his beautiful eyes

2K 157 9
                                    

~George
"Když jsme došli do místnosti kde stál on"

Ten nádherný,vysoký,blonďatý kluk se zelenýma očima které se rozzářily když mne viděli. Ikdyž uběhl od našeho sedkání pouhý týden tak jsem si připadal že ho vidím zase poprvé. Musel jsem se červenat jako rajče, ale jedině co jsem dělal je že jsem se díval do jeho nádherných očí a v hlavě mi hrála myšlenka že jsem do něj zamilovaný až po uši.

Neuběhlo ani pár minut a Sap se usmál a řekl že nás radši nechá samotný a odešel po schodech nahoru. Clay se jen usmál a řekl že vypadám jako mrtvola. Nevím jestli jsem tohle chtel jako první slova od něj slyšet ale měl pravdu. Nedokázal jsem ze sebe vydat ani slůvko jen jsem se zasmál jeho argumentu, a nastala má oblíbená chvíle ticha. Tak jsme se rozhodl ke slovu "ehmm no děkuju asi ? Noo a ty no máš hezkou mikinu" v hlavě mi lítali myšlenky o tom jak to bylo trapné ale já se jen snažil schovat gay paniku. Clay mi poděkoval a řekl že si tu mikinu navrhl sám.
~
Seděli jsme v obýváku a povídali jsme si o různých věcech jelikož se mu povedlo mě rozmluvit

~Dream
Přišla mi zpráva od Sapnapa že už je s Georgem doma tak ať okamžitě přijdu.
Když jsem přišel tak ke mě přiběhl Sapnap s tím že je George vylekaný že se ho pokusí uklidnit a že s ním za mnou přijde. Mezitím jsem si hodil tašku do pokoje a vrátil se zpátky ke dveřím kam už Sapnap vedl George. Pane bože on je snad krásnější než předtím. Měl světle modré tričko a šedé tepláky měl menší kruhy pod očima asi se špatně vyspal, když si mě všiml tak ze mě nespustil oči ale já z něj také ne. Sapnap co stál vedle nás byl hodně zmatený a ani se mu nedivím. Takže řekl že nás nechá spolu.
Nevěděl jsem jak začít konverzaci tak jsme mu řekl že vypadá její mrtvola. Vyznělo to asi zle ale nemělo ! Jen jsem chtěl nějak začít konverzaci což se mi povedlo.
~
Rozmluvil jsme ho ! Povídali jsme si jako na ledě,bylo to úžasné. Dozvěděl jsem se o něm hodně zajímavých věcí.
Ale najednou do pokoje vběhl Sapnap a řekl že Alex pořádá párty jestli nechceme přijít. Já jsem kývl že půjdu ale když jsem se podíval na Gogyho moc se mu to nelíbilo. Přemluvil jsem ho a slíbil jsem mu že tam budu sním protože se tady s nikým nebaví.

Uffff párty jeeej, finally Gogy a Dream spoluuu ✨

You ? Again ? |dnf ff ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat