28.kapitola

68 2 14
                                    

Škola skončila. Šla jsem jako vždy domu když v tom.... Andy mi poslal smsku s prosbou jestli bych mu nekoupila ve městě cigarety . Proč by ne? Je nádherný slunečný den, a i přesto že jsem stála na zastávce se svými spolužáky, kteří mě propalovali jako vždy znechucenymi pohledy. U pár z nich jsem si všimla jak si mě prohlíží a něco si špitaji. Z jedné konverzace jsem zaslechla no ale dneska to není tak hrozný, možná ji to i trošililinku sluší. Musela jsem se sama pro sebe usmát. Andy měl pravdu sluší mi to. Jsem šťastná že ho mám je to můj anděl a mám s ním pocit jako bych se vznášela. Pocit klidu a porozumění a pokaždé když se byť jen obejmeme cítím se jako... Jako doma. Neumím to lépe popsat je to prostě domov. Při každém polibku svět zmizí jsme jen já a on a nic víc. Miluju ho. Nasedla jsem do autobusu, dala si sluchátka a přemýšlela o tom, jestli už mu nemám kurva říct ty dvě slova.

Dojela jsem do města vystoupila z autobusu a rozešla se k přechodu k nejbližší trafice. Najednou se mě zmocnila panika stála jsem na místě netknutě. Viděla jsem jen auta které jeli rychleji než normálně. Viděla jsem jak do mě narazí. Jak řidiči nezastaví. Jak umřu. Celý můj život mi běžel před očima. Začala jsem se klepat, a oči mě neskutečně palily, cítila jsem jak mi kanou slzy. Klepala jsem se i když jsem stala jako přikovana, moje tělo ve vnitř reagovalo opačně. Každý sval sebou škubal. Krev jako by mi proudila rychleji a vařila se . Zhluboka jsem dýchala. "Ne ne ne!!!" zařvala jsem a objala se rukama, sesunula jsem se k zemi. Je to jako by mnou pulsovala velká křeč. Křičela jsem a lidi okolo mě, mě pozorovali. Na jednu stranu se nedivím já vidět takovou scénu tak bych se tvářila stejně nechápavě a vyděšeně jako oni teď. Ale na druhou stranu tenhle pocit.... Ahhh pomozte mi někdo prosím.. Bolí to, mám strach strašnej zkurvenej strach . Tělo mi hoří, nemůžu dýchat. Nejde se hnout kurva aspoň jeden krok! Stojím tu asi 4 mituny. Musím se uklidnit!! Sakra klid je to blbej přechod!! Řvu na sebe a lidi stále blbě civi. Zvednu se, nádechnu se a rozběhnu se plnou rychlosti. Žádné auto v dohledu. Ale co když nějaký najednou vyjede!? Běžím co jen můžu, brečím tak jako kdyby mě někdo bodal nožem. Koukám ze strany na stranu. Bojím se!!! Andy kde jsi!!?

Andy: Hodina mi skončila to je super.
Vyšel jsem ven před školu a chtěl jsem si zapálit poslední cigaretu než se sejdu s Morty která mi jela do města pro cigarety. Hrabnu do kapsy. Kde je? Však jsem ho sem dával! Kde je ten blbej zapalovač!? Začnu prohledat všechny moje kapsy. "No super!" řeknu nahlas. No nic dojedu si do města a Morty rovnou vyzvednu.
Dneska ji to konečně řeknu, řeknu jí jak moc jí miluju.
Jel jsem do města koupil jsem si zapalovač .
,, Vidělas tu holku dneska? "
,, Tu hysterku na přechodu? "
,, Jo, to bylo strašný jako nechápu co to mělo bejt bylo to jako kdyby do ní uhodil blesk div že nezačala zvracet. "

Zaslechl jsem konverzaci dvou žen.
Hysterka na přechodu? To byla asi zvláštní podívaná. Vracel jsem se k motorce, jdu a stále slyším podobné konverzace jako těch dvou dam. Mám nějaký divný pocit.
Volám Mortelle.
" Volaný účastník hovor nepřijímá "
Je asi ještě v trafice pomyslel jsem si, zapálil jsem si. Přišla mi smska "za chvilku jsem doma💋 Mortella" Vyrazil jsem proto domu.
Dojel jsem domů ale ona nikde.
,, Ashi je tu Morty?"
,, Ne? " byla jeho odpověď. Uběhla hodina. Mohl ji ujet autobus další jede v... Zjišťoval jsem si spoje kterými by mohla přijet. Zkoušel jsem ji psát ale nic žádná odezva.
Volal jsem ji. Taky nic. ,, Ashi zavolej ji"ře jsem ani jsem to nemusel říkat ohlédl jsem se a Ash už hledal její číslo. Jsem nervózní, co když se jí něco stalo. Co když ji někdo unesl? Ani Ashovi neodpovídá.. ,, Kurva! " zařval jsem do místnosti.,, Ashi furt ji volej!" Sbalil jsem se a jel ji hledat.
Hledám ji všude nikde není. Kurva!
,, Ta Holka ale stropila tyjatr už jsi o tom slyšel? Bylo jí kolem 19 let, červený vlasy určitě to byla satanistka. Celá v černým a ostny na sobě no hrůza. A ta scéna? Bylo to jako by ji prostoupil sám ďábel no řekni. "
Moment.... Zamyslel jsem se.
........
19, červený vlasy, černá, ostny

Biersack Is My ProblemKde žijí příběhy. Začni objevovat