19.kapitola

75 3 2
                                    

Motala se mi hlava. Ale šla jsem na druhou hodinu. Chytla jsem se skříňky a doufala že se to nějak uklidní , ale ono ne. Doplížila jsem se do třídy spadla na lavici a spala.

Vůbec nemám tušení jak a kde jsem se to probudila. Začala jsem mžourat a chtěla si potřít oči ale nešlo to v ten moment mi to došlo. Ruce jsem měla svázané a pusu jsem měla zalepenou asi nejspíš kobercovkou. Třeštěla mě hlava a obraz byl stále rozmazaný. Jako totální idiot v domění že mi to pomůže, jsem sebou začala házet.  ,,Výborně jsi vzhůru"ozvalo se od někud ze tmy.  ,,Čekal jsem na tohle dlouho."
Doprdele .... Doprdele . Kurva!!!!!!!!

Andy: Šel jsem se podívat jak se Mortelle vede na druhé hodině. Mortella spala na lavici bledá jako křída. Měl jsem strach ale tak pokud je to normální. Ale nevím něco v hlavě mi stále říkalo že se něco děje. Šel jsem na hodinu a zrovna jsem měl supla a suploval jsem fyziku což není až tak špatný ale jsem prostě jazykář.  Koukl jsem se koho že to vlastně supluju. Mortellina třída supr aspoň se ujistím jak je na tom. Vejdu tam a všichni tam jsou Jessica která na mě mává a hází vlasama a ostatní kteří chrápali na lavicích. Ale ona ne.... Zmocnila se mě panika tady něco nehrálo. Ale nemohl jsem to tady ukončit . Zkusil jsem se s nimi projet Newtonovi zákony to jediné si tak nějak pamatuju.

Konec školy

Jel jsem domů a jediné co jsem měl v hlavě byla ona. Něco tady nehrálo ani mi neodepisovala a ani už jsem ji ve škole neviděl. Stočil jsem motorku a jel za ní domů. Dojel jsem tam nikdo mi neotvíral. Vím že se to nesluší ale jde o někoho na kom mi záleží, všiml jsem si že  zadní dveře jsou otevřené tak jsem prostě vešel do vnitř. Vešel jsem nejspíš do sklepa byli tam různé dveře z jednich se ozíval zvuk jako když někdo někomu vlepí.
,,To sis vážně myslela že ti to jen tak projde ty špíno , měla ses zabit dokud byl čas ale teď budem muset my!" a další rána. Kurva!! Moje tělo mi říkalo že mám ihned vyrazit ty dveře a jít se rvat. Ale má hlava byla na před. Běžel jsem k motorce a z kabely co jsem tam měl jsem vytáhl palarizer a nůž. Zavolal jsem Ashleymu kde jsem a že budu potřebovat odvoz a nebo případnou pomoc.Vše pochopil , ne nadarmo je to můj nej kamoš no hold moje Hello Kitty 😁.
Šel jsem zpátky k tomu sklepu  vyrazil jsem dveře a to co jsem viděl mi vyrazilo dech . No to si děláš prdel?! On a on!?!!

Whats'up guys tak co kdo myslíte že to je ?? Neschvál je to tak krátké aby jste byli v napětí jo jsem zlá😂 Plus děkuju  přes jedno K přečtení jste super!!!❤❤💙

Biersack Is My ProblemKde žijí příběhy. Začni objevovat