-_-

2.1K 197 13
                                    

(Nevím jak kapitolu pojmenovat 😅)

~George
"Hele já si nachvilku odskočím ano ?" Řekl jsem a velmi rychlou chůzí jsem se vydal na toalety. Pohledy co jsme na sobě cítil mi moc příjemné nebyli ale já vážně musel odejít.

Přišel jsem na toalety a porozhlédl jsem se jestli tam nikdo není a taky že nebyl. Opřel jsem se o umyvadlo a koukal na sebe do zrcadla. V hlavě se mi opakovala jedna a ta sama otázka "co když ze mne má Clay srandu ? A snaží se mě nějak ponížit ?" Ikdyž proč by to dělal ? Já nevím ? Mám strach že se dozví o mé sexualitě a nebude se semnou chtít bavit ? Bude mě nenávidět ?

Asi 10min jsem tam stál jak přikovaný, potom jsem si řekl že bych se mohl vrátit. Oplách jsme si obličej vodou a rozhodl se vyrazit zpět ale hned ve dveřích mě zastavil Nick se slovy že se mě šel zeptat jestli jsem v pořádku, jen jsem přikývl a společně jsme pokračovali ke stolu dojít dnešní oběd.

Dnes ten oběd nebyl tak špatný měli jsme řízky s kaší takže jsem do sebe hodil poslední sousto a zeptal jsme se Nicka jak se s Karlem poznali. Oba dva se na mě podívali a Nick začal vyprávět.

V půlce vypravovaní Nickovi (skloňování 😑) zazvonil telefon. Nick se okamžitě zvedl od stolu a odešel na chodbu. S Karlem jsme se na něj divně povídali a Karl neváhal a jejich story mi dopovědel

~Sapnap
Volal mi Clay, všechno jsem mu řekl úplně všechno ! I to jak "utekl" a jediné co mi na to Clay řekl bylo "To je super ale mám plán ! Pozvi ho k nám domu prosím"
Takže on po mě chtěl ať se s nim seznámím a teď ho mám zvát k nám domů ? Ok to zvládnu.

~Gogy
Sap přišel zpátky ke stolu a když mu Karl řekl že mi to dopověděl udělal uraženého, ale během chvilky se na mě podíval a zeptal se mě jestli nechci pomoct s úkoly do školy, ale jelikož jsem jedničkář tak jsem se na něj jen divně podíval a jemu to očividně došlo. "Hele tak ti to řeknu prostě narovinu nechceš ke mne domu ? Musim s tebou něco důležitého probrat ale v soukromí". Nevěděl jsem co mám říct. Já nevím fakt ale ! Seznámil jsem se s nim teprve dnes a on chce abych hned šel k němu domů ? Kinda gay vibez- ale vypadá že by mi neublížil takže jsem přikývl.


Cringe 📈
Chtěla bych vám moc moc poděkovat za hvězdičky ❤️ moc si toho vážím !

You ? Again ? |dnf ff ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat