Mortella: Jsem tak šťastná vždyť já bydlím u Andyho Biersacka!!! Ale každý jeho krok co dělá na berlích mi rve srdce, to já jsem příčinou toho co se mu stalo. Sedím s Andym na gauči a vybíráme film. Ash vedle vaří jak on říká tomu když objednává čínu. Podívám se na Andyho.,, Andy? " stočí pohled od monitoru ke mě.,, Chci abys věděl že nikdy znovu nedovolím aby se ti něco takový stalo. Budu ti chránit záda a tvůj krásnej zadek do konce mýho života." projedu pohledem jeho obvazané břicho a hruď a zalepený nos. Usměje se a políbí mě, tiskne mě na sebe ikdyž vím že ho to bolí nechám ho mě mačkat jak chce, oba teď potřebujeme cítit toho druhého. Odtáhnem se ale ne dost daleko na to asi se mezi naše tváře vlezl papír. Usměje se a řekne : ,, Myslíš si že mám hezkej zadek? " zeptá laškovně. Zasměju se a znovu ho políbím.
,, Děcka!!!" ozve se Ashley. Odtahnem se. Takže Ashley právě "dovařil". Zvednu se z gauče a natahuju ruku k Andymu ten se jednou rukou chytí gauče a snaží se vstát, chytnu ho za podpaží Andy sykne ale nestežuje si. Podám mu berle a jdeme do kuchyně. Sedneme si a začneme jíst., Twl kámo vypadáš jako vadná panda." Řekne Ash podívám se na Andyho a zasměju se. Vážně tak trochu vypadal obvázaný hrudník byl bílý a jeho černá košile s tím kontrastovala plus měl monokl pod pravým okem a to tomu taky dodalo nějaký ten efekt. Andy po Ashovi hodil trochu číny. Ashley mu to se smíchem opětoval ale místo Andyho trefil mě. Oba najednou zvážněli a oba se na mě podívali jako by čekali zemětřesení . Tak jsem si nabrala trochu číny a mrdla jsem to na Ashe a spustila se bitva.Když nám došlo jídlo tak jsme usoudili že udělám vajíčka. Ty už jsme po sobě nehazeli. Koukla jsem se na Andyho který měl hlavu plnou té číny.,, Měl by ses umýt. " řekla jsem. Prohlídl se a jen přikývl. ,, To chci vidět jak si vlezeš do tý vany. Když stěží šoupeš nohama." ,, Pomůžeš mi?"
koukl na mě. Najednou mnou projela vlna nervozity, to bych viděla každý úplně každý kus jeho těla. Nebudu lhát láká mě to kurevsky mě to láká, ale představa nahého Andyho... No twl nevím jestli bych zvládla jen tam stát a nic nedělat, nedotýkat se ho. Andy se na mě podíval a mě bylo jasný že on myslí na to samé.
V jeho očích se zřel slib, slib toho co jsme věděli že oba potřebujeme. ,, No jestli už jste skončili se sexuálním neverbálním hovorem, napustil jsem ti vanu, a jdeš se mnou mňau. "řekl Ash a snažil se roztahl prsty a udělal jako ho chtěl škrábnou, ještě na něj provokativně mrkl . Ani jsem si nevšimla že už tu nesedí s námi . Andy vstal na nohy a s pomocí Ashleyho odešli.Andy : Jsem v koupelně s Ashleym který se mě snaží všelijak dostat do vany, snad poprvé v životě lituji toho že jsem tak vysoký. Zařvu když se dostanu do vany. ,, Andy miluješ ji? " zeptá se mě z nenadani Ash s bolestnou grimasou ve tváři. ,, Myslíš že se chodím prát s psychopatama každý den jen for fun?" oplatí mu otázku. ,, Když jsme u toho Andy musím ti něco říct. "řekne Ash a to co mi poví mi vyrazí slzy do očí a zároveň mě přepadne nehorázny vztek musím za ní a to hned!!!
Morttela usla na gauči ale v kuchyni voní večeře což jsou lívance se zmrzlinou. Je úžasná, je nádherná když spí tak zranitelná jen by se jí člověk dotkl a měl by pocit že léta. Neměl bych ji budit ale to co mi Ashley řekl... ,, Morty? "zašeptám a políbím ji na čelo. Probudí se a vytiskne mě do polibku. ,, Musíme si promluvit." řeknu jen. Koukne na mě úplně vyděšeně jako kdyby si myslela že ji chci odkopnout. Zřetelně polkla, nadechnu se a... A nahrnou se mi slzy do očí. ,, Proč jsi mi to neřekla?" zeptám se zatimco ji tisknu ruku a bulim jako malý děcko. ,, O čem mluvíš? " evidentně fakt neví o čem mluvím. ,, O tom se tam dělo než jsem se tam objevil..." Vydechnu. ,, Vím že tě jen nemlatili až teď mi plně došlo proč jsi byla zfetovana."zálikám se slzama. ,, Taky začne brečet. ,, Jak o tom víš?" zeptá se a tvář se jí barví do červena jak se snaží držet slzy které ji stejně kanou po obličeji. ,, V nemocnici když jsi byla na vyšetření to řekla sestra Ashovi. ". ,, Promiň." to je to jediné co mi na to řekne. Vtisknu ji na sebe, ovine okolo mě ruce. Po chvilce se odtahnu. Na jednou se mě opět začal zmocňovat vztek, vztek na Austina, vztek na Sebastiana. Vztek na celej zkurvenej svět. ,, Kurva kdybych tušil co ti udělají, Kurva Mortello však oni tě znásilnil!" zařvu. ,, Měl jsem toho sráče zabít!!!". Rozbrečím se na novo a sklopím hlavu. Chytí mě a svýma jemným rukama mi začne projíždět ve vlasech. Přísahám sáhnout mi na vlasy někdo jiný než ona tak je po něm. ,, Andy to je dobrý. " zvedla mi hlavu a tím mě donutila kouknout se jí do zarudlého obličeje. ,,Jsem tu s tebou a vždy budu. Prosím jen si to nedávej za vinu, vlastně si za to můžu sama." řekne a do jejich očí se jí začínají hromadit slzy. ,, Jak bys za to mohla? ". Hluboce se nadechla a už tehdy jsem si uvědomil že teď přijde něco k čemu se musí hodně přemlouvat. ,, Austin míval sestru jménem Sofia byli jsme si blízké ale... Ona se do mě zamilovala a a já Sofiu nemilovala a ona spáchala sebevraždu kvůli mě. "začala brečet ještě víc ale pokračovala ,,Jsem viník toho že Austin nemá sestru a má zlomené srdce, jsem viník toho že Sebastian je bez dcery. Jsem viník toho že má mamka je bez syna. Když mi bylo 13 šli jsme já a mamka na nákup s mým bráškou Viktorem, byli mu pouhý tři roky. A šli jsme na přechod jenže bráška vyběhl na červenou a zrovna to tam mířil nějakej kokot kterej držel mobil v ruce a nevěnoval se řízení noa já vyběhla za ním. Mamka stála zmrzla na místě to už jsem ale narazila do palubovky a Viktora držela mrtvého v náručí. Byla jsem půl roku v kómatu ale on byl mrtvý. " začala se dusit slzami, vypadalo to že nemůže dýchat. ,, Všem které miluju se vždy něco stane, přivozuju všem jen smrt." Ihned ji k sobě přivinu. Bože je tak mladá a tolik toho přežila tolik bolesti snad nikdo ani přežít nemůže a ona si to přesto všechno dává za vinu. Zhroutila se mi do náručí. ,, Chápu když mě necháš jít jsem strašnej člověk, moc se omlouvám že jsem ti tak moc ublížila ale děkuji ti za vše. Hned se sbalim a odejdu. "řekne a chce vstát. Ihned ji stáhnu zpátky. ,, Morty tak za prvé ani za jedno nemůžeš není to tvá vina . Nejsi zlý člověk. Víš co vidím když se na tebe podívám? Vidim anděla který se ocitl ve špatný čas na špatném místě, takhle planeta není dělaná pro někoho jako jsi ty. Pro někoho kdo si zaslouží být milovaný stejně jako on miluje je. Moc bych si přál být tak úžasný jako jsi ty, chtěl bych taky jít dál a dál a přesto stát zpříma . Mortello než jsem tě poznal nějak jsem si vždy přišel prázdný, ano byl jsem veselý, ano užíval jsem si života ale vždy jsem věděl že mi něco chybí. A až teď mám pocit že jsem kompletní, až teď jsem začal věřit v Boha, budu věřit k čemu-koli protože to Ono mi poslalo tebe. To že to není jednoduché jen dokazuje že konec bude nádherný. Že dostaneš to za co si tolik trpěla. Prosím neopuštěj mě. Miluju tě a seru na to co se stalo a na to co se ještě určitě stane, všechno překonáme spolu." Povídá se na mě a najednou se na mě vrhne začne mě líbat, ihned spolupracuju. Začneme se na sebe tisknout cítím pronikavou bolest na obvazané hrudi ale seru na to a soustředím se na to co je pro mě nejdůležitější... Ona. ,, Miluju tě. " vydechne mi do rtů.
What's up guys!? ❤️🧡💛💚💙💜Napište mi do comentu, co se asi stane dál ... 🤔🤔🤔 Btw mijuju vás!!
ČTEŠ
Biersack Is My Problem
Romance,,Ne Andy já to nezvládnu ! " křičela jsem na něj. ,,Cítíš to?" řekl vzal mou ruku a položil jí na jeho hrudník na místo kde leží srdce. ,,Tohle srdce bije jen pro tebe. Nikdy nebude patřit nikomu jinému,a nikdy nedovolím aby se ti něco stalo."