36.Kapitola

30 2 0
                                    

,, Děkuju" řeknu Celeaně která mi pomáhá si stoupnout.
,,. V pohodě ustojiš to? " zeptá se a v jejích očích je tolik starosti.
,, Jo v pohodě děkuju. A omlouvám se."řeknu.
,, V pohodě Matt je čurák. "řekne s úsměvem. Pustí moji ruku, kterou mi podepírala a vsune mi tam berli.
Položím váhu na ni a Celeana  s úsměvem ustoupí. ,, Díky bohu bála jsem se že spadneš a pak ti budu muset sehnat vozík. ". Usměju se taky.  Najednou se začne strašně smát.
,, Co se děje?" zeptám se.
,, No víš za prvý nevím kde bych sehnala vozík. A za druhý jsem ráda že mi ta finta s panem Blackem vyšla. Jsem tu furt nová a ještě nemám na učitele kontakty. " řekne zatím co se dusí smíchem.
,, Jo ten vozík by se blbě sháněl " řeknu s úsměvem,který hned zmizí.

Cože byla ta druhá část!?

,, Proč zrovna pan Black!? "vylítla ze mě ta otázka aniž bych to mohla nějak zastavit.
Její smích se změnil v úsměv.
,, Víš nejsem slepá narozdíl od těch tupohlavců co sem chodí.  Vidím jak se na tebe kouká a ty na něj. Cítím to z vás. Je to krásnej pocit."jen se protáhne. ,, Jak dlouho jste spolu?" zeptá se jakoby se nechumelilo.

Co jí mám odpovědět strašně ráda bych měla někoho s kým tohle můžu probrat ale copak můžu!?
Andy je učitel a já student!!!
Kdyby se na to přišlo!!
Bože kdyby se na to přišlo.... Vyhodili by ho a už by nikdy Nemohl učit!

Myšlenky mi létají v hlavě jako splašený.
,, Dost dlouho na to abych věděl že je moje jediná " ozve se za mnou hlas.
,, Andy?" vypravím ze sebe.
Celeana se jen usmála.  Andy stál kousek od ní a jen se usmíval při jeho odpovědi, která původně měla vyjít z mojí pusy. ,, Jak jsem říkala je to krásnej pocit co je z vás cítit. "řekne Celeana a pohledem nás zkoumá.
,, Celeano prosím tě neříkej o nás nikomu, zatím není ten správnej čas."  řeknu znova aniž bych vůbec o něčem přemýšlela.  Andy vyčetl strach z mého pohledu a možná i z hlasu který se mi chvěl.
Nechci abys mě opustil, nechci aby se ti něco stalo.

Jen se povídal na Celeanu a usmál se.
Celeana se jen usmála a položila mi ruku na rameno.,, Myslíš že bych si to tak dlouho nechávala pro sebe kdybych to chtěla vyslepičit mohla jsem hned. Plus jsi mě zachránila. Jsi můj zachránce. Vaše tajemství je u mě v bezpečí "řekla mi do očí. Pak se otočila na Andyho.,, Pane Blacku příště si ale vymyslete lepší výmluvu než to že máme s Mortellou projekt a pak dáte dopis jen jí." řekne s úsměvem a odejde.

Začneme se oba smát a Andy jde ke mě blíž.
,, Vypadá to že máš kamarádku. "řekne, a v jeho očích se zračí čirá radost. Je za mě rád.  A já jsem vlastně taky. 
,, No stalo se něco jinýho než jsem přišel? " zeptal se.
,, Nic moc, jen jsem šla a zakopla tak mi pomohla na nohy. " řeknu, koukám se mu do obličeje ale ne do očí. Nemůžu mu lhát.  Jen se usmál.
🔔🔔🔔
Zazvonil školní zvonek.
,, Uvidime se po škole. " řekne.
Jen se usměju a koukám za ním jak odchází.
Ano takhle to bude nejlepší.
Už si zažil drama víc než dost a já udělám vše abych ten úsměv na jeho tváři udržela.

Po škole jedem domů.
Berle mám na zadní sedačce a oba vesele vykuřujeme, cestou.
Tak moment.....
Tohle není cesta domů.
,, Andrew Dennisi Biersacku kam nás to vezete?"zeptám se, zatím co se snažím aspoň trochu zorientovat kde to vlastně kurva jsme.
,, Nebuďte zvědavá paní Blacková." řekne a kulišácky se usměje.
,, Ale noťáák! ",, Jedeme na výlet ale víc už neřeknu ani kdybys na mě dělala psí očíčka."Sakra a zrovna to jsem měla v plánu.

Nezbývá mi nic, než jen čekat co se stane. Andy pustil písničky a oba jsme si začali z plných plic zpívat.

,, I've lost my god damn mind!
It happens all the time.
I can't believe. I'm actually.
Meant to be here.
Trying to consume.
The drug in me is you!!
And I'm so high on misery.
Can't you see!? "

Biersack Is My ProblemKde žijí příběhy. Začni objevovat