Felix, bugünkü son dersi olan dersten de çıkmıştı. Yoğun bir gündü, bir an önce evde onu bekleyen Seungmin ve Jeongin'in yanına gitmek istiyordu. Tek omzuna attığı sırt çantasının askısını sıkıca kavrayıp fakültesinin hemen karşında bulunan otobüs durağına doğru ilerledi. Durakta beklerken birkaç dakika sonra evine en yakın durağa giden otobüsü gördüğünde telefonunun bildirim sesini duydu.
Cebinden telefonunu çıkardı, mesaj Hyunjin'den gelmişti. Mesajlara girip gelen mesajı okudu "Bugün oldukça sıkıcı bir gündü, bana gelip eğlenmeye ne dersin?"
Gelen otobüs durakta durduğunda öğrenciler otobüse binerken tereddütle baktı. Gitmeyip sonraya erteleyebilirdi, ama bunu yapmak istememişti. Hyunjin'e hızlıca yanıt verdi "On beş dakikaya sende olurum."
...
Sarışın genç sırtının duvarla buluşmasıyla boğuk bir şekilde dudaklarının üstündeki dudaklara inledi, onun inlemesini duyan siyah saçlı genç gülümseyerek dudaklarını ayırdı. İşaret ve orta parmağının tersiyle sarışın gencin yüzünü okşayıp "Acıttım mı?" diye fısıldadı.
Ona böyle yaklaşması sarışın gencin kalbini titreşmişti, Hyunjin'in ona şefkat göstermesini istemiyordu. Çünkü bundan etkilenecek olan tek kişi kendisiydi. Hyunjin'in yüzündeki eline vurup elini çekmesini sağladıktan sonra "Kes şunu, senden şefkat göstermeni istemiyorum." diyip siyah saçlı gençle dudaklarını birleştirdi. Felix, siyah saçlı gencin alt dudağına dişlerini geçirdiğinde siyah saçlı genç ağzına doğru inledi.
Bunun karşılığını vermesi gerektiğini düşünüp sert öpüşmelerine devam ederken Felix'in pantolonun üstünden parmakları ile deliğine baskı uyguladığında Felix Hyunjin ile dudaklarını ayırıp inledi. Sırıtarak sarışın gence bakan Hyunjin "Bu hoşuna gitti mi peki?" diye sordu.
Felix "Evet." diye fısıldadıktan sonra Hyunjin yine dudaklarını Felix'in dudakları ile buluşturdu. Ellerini Felix'in belinden kalçalarına kaydırdığında Felix zıplayarak Hyunjin'in kucağına çıktı. Ayaklarını Hyunjin'in beline dolarken, kollarının Hyunjin'in boynundaki duruşunu hiç bozmadı. Hyunjin kucağında Felix ile yatak odasına ilerlerken derin öpücüklerine hiç ara vermiyorlardı. Dudakları adeta üstünlük yarışına girmiş gibiydi.
Felix, sırtı yumuşak yatakla temas ettiğinde biraz geriye doğru kayıp yatağın ortasına doğru geçti. Bu sırada dudakları ayrılmıştı, Hyunjin yatağın ortasında onu bekleyen Felix'in gözlerinin içine bakarken gülümseyip tek hamlede üstündeki tişörtten kurtuldu. Felix etkilenmiş bakışlarla Hyunjin'i süzerken her seferinde nasıl tek bir hareketiyle onu bu kadar etkilediğini düşünüyordu. Hyunjin tişörtünden kurtulduktan sonra yatakta dizlerinin üstünde ilerleyip Felix'in önünde durup birbirine yaslanmış olan bacaklarını ayırdı. Bu ani hamlesi ile Felix'in kalp atışları daha da hızlanırken Hyunjin Felix'in bacaklarının arasındaki yerini aldı.
Felix kalçasına değen sertlik ile inleyip kafasını geriye doğru attığında Hyunjin dili ile dudaklarını ıslattı. Hyunjin yavaşça Felix'in üzerine doğru eğilip kulağına "Bugün çok hassassın Lix, hassas olduğun günler beni daha da etkiliyorsun." diye fısıldadı.
Cümlesini tamamladıktan sonra hafifçe altındaki çocuğa sürtüğünde, Felix'in gözleri odağını kaybedip kapanma noktasına geldi ve inlememek için dişlerini alt dudağına geçirdi. Hyunjin onun bu etkilenmiş haline arsızca sırıtırken Felix zorlukla gözlerini açtı ve "Konuşma, sadece işini yap." diye fısıldayıp ellerini ne zaman sıkmaya başladığını bilmediği çarşaftan çekip Hyunjin'in ensesine çıkarıp dudaklarını Hyunjin'inkilerle birleştirdi.
Felix onları tekrar bir öpücüğün içine çekerken Hyunjin ellerini yavaşça Felix'in tişörtünden içeriye sokup tişörtü Felix'in göğsüne kadar sıyırdı. Dudaklarını yavaşça Felix'in dudaklarından ayırıp tişörtü Felix'in üstünden tamamen çıkardı. Tişörtten kurtulduktan sonra Felix'in boynuna yöneldi, Felix zorlukta "Boynumda yine iz bırakırsan bu sefer ben seni yatırır sikerim." dediğinde Hyunjin söylediğine ufak bir kahkaha attı "Böyle bir şeyin mümkün olmayacağını ikimiz de biliyoruz Lix, ayrıca bugün ilgilenmek istediğim asıl yer orası değil." diyip Felix'in gözlerinin içine bakarak eğilirken Felix tüm hareketlerini dikkatle takip ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hurts like hell | hyunlix
Fiksi Penggemarhyunjin, felix ile sadece yatak arkadaşı olduğunu düşünür çünkü felix'in ona karşı olan duygularından habersizdir. • yan shipler: seungbin, jeongho • uyarı: küfür ve cinsel içerikli bölümler bulunmaktadır!! • bazı bölümlerde texting bulunmaktadır