,, Mortello Sarah Blacková!!! " zařval po mě Andy. ,, Nejdeš do školy."
,, Andrew Dennisi Biersacku jdu do školy a ani tvůj náhlý skon mi v tom nezabrání! " oplatím mu jeho tvrdohlavost a přidám k tomu klidný úsměv. Andyho výraz ve kterém se na zlomek vteřiny mihl jen rychlý úsměv říkal vše, nehodlal se vdát.
Ale to ani já ne. ,, Mortello sakra nebuď tak umíněná kdyby ti ho chtěl někdo přebrat udělám to já. " řekl Ash a ještě hodil na Andyho kulišacky úsměv. ,, Ashley nebuď si tak jistej podle mě by nezvládl tvůj temperament.". Andy se zasmál a pak se zase stáhl protože mu došlo že se přece právě zlobí. ,, To bolelo Morty a ty to víš. " řekl Ash a natáhl jako že brečí a odešel.
Po pár minutách kdy jsme se hadali já a Andy, se vrátil.
,, Nechcete toho už nechat? " řekl zatím co se opíral o lem dveří.
,, Drž hubu Ashi!!! " zařvali jsme oba najednou. Jen se usmál.
,, Morty upřímně řečeno souhlasím s Andym a protože mě tohle řvaní už nebaví mám ideální řešení. "
,, Ashi dotkneš se mě a uříznu ti koule a dám je do mixéru." řekla jsem chladným tónem možná chladnějším než jsem chtěla.
Andy se usmál a Ash přišel ke mě blíž.
,, Rád tě uvidím to zkusit. "řekl kývl na Andyho a oba mě chytli, moje berle zařinčely o zem a odnesly mě do mojí a Andyho ložnice. Hodili mě na postel, a Ash se jen zasmal a zařval :
,, Utíkej ten komu je život milý!"
Ash vážně utekl a schoval se za dveře. ,, Miluju tě lásko uvidíme se po škole. Jestli chceš můžeš jít se mnou." řekl Andy a dělal že přemýšlí.,, Ajo ty vlastně nemůžeš. " řekl a utíkal za Ashleym.,, Andrew!!" zařvala jsem po něm když zmizel za dveřma.
Ležím v posteli už asi půl hodiny a jediný co vnímám je hlad.
Vím že oba to myslí dobře ikdyž cítím že si to i užívají, hlavně Hello Kitty.Hmm Morty a co si teď užít ty!?
Mám nápad!!
,, Ashi!" zařvu na Ashe.
Ten vtrhl do ložnice jako by začalo hořet.
,, Co se děje co se stalo!?" řekl udychaně a vyděšeně asi vážně vyběhl rychle po schodech.
,, Umírám " řeknu, dám ruku na čelo a zatím co ta ruka klesá seknu sebou na postel. ,, Kurva víš jak jsem se lekl? "
,, Ale já vážně umiram umiram hlady." řeknu a snažím se v sobě dusit smích když se koukám na jeho obličej.
Jen se na mě vyznamě dívá. ,, Něco ti donesu. " řekl a otáčel se k odchodu.
,, Ne Ashi já chci jist v obýváku." udělám na něj psí očíčka. Jen si oddechne. ,, Chyť se mě odnesou tě." Když přišel blíž, poklidně jsem ho nechala ať mě odnese na gauč do obýváku.
Když mě na gauč posadil, šel do kuchyně.Výborně Morty ještě přidej!!
Nabádal mě hlas v mý hlavě.
,, Ashi je mi zima!!! " zařvu po něm znova. Slyším oddechnuti z kuchyně a jeho kroky mířící ke mě. Hodil po mě deku.
,, AU nemůžeš být jemnější!?" stěknu po něm.
,, Jo a dala bych si zmrzlinu domácí zmrzlinu s čokoládou a pistaciema. " řeknu a čekám jak zareaguje.
Sehnul se ke mě a byli jsme obličeji tak blízko že by se tam vešel možná jen list papíru. Koukl se mi přímo do očí a klidně a jistě řekl :
,, Morty vím o co se snažíš ale já Andymu nezavolám aby tě vzal sebou zapomeň. "Tak to ti nevyšlo co!!??
,, Budu okolo tebe klidně skákat ale neprohraju to si pamatuj."
,, Hm takže to je sázka? " řeknu rozhodně nejsem přípravena se jen tak vzdát.
,, Jo klidně si ze mě na den udělej kurvu ale já ti říkám že prohraješ princezno" řekl a podal mi ruku potřasli jsme si.
,, Dohodnuto. " řekl a u toho se kulišacky usmíval.V 14:30 odpoledne
Otevřely se dveře a za nima stál Andy.
,, Andy Batmanku můj ani nevíš jak rád tě vidím!!" zařval Ash a rozběhl se k Andymu a začal ho vší silou objímat.
,, Ashi co se děje a proč máš na sobě kuchyňskou zástěru?" řekl Andy zatím co se kouká na zničeného Ashe.
,, Tvoje přítelkyně je Satan Andy Satan!! ". ,, O čem to mluvíš?" řekl a kouká na mě. Sedím na gauči a ruce mám pod hlavou a dělám že jsem andílek. ,, Lásko vysvětlím mi to??" řekl a usmíval se na mě.
,, Ale Ash sice vyhrál sázku ale myslím že už se semnou nikdy nevsadi." řeknu a koukám u toho na Ashe kterej mě probodava pohledem.What's up!💓💓 Taková kratší ale doufám že aspoň trochu pobavilo!! Miluju vás! 💓
ČTEŠ
Biersack Is My Problem
Romance,,Ne Andy já to nezvládnu ! " křičela jsem na něj. ,,Cítíš to?" řekl vzal mou ruku a položil jí na jeho hrudník na místo kde leží srdce. ,,Tohle srdce bije jen pro tebe. Nikdy nebude patřit nikomu jinému,a nikdy nedovolím aby se ti něco stalo."