without saying goodbye

1.2K 140 13
                                    

Ahojkyyyyy snad se vám kapča bude líbit :] a chtěla bych se omluvit ale zítra asi nic nevyjde :(

Sapnap

"Dá se to tak říct, hele nechci o tom mluvit, pokud to chceš vědět podívej se na Sportovní noviny... zítra ráno odjíždím takže tam do pátku určitě budu, prosím tě mezitím se o Gogyho postarej prosím" Dořekl a ukončil hovor, nečekal jsem ani chvilku a hned jsem otevřel ten sport a pro moje štěstí ten článek byl jako první, rozklikl jsem to a začal jsem číst.

V TÝMU ****** KONČÍ KAPITÁN !

PROČ ? rozhovor s trenérem.

"proč končí váš nejlepší hráč ?"

T: "Popravdě kdybych se nedozvěděl to co jsem se dozvěděl tak toho asi budu i litovat ale když je to z tohoto důvodu tak proč se tím vůbec trápit"

"A jaký to má důvod ?"

T: "Našel si lásku svého života ale ve stejném pohlaví jako jen on, a to si jako profesionální sportovec nemůže dovolit. No to by vám mohlo prozatím stačit, jen chci říci že jako tým pokračujeme a nového kapitána stanovím klidně hned teď"

.........

Okamžitě jsem to vypl a začal jsem přemýšlet na tím jak se asi prokecl. Ikdyž je to trouba tak mi ho je líto, ten deb*lní trenér ho vyhodil jen kvůli tomu že je konečně šťastný. A on se na tak těšil že všechno vyhrají, je mi ho líto ale co s tím udělá.

Dream

Gogy.....Gogy je v nemocnici v bezvědomí, je to moje chyba, neměl jsem ho tam nechávat samotného a na celé utkání jsou se měl vykašlat ! Byl jsem naštvaný sám na sebe, párkrát jsem si bouchl kamkoliv jsem mohl, abych ten hněv odehnal. Bál jsme se toho že se Gogy už neprobudí, všechno by to totiž byla moje vina.Nezvládl jsem své emoce a sklouzl jsem dolů po dveřích od uklizeného pokoje a začal jsem hystericky brečet. Nesnášel jsem se, nesnášel jsem všechno na tomto světě kromě Gogyho který leží v nemocnici. Chtěl jsem si ublížit, p*dřezat se nebo něco takového ale uvědomil jsem si že musím Gogymu zůstat na blízku a také jsem už půl roku čistý. Po svém breakdownu jsem se snažil utišit v koupelně ale nějak mi to nešlo. Byl jsem celý červený a oči jsem měl opuchlé, neměl jsem náladu vůbec na nic spíše jsem se cítil na nic. Pokazil jsem úplně všechno co jsem mohl.Tentokrát jsem nad touto myšlenkou ani neplakal jen jsem se na sebe koukal do zrcadla. Z mého koukání do zrcadla a přemýšlení nad tím jak se mi život rozsypal na malé kousky které nejdou sebrat mě vyrušil klepot na dveře. Šel jsem otevřít ale když jsem viděl kdo v nich stojí okamžitě jsem se zavřel. Stál tam Punz který na mě volal že se mnou chce mluvit, nechtěl jsem ho vidět,nechtěl jsem ho slyšet vlastně jsem chtěl být doma a mazlit se s Gogym. Chtělo se mi znovu brečet ale věděl jsem že Punz stále stojí za dveřmi takže jsem otevřel se slovy co potřebuje. "Clayi já... moc se ti omlouvám,já nechtěl jsem to říct...ale došli mi nervy. já chápu že mi asi neodpustíš že jsem ti zkazil kariéru a tak... a proto jsem se přišel omluvit. Omlouvám se Clayi" dořekl a odešel. Stál jsem tam jako přikovaný, neměl jsem náladu mu něco odpouštět takže jsem mu na to nic neřekl. Zavřel jsem dveře a dobalil jsem si poslední kusy oblečení. 

Odevzdal jsem klíče na recepci a teď jsem už jen čekal než přijede taxík který mě má odvést na letiště. S nikým jsme se nerozloučil,nechtěl jsem. Neměl jsem na to náladu a ani kuráž.

Když jsem seděl v letadle napsal jsem Sapnapovi že jsem v letadle a jak je na tom Gogy. Odpověď mi přišla dost rychle: "Hele moc mě to mrzí :( ale aspoň budeš mít více času na mě :) ne promiň, a u Gogyho jsem nebyl, je u něj jeho mamka já tam dnes už nemůžu". Hned po tom co jsem zprávu dočetl vyhledal jsem si Gogyho mamku a napsal jí jak na tom Gogy je. Na odpověď jsem čekal dost dlouho ale přišla: "Ahoj Clayi, Gogy je furt v bezvědomí. I doktor začíná mít strach že neprobudí." Po téhle odpovědi jsem se rozplakal, bylo mi úplně jedno že sedím v letadle plném lidí prostě láska mého života,člověk který mě dělal šťastným i v těch nejsmutnějších chvílích,je to ten malinký člověk který mi kradl mikiny které mu byli obrovské,ten který je tak nádherný že nechápu že není model. Ten člověk který skoro každé ráno vstával vedle mě,ten člověk který má spánek raději než všechno ostatní,ten člověk co mě drží nad vodou mi teď umírá v nemocnici do které se nejpozději dostanu zítra.

Pane bože ? Vy jste úžasný ? Děkuji strašně moc za všechny ohlasy moc si toho vážím ❤️

You ? Again ? |dnf ff ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat