39.kapitola

44 3 1
                                    

Mortella:
Vzbudila jsem se na gauči. Potom jaký dárek mi včera dal Andy, jsem byla ještě teď úplně naměko. Se Celeanou jsme se koukali na City of the Bones.
A Celeana pak odešla domů. Já si pak ještě dala všechny díly Tokyo revengers. Zase slyším ten nejotravnějši zvuk na světě, zvuk kterej vám řekne že je ráno a že musíte do školy ale pro jednou mi to nevadí.
Vycházím z domu a furt mám tu nejlepší náladu. Náladu kterou ve mě mohl vyvolat jenom Andy. Jeho vyznání před světem. ,, I love you more that i can even scream. " broukám si.
Andy jak ti mám dokázat že tě miluju stejně jako ty mě? Jak ti mám říct že ikdyby tenhle svět shořel tak se stále budu usmívat. Protože budu vědět že jsi byl se mnou? Že jsem začala v lásku věřit až potom co jsem poznala tebe?
Že jsem jen díky tobě začala věřit v sebe? Že jsem díky tobě ten nejšťastnější člověk na světě?

Moje myšlenky mi zabraly tolik úvah že jsem ani nepostřehla že jsem skoro u školy.,, Morty! " vykřikne Celeana která kouří asi deset metrů ode mě.
,, Ahoj" řeknu jakmile dojdu za ní. Usmívá se na mě. A až teď jsem si všimla že v druhé ruce svírá nějaký balík. Všimla si mého pohledu a její úsměv se trochu stáhl ale ne úplně.
,, Víš včera jsi měla narozky a NEŘEKLAS MI O TOM. "tyhle čtyři slova zdůraznila a přidala k tomu pokývaní hlavou ze strany na stranu . ,, Takže opožděně všechno nejlepší." Podávala mi dárek.
,, Celeano tos nemusela. " řeknu a vím že se červenám, moc to pro mě znamená.,, Nepičuj a otevři to" řekne a zaškaredí se na mě. Otevřu krabici.
Je v ní karton mých oblíbených cigaret a poukaz na tetování.
,, Moc děkuju "řeknu a sevřu ji v objetí. Salá z ní práva přátelská láska.
Nikdy mi nedošlo jak moc mi ten pocit chybí. Že mám kamarádku která si mě sama vybrala a stojí při mě v dobrým i zlým. Ikdyž je to většinou v tom zlým.,, Jsi skvělá. Mám tě ráda." přitiskla mě blíž.,, Já tebe taky." řekla a já vycítila že se usmála.
,, Víš je tu ještě něco. "řekla a pustily jsme se. ,, Slib mi že nebudeš bulet." řekne a kouká na mě s vážným výrazem. ,, Andy chtěl abych ti předala tohle. "řekla a z kapsi u kalhot vytáhla malou bílou krabičku.,, Je to druhá část dárku pro jeho Anděla. Aspoň tak to řekl. Řekl že se můžu kouknout ale nesmím vyzvonit co je ve vnitř." její úsměv se ještě rozšířil.
Pak se mi podívala na ruce, které se mi nervozitou klepaly.,, Neboj není to prstýnek a nemam tě místo něj požádat". Otevřela jsem krabičku a v ní byl stříbrný řetízek s přívěškem ve tvaru andělských křídel. Křídla svírala ve prostřed bílou kuličku. Na jednom křídle bylo drobným písmem napsáno: Love of my life❣️.
A na druhém My Fallen Angel.
Cítila jsem Celeanin pohled jak se na mě upíra. Chtělo se mi brečet radostí.
Jako by nestačilo co pro mě udělal včera. Jako by nestačilo co pro mě furt dělá. ,, Jestli si teď paf tak to se vůbec nekoukej dovnitř tý koule mezi těma křídlama. Vůbec to neotáčej a nezkoušej" řekla mi se smíchem.
Tak kdo by jí teď na mým místě poslechl? Otočila jsem přívěsek a koukla dovnitř. Z venku to není vidět ale bylo tam..... ach bože. V té kuličce byly dvě fotky mě a Andyho. První byla jak se líbáme jako Romeo a Julie na školním představení. A druhá jak spíme v objetí na gauči. Tu druhou fotku určitě fotil Ash. Pomyslela jsem si. Už předtím jsem měla co dělat ale teď už jsem brečet začala. Srdce mi buší jako o závod a mám pocit že se rozskočí. Bože Andy miluju tě!!! Zkurveně sakra moc!!!
Chtělo se mi to vyřvat do světa, do vesmíru. Chci aby věděl jak moc ho miluju. Jak moc si ho vážím. Ale jediné na co jsem se zmohla bylo plakat radostí. ,, Já říkala že nemáš řvát "řekla Celeana a začala se smát. Znovu mě objala a po chvilce kdy jsem přestala brečet mi řetízek připla na krk. Jakmile váha přívěsku padla na kůži na mém krku cítila jsem spojení s Andym. Cítila jsem jako by tu byl právě teď se mnou. Vždycky byl se mnou. Uvědomila jsem si. Ano vždycky byl se mnou na každým kroku. A nic to nemůže změnit.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 27, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Biersack Is My ProblemKde žijí příběhy. Začni objevovat