7

64 3 0
                                    

Do sali wszedł Heeseung z enhypen. Ucieszyłam się na jego widok bo bardzo lubiłam tego chłopaka.
-hej Jisoo co jeszcze tutaj robisz? - zapytał się chłopak.
- cześć, nic chciałam jeszcze raz zatańczyć ale jak ty tu jesteś to pewnie zaraz chłopaki przyjdą a ja nie chce przeszkadzać.-odpowiedziałam heeseungowi.
-spokojnie my narazie nie ćwiczymy tylko ja przyszedłem bo chciałem sam jeszcze coś zatańczyć.
- co chciałeś zatańczyć bo ja chciałam boy with luv od BTS?- zapytałam się heeseunga
- fajnie się składa bo chciałem zatańczyć to samo, chcesz przećwiczyć to razem?-zapytał się miło chłopak
- dobrze tylko trochę się wstydzę... odpowiedziałam szybko
- nie ma problemu- włączył muzykę
Zaczęliśmy tańczyć czułam się przy nim swobodnie i myślałam że może być to początek fajnej przyjaźni. Tańczyliśmy przez jakiś czas razem, a później przyszła reszta enhypen. Gdy zobaczyli nas razem byli zdziwieni ale sunoo już sobie wymyślił że jesteśmy razem. Moją uwagę zwrócił uwagę jake, był bardzo ładnie ubrany i podobała mi się jego fryzura. Zapatrzyłam się w niego na jakiś czas. Wszyscy to zauważyli... zrobiło mi się wtedy bardzo głupio i wybiegłam z sali treningowej. Wróciłam później z dziewczynami do dormu i myślałam o wstydliwej sytuacji z enhypen. Przez jakiś czas unikałam konfrontacji z enhypen...

W drodze do marzeń Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz