~George
"víš Gogy musím ti něco říct" - řekl Dream, měl jsem strach co řekne.
Nevěděl jsem co od něj čekat bál jsem se že bude mít nějaké narážky na mojí sexualitu. Ale kdyby měl tak by to neřekl takhle ? já nevím ale vážně jsem se bál.
"Řeknu ti to narovinu"(mám rád čokoládu 🤣✋🏻) vydechl a já se vážně začal bát. Otočil se na mě a koukal se mi do očí, moc toho vidět nemohl protože byla tma, byl jsem rád protože jsem nechtěl aby mě viděl jak pláču.
Hluboce se nadechl a řekl "Víš Gogy jak jsme se potkali poprvé zdálo se mi že se známe věky, cítil jsem něco co jsem nikdy jindy necítil. Při každé zprávě kterou si poslal jsem měl motýli v břiše. Přemýšlel jsem o tobě každou noc a modlil jsem se aby jsme se zase viděli, volal jsem Nickovi aby zjistil na jakou školu chodíš, volal jsem mu aby tě přivedl k nám domů protože jsem tě chtěl strašně moc vidět..." ztichl a otočil se zpět k vodě a koukal na klidnou vodu. Byl jsem tak šťastný, to co řekl mě zahřálo u srdce a ulevilo se mi že cítí to samé co já. Chtěl jsem začít tancovat radostí ale to by bylo divné. Nějak jsem se uklidnil a rozhodl jsem se že také něco řeknu "To jsem rád" řekl jsem a on se na mě nechápavě podíval "Jsem rád že cítíš co samé co já" pousmál jsem se ale Dream vypadal zaraženě, asi to nečekal ale po chvilce se usmál "počkej myslíš to vážně nebo si ze mě děláš srandu ?" řekl a já se pousmál a udělal jsem to co jsem chtěl udělat už v ten den co jsme se potkaly. Přiblížil jsem se k němu, koukali jsme se to očí a já spojil naše rty. Spolupracoval, z mého břicha se stala klec na motýli. Odtáhli jsme se až když nám došel dech, oba jsme se na sebe smáli a Dream řekl že o tomhle snil každý večer, prý se mu splnil sen. Červenal jsem se jako rajče.
Povídali jsme si smáli se a někdy jsme se i políbili. Bylo to nádherné připadal jsem si jako v romantickém filmu. Dream si najednou lehl a schodil mě na něho, smál jsem se ale užíval jsem si to, připadal jsem si jako kdybych vyhrál život, protože teď tu ležím na nádherném muži který ukradl mé srdce.
Leželi jsme vedle sebe a já pomalu začal usínat, v tu chvíli mi bylo jedno kolik bylo hodin a nebo kde mám vůbec telefon, jediné co pro mě bylo důležité byla ta osoba vedle mě, Tohle byla moje poslední myšlenka předtím než jsme usnul.
Jeej,jelikož tohle byla moje první kiss scéna kterou jsem kdy psala tak se omlouvám ze nedostatky :((
ČTEŠ
You ? Again ? |dnf ff ?
RomanceToto je moje první knížka so nečekejte nic velkého • "Clay, jsem Clay nechtěl- ehm no promiň, nechtěl jsem. Aaaaa co tu vlastně děláš?" • Gramatika📉📉 • Credity u fanartu nevím našla jsem je na pinterestu #2 Dream- 12.5 #2 dnf- 21.6 #1 Dream- 28.6...