before the wedding

1.2K 113 7
                                    

Yooo další kapča here ! Možná to bude trošku delší ale snad vám to nevadí. A taky trošku nudnější :(


George
Sapnap tu zachvilku byl a já se mezitím stihl vzpamatovat.Když přijel nasedl jsem si k němu do auta se slovy co se děje. "Kámo...co se děje ? za dva dny budu Jacobs ! a právě proto musíme oslavit" Řekl dost nahlas a velmi radostně. "takže párty aka rozlučka se svobodou ?" zeptal jsem se a on jen radostně přikývl. Po cestě jsme si povídali o čemkoliv jsme mohli teda téma Dream jsme obešli velkým obloukem protože ani jeden z nás o tom nechtěl mluvit.

_________

Když jsme přijeli k jeho domu teda spíše Dreamovi domu (božeeeee skloňování) byl jsem dost překvapený ? z jejich nádherného velkého domu se stala obrovská párty... všude bylo strašně moc lidí a jsem vidět že si to chce Sapnap asi hodně užít. Hned mě táhl dovnitř,po cestě jsem poznal pár známých tváří. Sapnap mě táhl hned k baru kterého jsem si nikdy nevšiml.A podal mi panáka se slovy že to chce oslavit se mnou a kopnul ho do sebe a čekal až udělám to samé. Nejdřív jsem se nervozně podíval na tu malou skleničku plnou alkoholu ale pak jsem si řekl proč ne ? A kopl jsem to do sebe. Dnes jsem se nechtěl opít protože zítra máme jít s Karlem na nákupy ale zase jsem nechtěl být střízliví. vzal jsem si skleničku s vínem a šel jsem si pokecat s lidmi které jsem uviděl po cestě, první kdo ke mě přišel sám do sebe byl Quackity který se mě hned zeptal na Dreama "Hele joo nechci o tom mluvit ale řeknu ti to tak že to nedopadlo dobře" řekl jsem mu a on už se k tomuto tématu nevracel. Pak jsme šli tancovat, přidalo se k nám pár lidí, byl tam Skeppy a BBH a to byli asi jediní dva které jsem poznal. Tancovali jsme,všude to tu blikalo barevnými světly a hrála jedna písnička za druhou a já v sobě mě asi pátou skleničku vína. Ale v jednu chvíli jsem si všiml jednoho kluku,né že by mě nějak přitahoval to vůbec ale chvíli i trvalo si vzpomenout odkud ho znám. To je on, ten hudebník kvůli kterému nejsem s Dreamem. Rozhodl jsem se že půjdu za ním a zeptat se ho odkud Dreama zná. Přišl jsem k němu a zaklepal jsem mu na rameno, "pane bože on je obrovský, kolik asi měří ? tak pět metrů ?" řekl jsem si a on se na mě otočil a velice se usmál "Ty musíš být George ! Dream mi o tobě hodně vyprávěl !Moc rád tě poznávám, jo a já jsem Wilbur" řekl a já zůstal stát jako zmražený. "Mluvil o mě hezky ? a já na něj vyjel" řekl jsem si Jo moc rád tě poznávám křečovitě jsem se usmál a omluvil jsem se že musím odejít. Měl jsem namířeno do Dreamova pokoje, po otevření dveří jsem uviděl hodně oblečení Dreamova které bylo poházeno po zemi, neřešil jsem to a lehl jsem si do jeho postele. I přes hlasitou hudbu jsem pomalu usínal.

__________

Ráno jsem se probudil s bolestí hlavy v Dreamovi posteli, ze včerejška si pamatuji úplně všechno takže jsem se moc neopil. vstal jsem z postele a šel jsem se podívat jak to vypadá dole. Už na schodech byli poházené kelímky od pití a všude byl celkově nepořádek. Na zemi bylo ještě pár opilých lidí ale ty jsem neznal tak jsem se rozhodl že je všechny probudím a pošlu je domů což jsem také udělal a začal jsem uklízet ten nepořádek. "Pane bože tady to včera muselo být velký" řekl Karlův hlas který mě vyrušil z mého úklidu, hned jak si mě všiml řekl ať toho okamžitě nechám že si to Sapnap pak uklidí sám. "A kde jsi byl ty ?" zeptal jsem se. "S pár kamarády na jídle a pak jsme dali fimovou noc,nemám rád takovéhle velké párty" dořekl a já jen přikývl. !Hele a víš co ? Já se půjdu umýt převléknout a půjdeme na ty nákupy ? A po cestě si zajdeme na jídlo co ty na to ?" Dořekl a já jen přikývl. Karl odešel a já jsem šel do Dreamova pokoje, vadil mi ten nepořádek takže jsem to uklidil. A šel jsem do koupelny se trošku upravit.

________________

S Karlem jsme byli už po jídle a teď jsme si to kráčeli do posledního obchodu s oblečením. Oba jsme měli plné tašky nového oblečení. Vybíral jsem si tričko a z toho mě vyrušil telefonát, silně jsem doufal že je to Dream ale byl to Sapnap který chtěl okamžitě mluvit s Karlem který si nechal telefon doma.Proč jsem furt tak naivní a pod každým oznámením se dívám jestli to není Dream ? Chybí mi a já nevím kde je a nejhorší na tom je že zítra je kluků velký den a on nikde...

S Karlem jsme nakupovali až do půl páté, pak jsme běželi do auta protože Karl zapoměl že si musí jet pro oblečení na zítra. Vyhodil mě u nivh doma se slovy že mi za dnešek moc děkuje že to bylo super ale že teď vážně musí takže ať poprosím Sapnapa ať mě odveze domů. Šel jsem dovnitř a zeptal hledal jsem Sapnapa kde je, nakonec byl u něho v pokoji a já se ho zeptal jestli by mě neodvedl domů a také jsem mu řekl důvod proč mě neodvedl Karl.
_______
Přišel jsem domů a první co jsem udělal bylo že jsem se šel umýt a potom jsem se díval jen na filmy a nebo brečel nad Dreamem.
___________
Ráno jsem se probudil na budík který zvonil jako poblázněný, vypl jsem ho a šel jsem se připravit na dnešní velký den. Vzal jsem si černé sako a nějaké černé kalhoty, upravil jsem si vlasy a zavolal jsem Sapnapovi ať pro mě přijede, což také udělal, v autě jsem se zeptal jestli neví něco o Dreamovi a on řekl že neví, vypadal smutně, také ho mrzelo že tu není protože je to jeho velký den a jeho nejlepší kamarád ani nehodlá přijet.
_____________

Uffff zlej Dream !
A jak se tu všichni máte ? :]
Jo a Tommy vydal vlog !
A Tommy Stream !

You ? Again ? |dnf ff ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat