18.kapitola

84 4 4
                                    

Šla jsem si ráno uvařit kafe , rozhlédla jsem se a Sebastian nikde. Celá šťastná jsem pustila přes celý dům Fuck away the pain od Divine the day a začala si zpívat. Myslím že za ty léta už si sousedi mohli zvyknout že každé ráno málem ohluchnou. Najednou mě strašně rozbolela hlava a motala se. ,,Zkurvenej tlak." zaklela jsem a chytila se kuchyňské linky. Čekala jsem až se mi domotá a ikdyž to jakž takž přešlo. Šla jsem s kafem na gauč a vypila ho. I přes dunění hlavy jsem si užívala příjemný relax kafe, písničky už tady chyběly dvě věci cigáro a Andy. Neberte mě špatně Andy je Andy ale moje závislost je závislost a touha po cigaretách je dost silná  (Tak si zapal ne?) Ne nezapálím nesnáším kouření ve vnitř. Koukla jsem se na mobil. ,,Kurva!" vylítla jsem za 10 minut začíná škola a já tady sedím sním o nikotinu a ani nejsem nalíčená nic! Rychle jsem se oblékla a běžela pro kolo . Jo pro kolo , nehodlám běhat kvůli kuřáckým plicním, plus je to daleko. Nasedla jsem a jela, tak rychle jak jsem jen mohla.

Andy:

Vešel jsem do třídy a těšil se že opět spatřím tu nejkrásnější dívku pod Sluncem. Ale její místo bylo prázdné.
,,Takže kdo chybí?"zeptal jsem se .
,,Blacková." odpověděla Jessica a mrkla na mě ,přesně v těhlech situacích jsem nevěděl jestli se smát a nebo hodit šavli. ,,Ehmm jak jinak." ozval se Carl ze zadní lavice. Ignoroval jsem ho. A začal vyučovat.
,,Andy pomoc, našel Austin a proto tady nejsem! " začalo mi řvát v hlavě , hned jsem si začal vytvářet nesmyslné scénáře toho proč tady není. Po čele mi vyrašil pot a cítil jsem že se mi svírá žaludek strachem. Začíná mi z toho hrabat .  ,,Co by jste řekli kdybychom skončili o deset minut dříve?" řekl jsem a třídou se rozezněl jásot.  Všichni se vyřítili ze třídy. Šel jsem k oknu a koukl zda jí neuvidím samozřejmě že ne. Tak jsem šel ke dveřím s tím že se půjdu kouknout před školou zda tam není.  Otevírám  dveře a najednou se ozve rána. Pomalu opatrně otevírám a na zemi leží....

Mortella. ,,Kurva!" zakleju a přepnu si k ní. ,,Vole au dávej pozor na ...." zarazila se když se na mě koukla. ,,Ale ale zlato nebuď na mě tak zlá." začal jsem se smát. Začala se taky smát a pak jsem si všimnul že má něco z rukou. Smích mě přešel. ,,Jsi v pořádku neublížil jsem ti?" ,,Jo dobrý jen pomohl bys mi vstát prosím?" zeptala se . Ani jsem neodpověděl a natáhl jsem k ní ruku. Vstala  a jak rychle vstala  tak rychle i spadla. Chytil jsem ji , vzal do náruče a odnést do prázdné třídy ze které jsem vyšel. Položil jsem ji na učitelský stůl. ,,Morty?" zeptal jsem se a jsem si jistý že můj hlas se nehorázně klepal.  ,,Andy tohle se mi stává věčně jen mi pomoz si sednout. " udělal jsem jak řekla. Držel jsem ji za záda , ona zavřela oči a přitáhla si mě blíž. Položila hlavu na mojí hruď. Nic jsem nedělal jen jsem stál a čekal. Měl jsem strach , myšlenka toho že tohle je u ní pravidelné mě děsilo. Odtáhla se koukla mi do očí. ,,Už je to dobrý. To je tlakem mám ho nízkej , když mě ve špitálu měří tak mám třeba třikrát za sebou  error a až pak to jde. " řekla. Super teď mám strach že to s ní někde šlehne . Ale koukal jsem se na ní a na její krásný úsměv který mě úplně odzbrojil. Zmocnila se mě úleva. ,, Tak a teď na mě nekoukej ." řekla a otočila se.
,,Co proč? " nechápal jsem. ,,Nejsem nalíčená." ,,Morty ani jsem si toho nevšiml. Vypadáš i tak krásně jako vždy." řekl jsem. ,,To říkáš protože jsi mě fláknul dveřma  a snažíš se to tímhle zpravit." řekla a přitáhla si ruce ještě víc k obličeji. Zasmál jsem se , popadl jí za ruku , sykla bolestí pro jednou jsem to ignoroval a otočil jsem ji na sebe. Koukala na mě rudá jako rajče. ,,Morty jsi ta nejkrásnější holka kterou jsem kdy viděl ať s  makeupem nebo bez, vždy pro mě budeš ta nejkrásnější holka i když ti bude třeba 50." řekl jsem a díval se jí přímo do jejích oříškových očí . ,,Asi se ze mě stalo rajče." řekla a chytla se  za tváře. ,, Blacková jsi to nejčervenější a nejroztomilejší rajče co jsem kdy viděl." začala se smát a já taky. ,,No a teď mi řekni co máš s tou rukou proč je od krve?" ,,No jela jsem na kole  měla sluchátka neslyšela jsem a malém to napálila do kamionu tak jsem to stočila do příkopu." řekla . ,,Jsi pako." řekl jsem a šel pro lékárničku.

Mortella:

Nemůžu mu říct pravdu jak se mi to stalo. Ve skutečnosti jsem jela a zamotala se mi hlava , před očima se mi zatemnilo. A spadla jsem do příkopu a dopadla na šutr.  Donesl lékarničku a vzal desinfekci. Pálilo to sykla jsem a chytla ho za ruku podíval se na mě výrazem jestli jsem v pořádku ,přikývla jsem že ano . Vyčistil mi to a obvázal ,celou dobu jsem se mu koukala do očí a topila se v nich . Je neskutečně úžasný. Přemýšlela jsem čím jsem si ho zasloužila . Zvedl oči a koukal na své dílo. Vzala jsem ho za ruku položila jsem ji na své rameno a druhou rukou jsem ho přivinula k sobě . Usmál se a políbili jsme se. Když jsem s ním jako kdyby vše zmizelo, jsme jen my dva. Zazvonilo odtáhli jsme se.
,,Děkuji vám pane Blacku." řekla jsem.
Šla jsem ke dveřím otočila jsem se a říkám. ,,Jste můj nejoblíbenější učitel." zasmál se a já odešla.

What's up guys!? 😂 Jak se máte čte to ještě někdo??

Biersack Is My ProblemKde žijí příběhy. Začni objevovat