football match

1.1K 104 17
                                    

Yooo zlatíčka moje už jsem doma ! Takže si užijte kapču ! <3

George
V noci jsem se probudil celý ubrečený kvůli strašné noční můře, ve které se Dream pokusil zabít kvůli hádce. Bože jsem tak strašně rád že jsem se probudil a byl to jen sen. Po chvíli než jsem se vzpamatoval jsem si uvědomil že Dream neleží vedle mě a začal jsem panikařit. Rychle jsem se zvedl z postele a začal ho všude hledat. Uklidnilo mě když jsem slyšel z koupelny tekoucí vodu, na nic jsem nečekal a vlezl jsem za ním. Ve sprše stál nahý Dream který si pobrukoval nějakou písničku. Neváhal jsem a hned jsem o sobě dal vědět tím že jsem ho oslovil, lekl se a hned se mě začal ptát proč nespím. "měl jsem noční můru ale ty mi řekni proč se sprchuješ ve čtyři ráno ?" Zeptal jsem se. " probudil jsem se a bylo mi strašné teplo a byl jsem spocený a celý takový fuj takže jsem se šel umýt" dořekl a vylezl ze sprchy. Na nic jsem nečekal a hned jsem ho objal. Do očí se mi nahnaly slzy protože kdyby tento muž zemřel už bych neměl pro co žít.
S rukou v ruce jsme se vrátili do ložnice kde jsme si vedle sebe lehli a mazlili se s tím že mě Dream stále uklidňoval.

Ráno mě probudil zvonící telefon, Dreamovi volal Sapnap takže jsem Dreama vzbudil a hned jsem mu dal telefon k uchu. Něco se Sapnapem řešili a pak telefon odložil se slovy: "Gogy nebude ti vadit že dnes půjdeme se Sapnapem na fotbal ? Protože hraje náš oblíbený tým a on sehnal lístky" zeptal se radostně. "Samozřejmě že můžeš ale já mám dnes trénink takže po tréninku půjdu za Karlem dobře ?".
"Děkuji děkuji moc miluju tě" řekl a políbil mě. Ale z obyčejného polibku se stala taková věc která nám zabrala skoro celé ráno (mrkmrk). Potom jsem se šli společně vykoupat a udělali jsem si snídani. Po snídani jsme streamovali. Celý stream probíhal suprově, lidi v chatu měli dobrou náladu takže jsem si ten stream užil. Potom se Dreamie šel připravovat na ten zápas a já zase na trénink na který mě Dream odvezl. Trénink probíhal fajnově, s holkama jsme pokecaly o jejich problémech s muži a já jim dokonce i poradil. Ale jediné co mi vadilo byla ta bolest, proč Dream chce provozovat jeho oblíbenou činnost v den kdy mám trénink ? On mě snad chce úplně zničit.

Dream
Gogyho jsem odvezl na trénink a potom jsem jel do svého starého domu který jsem nechal svým oblíbeným Manželům.
Když jsem přijel před ten dům Sapnap se tam líbal s Karlem jako kdyby se už nikdy neměli vidět. Vystoupil jsem z auta a šel jsem k nim. Karl mě obejmul se slovy ať na Sapnapa dávám pozor. Jen jsem se nad tím zasmál a pozdravil jsem Sapa který už seděl v autě. Po cestě oba celý natěšený na zápas jsme si dali karaoke. Když jsme přijeli vytáhli jsme z kufru dresy které jsme si oblékli a šli jsme na stadion. Než zápas začal koupili jsme si nějaké jídlo a pití a šli jsme si sednou na naše místa. Celý zápas byl dokonalý, náš oblíbený tým vyhrál 4:2 takže jsme se Sapem byli oba nadšení. Ale to moje nadšení zničil telefonát od brečícího Gogyho který mi volal že jeho mamka je v nemocnici....

Tahle kapča byla trošičku kratší ale snad vám to nevadí :] joo a Karl má narozeniny ! A já zítra :] ale to je jedno, jak se vůbec všichni máte ?

You ? Again ? |dnf ff ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat