi." řekl . ,,Ale Andy..." ,,Za druhý byl bych rád kdyby to kdo jsem zůstalo jako naše malý tajemství." řekl . ,,Dobře , aspoň budu trošku nad nima." řekla jsem a usmála se . ,,Naschle Blacková." ,,Naschle Andy."

Odešla jsem na hodinu matematiky kde jsem si ustlala na učebnicích a spala.Andy Biersack je můj učitel a dnes se za mě postavil. Je to jako splněný sen.❤

Zazvonilo , ale ze spání mě to nevytrhlo. Probudila mě až facka která mě srazila ze židle . ,,Čubko , kvůli tobě mě nejspíš podmínečně vyloučí.!!! " řval na mě Austin . A padala další rána a další ...

Andy:
Přesně ani nevím jak mě napadlo jít na učitele prachy mám ale s klukama máme malou pauzu. Ale jedno vím jsem tu pro lidi jako je Mortella pro lidi kteří nezapadají a lidi je soudí jen podle vzhledu ,což je podle mě jedna z nejubožejšich věcí. Taky jsem to zažíval.Hlavu mám plnou myšlenek , ano Mortella je jen z mnoha případů ale něco mě na ní upoutalo.

Jdu po chodbě a dělám že si čtu učitelské rozpisy a další kraviny.
Když najednou slyším brek.
Jdu za tím, vejdu do matematické třídy odkud to vychází.
Ležela tam na zemi Mortella v očích strach a na tváři měla jasný obraz něčí ruky. Když jsem viděl že jí z nosu i úst teče krev rozběhl jsem se za ní. ,,Andy." vydechla úlevou a objala mě. Nechápal jsem co to dělá a proč se nechávám.
,,Hej Mortello co vám stalo? " řekl jsem a přitom jsem sledoval její tvář.
Vypadalo to že nos zlomený není ale spodní ret byl stoprocentně rozkouslý.
,,Austin." vydechla.
Víc mi o tom neřekla.

Čau jo vím nejsem zrovna nadaná na psaní ale jestli se to zatím někomu z vás líbí byla bych strašně ráda kdybyste mi to napsali do komentu . 😊

Biersack Is My ProblemKde žijí příběhy. Začni objevovat