The end

1.3K 126 50
                                    

(Kapča je trooošičku delší tak snad nevadí)

O měsíc později
_______________
Dream

V životě jsem udělal spoustu chyb, a doufám že dnes neudělám další, protože dnes je ten den kde se zeptám Gogyho jestli bude můj manžel, jestli budeme mít stejné příjmení. Ale vše záleží jen na něm.

"Gogy ? na dnešek si prosím nic neplánuj dobře ?" zeptal jsem se ospalého Gogyho který ležel vedle mě. Podíval jsem se na hodiny na kterých bylo 9hodin ráno. zvedl jsem se a šel jsem Gogymu i mě udělat snídani ale mezi tím jsem zavolal Sapnapovi a řekl jsem mu svůj plán na dnešek, řekl mi že mám dobrý nápad a že mi s tím pomůže, poděkoval jsem mu a šel jsem udělat Gogymu jeho oblíbenou snídani což byli vafle, které jsem mu přinesl do postele a on mě políbil se slovy že mi děkuje. "zlato jdu se umýt až to dojíš prosím převlékni se do něčeho pohodlného ale počítej s tím že půjdeme na oběd" řekl jsem a odešel jsem do koupelny kde jsem se umyl a upravil. Vrátil jsem se zpátky za Gogym a chytl jsem ho za ruku a táhl jsem ho pryč z bytu k auto, oba jsme nasedli a Gogy se začal vyptávat co budeme dělat ale já mu nic neřekl a jen jsem jel do restaurace která byla na druhé straně města. Když jsme dojedli vzal jsem Gogyho na procházku, po cestě jsem mu koupil květiny které si oblíbil. Šli jsme za ruce kolem moře a povídali jsme si o různých věcech. Ale vyrušila nás skupinka asi deseti teenagerů že se s námi chtějí vyfotit, samozřejmě že jsme se s nimi vyfotili ale jedna holka se nás zeptala jestli jsme spolu. Přišel jsem k ní blíž a řekl jsem: "večer se koukej na stream". Pousmál jsem se a ona nechápavě koukala, rozloučili jsme se a pokračovali jsme v cestě. Když jsme si to tu celé prošli vrátili jsme se k autu. V autě mě Gogy políbil, ale z jemného polibku se stal vášnivý polibek a bylo poznat že Gogy chce víc. Rád bych mu udělal radost ale teď nemám čas pokud chci všechno stihnout. Takže jsem se od něho odtáhl "Gogy teď nee necháme to až na později dobře ?" Řekl jsem a Gogy se na mě uraženě podíval "hmmm" odpověděl a já už měl namířeno k Sapnapovi a Karlovi kde si zahrajeme pár her a podobně a potom Gogyho vezmu na naše oblíbené místo kde Sap připravil piknik a nakonec ho vezmu na led kde jsme se poznali a tam ho požádám o ruku, snad mi to všechno vyjde.

Když jsme přijeli k manželům hned nám s radostí otevřeli. Hned jak jsme vešli do mého bývalého domu kluci nám hned nabízeli jídlo, ale oba jsme odmítli protože jsme byli po jídle, kluci nás vzali do obýváku kde jsme si zahráli auta které Sapnap vyhrál, pak jsme si zatančili just dance. Pak jsme si šli s Karlem sednout a pokecat a mezitím Sapnap šel připravit ten piknik jak jsme se domluvili.

Když Sap přišel byl to pro mě jako příkaz aby jsme odešli takže jsem chytli Gogyho za ruku a rozloučili jsem se s klukama a šli jsme na naše místo které bylo o tři ulice dál. Gogy po cestě hned poznal kam jdeme. Když jsme tam přišli Gogy si všiml košíku plného jídla a deky a šťastně se na mě podíval já se jen usmál a on mě obejmul se slovy: "zlato nevím o co se snažíš ale je to geniální" řekl a já se usmál protože mi to udělalo radost. Všechno mi zatim vychází takže jsme si s Gogym sedli a pustili jsme se do jídla. Gogy se mi snažil hodit jahodu do pusy ale spíše mi to hodil do očí. Chvíli bylo ticho a potom se mi Gogy vrhl po krku kde mi udělal pár znamének lásky. Ale Gogy si nedal pokoj a začal mi pomalu svlékat tričko. "Gogyyyy já..." neodpověděl jsem protože mě Gogy začal líbat na břiše. "Říkal si že to necháme na později, a já bych řekl že teď je později nemyslíš ?" Řekl a vytáhl se k mým rtům nahoru a políbil mě.

SPICY
V polibku jsem ho přetočil pod sebe ale on nechtěl takže se znovu přetočil do polohy v které jsme začali. Začal mi rozepínat kalhoty ale já nechtěl být pozadu takže jsem mu sundal aspoň tričko. Gogy se nachvíli zastavil a rozhlédl se kolem jestli tu nikdo není a taky že nebyl a on pokračoval sundal mi kalhoty se spodním prádlem a políbil mě na stehně, to jsem se neudržel a vypustil jsem ze sebe dost hlasitý stén. Gogy pokračoval ve své práci a dal si můj penis do pusy a začal se pohybovat, někdy přidal i zuby a já si tuhle chvíli jen užíval. Když jsem byl hotový udělal jsem se do Gogyho který to poslušně spolkl. "Tohle mi prozatím stačí" řekl s úsměvem na tváři. A já se začal oblékat.

End of spicy

Když jsem si zapl kalhoty řekl jsem Gogymu že nás čeká ještě jedna zastávka a že bychom už měli vyrazit a on jen souhlasil. Po cestě k autu jsem zavolal Sapnapovi jestli to po nás neuklidí že přijedeme až zítra. Souhlasil takže jsem mu poděkoval a pokračovali jsme k autu.

Když jsme přijeli na stadion Gogy byl trochu mimo. Vystoupil jsem z auta a vyndal jsem nám brusle a vzal jsem Gogyho za ruku a vedl jsem ho dovnitř. Když jsme byli na ledě tak jsme si jen tak bruslili. Ale já přijel k Gogymu a chytil jsem ho za ruce se slovy:

"Před dlouhou dobou přesně na tomto místě, jsem přišel na trénink o půl hodiny dříve že si zatrénuji sám, ale nakonec jsem tu sám nebyl protože jsem tu uviděl nějakého kluka co si zkouší triky. Šlo mu to úžasně, vypadal u toho nádherně, ale ten kluk si mě všiml a lekl se mě a spadl, přijel jsem k němu a zvedl jsem ho a zeptal jsem se ho kdo to je a co tam dělal, po seznámeni chtěl odejít ale já se ho zeptal jestli zůstane a on nakonec zůstal, povídali jsme si úplně o všem a já si uvědomil že jsem se to toho muže zamiloval. Když jsem přišel domů strávil jsem hodinu nad hledání instagramu toho muže který jsem nakonec našel a začali jsme si psát. Druhý den jsem řekl mému spolubydlícímu ať zjistí kam ten muž chodí na školu aby toho muže pozval k nám domů protože jsem nemohl žít s pocitem že o tak nádherného muže přijdu. Jednou jsme šli na párty kde se všechno pokazilo a on utekl na jedno krásné místo a já běžel za ním a on mě na tom místě poprvé políbil. Ale stalo se toho mnohem víc, třeba když nás málem načapal manžel mého spolubydlícího když jsme zrovna dělali takovou zajímavou věc" zasmál jsem se a Gogymu se chtělo brečet, měl skleněné oči ale já pokračoval: "nebo když jsme spolu zažili náš první ehm ehmm, a taky všechny ty hádky s tím dokonalým mužem a nebo když mi ten muž zůstal ležet v bezvědomí s tím že zemře ale on se na poslední chvíli probudil, ale ten muž neví jak strašně moc jsem se bál že o něj přijdu. A nebo když jsem se rozešli ale za týden jsme byli zase spolu. Tento muž o kterém ti teď vyprávím mi změnil celý můj život, tento muž mě udržuje při životě a tohoto muže miluju tak moc že to ani neumím popsat. Takže se tě chci zeptat Georgi Davidsone jestli je mnou budeš chtít dal pokračovat ale jako můj manžel... Georgi Davidsone vezmeš si mě za muže ?

Gogy se rozbrečel přikývl se slovy: "Ano !... Ani nevíš jak moc tě miluji." Já mu nandal prsten na prst a on mě velmi pevně objal. Když jsme se odtáhli tak jsem ho políbil. Bylo mi jasné že bude chtít jet hned domu takže jsme se přezuli a jeli jsme domů.

Doma Gogy zavolal jeho mamce a řekl ji úplně všechno co se dnes stalo, ale jednu část vynechal mrk mrk. Potom jsme se společně osprchovali a s Gogym jsme si řekli že uděláme stream kde fanouškům řekneme že jsme spolu. A to jsme také udělali a chat šílel ! Skoro všichni to vzali dobře, a někteří lidi psaly že to věděly. Potom jsme ten stream ukončili už jsme si jen šli lehnout. A já usnul s pocitem že vedle mě leží můj milovaný budoucí manžel.

A mimochodem Gogyho Mamka už je skoro měsíc doma a je v pořádku a můj otec dostal tři roky ve vězení takže všechno dopadlo dobře teda až na školu se kterou jsem skončil kvůli hokeji ve kterém pokračuji protože ten nový trenér není homofob a co si budeme v tom týmu mě potřebuje. A Gogy se do školy nějak snaží chodit ale jeho absence je větší než cokoliv jiného na světě. A krasobruslení se stále věnuje celým svým srdcem.

O rok později.
Je ráno a já ležím na Hawaii v málem domečku na vodě a vedle mě leží můj dokonalý manžel Gogy, který je po včerejší noci velmi vyčerpaný. Momentálně jsme na líbánkách a za dva dny se máme vrátit zpátky domů. Nevěděl jsem co mám dělat takže jsem zavolal Sapnapovi jak na tom jsou oni. A po tom co mi řekl jsem zjistil že můj nejlepší kamarád je šťastně vdal stejně jako já a že jsou spolu šťastný. Ale že už bychom mohli přijet že jim chybíme...
Řekl bych že si žiju ten nejlepší život, protože mám nádherného a dokonalého manžela, moc úžasných kamarádů a přes 25mil fanoušků na ytb.A taky jsem nejlepší v našem hokejovém týmu. Můžu říct že mám nejlepší život který si kde kdo přeje a za tohle všechno muže ta dokonalá osoba co leží vedle v místnosti.

Pane bože lidi je to tady, jsme u konce téhle šílené ff. Chtěla bych vám za všechno strašně moc poděkovat ! Jste úžasný ! A co si budem u téhle kapitoly mi ukápla slzička :(. Ale nechce se mi vás opouštět takže mě napadlo že bych začala psát něco nového :) ale více info a poděkování vám napíšu do další kapitoly. :) mám vás všechny moc ráda <3

You ? Again ? |dnf ff ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat