~Dream
Ano ! Našel jsem jeho Instagram ! Asi teda po hodině ale našel !Koukl jsem se na jeho fotky i kde ho kdo označil, kdo ho sleduje a koho on sleduje, a u toho jsem si všiml že Gogy sleduje Sapnapa. Mého spolubydlícího ! Ale proč ? On ho zná ?
Nedalo mi to a šel jsem se Nicka aka sapnapa zeptat. A ten mi odpověděl že ho začal sledovat asi před 15ti minutami, a že ho vůbec nezná. Hmmm že by gogy taky hledal na ig ?
~George
Když než jsem přijel domů tak jsem se stavil ještě v obchodě kde jsem nakoupil nějaké jídlo abych měl co jíst.Po příjezdu domů mně napadlo že bych se mohl podívat jestli Clay nemá ig. Ale jediný koho jsem našel byl nějaký Sapnap, ten s ním měl na profilu dvě fotky, tak jsem ho začal sledovat, však kdo by to mohl být ? Jeho nejlepší kamarád či ? Ne nenene moje teplé myšlení zase zasáhlo a já v tu chvíli začal přemýšlet jestli je Clay straight.
Ano určitě je ! A určitě má nějakou krásnou dívku která je teď s ním no nebudu na to myslet a raději se půjdu umýt.
~Dream
Tak Mám mu napsat ? Nebo ne ? Křičím na Nicka, který sám neví, oba sedíme v obýváku a já jsem tak nervózní mu napsat, co když to bude cringe co když ze mě bude mít prdel ?Nick byl ze mě na nervy a řekl: "Kamo wot ? Co to říkáš ? Ty ? Ten velký Dream který se nikdy ničeho nebál se teď bojí napsat klukovy který je mladší ?"
Sap má pravdu, takže jsem se rozhodl že mu napíšu:
D: George ?
G: Noo ?
D: jsi to ty že ano ?
G: kdo ty ? Známe se ?
D: byl jsi dnes na ledě že ano ?
G: no ano ? Ale známe se ?
D: jeee ahoj Gogy ! Já jsem Clay ten Clay se kterým jsi si dnes povídal na ledě
G: je ahoj Clayi, takže za 1) ale jak že jsi mě to nazval ? Gogy ? Tak mi nikdo nikdy neřekl xD a za 2) Dreamwastaken ? Co to 🤣
D: ok odedneška ti neřeknu jinak než Gogy a to jméno to je dlouhá story :] a ty s tím tvým georgenotfound xD
Georgenotfound píše...A takhle začala naše celonoční konverzace.
•
•
Okok tahle kapitola byla cringe 😅 ale nic lepšího mne nenapadlo :]
ČTEŠ
You ? Again ? |dnf ff ?
RomanceToto je moje první knížka so nečekejte nic velkého • "Clay, jsem Clay nechtěl- ehm no promiň, nechtěl jsem. Aaaaa co tu vlastně děláš?" • Gramatika📉📉 • Credity u fanartu nevím našla jsem je na pinterestu #2 Dream- 12.5 #2 dnf- 21.6 #1 Dream- 28.6...