Goodbye

1.2K 109 15
                                    

Tahle kapča je nic moc ale chtěla jsem před víkendem něco vydat :]

George

Plakal jsem ale zároveň jsem měl vztek. Přijel kvůli mě nebo kvůli tomu vysokému hezounovi ? A kdo je ten kluk vůbec zač ? Nikdy jsem ho neviděl. Ale asi jsem spíše rád že ho neznám. Sbalil jsem si všechny věci zpět do batohu a chtěl jsem jet domů. Nebudu s osobou která mě podvádí v jednom domě. A ještě k tomu v jeho domě.
Když jsem chtěl odejít Sapnap s Karlem mě zastavili se slovy ať neodcházím že to je určitě nějaký jeho kamarád, ale já na to vážně neměl náladu. Rozloučil jsem se s nimi a šel jsem domů. Jelikož mi vlak jede až za hodinu tak jsem si pustil sluchátka do uší a přemýšlel jsem jestli nejsem moc velká drama queen, ale pak jsem si znovu vzpomněl na tu fotku jak ho tam objal. Zase mi bylo do breku, před týdnem jsem mohl umřít a on si asi našel místo mě náhradu...

Dream
V noci jsem nemohl spát. Takže mě napadlo že se podívám na nějaké domy pro mě a Gogyho. Hledal jsem a najednou mi napsal můj starý kamarád Wilbur Soot, že potřebuje prodat byt a jestli neznám někoho kdo by ho chtěl. Okamžitě jsem mu napsal že bych já sám měl zájem. Nakonec jsme se domluvili že se sejdeme v sedm ráno u toho bytu. Jelikož vím že Gogy a spánek je to nejlepší duo na světě tak to určitě stihnu do té doby než se probudí. S Willem jsem se domluvil a tentokrát jsem si šel vážně lehnout protože jsem začal být unavený.

Ráno mě vzbudil budík který jsem okamžitě vypl abych nevzbudil Gogyho, šel jsem se obléknout a šel jsem k autu. Když jsem tam konečně přijel Wilbur už tu čekal. Pane bože on zase vyrostl ! Je vyšší něž předtím, což je strašidelný ale tak co už. Přišel jsem k němu a jelikož jsme se hooodně dlouho neviděli tak jsem ho pořádně obejmul. Chvíli jsme si povídali a potom jsem se šel podívat na ten byt. Ten byt byl krásný, dost prostorný a řekl bych že se Gogymu bude líbit. Je odtud nádherný výhled, s Willem jsem se domluvil na částce a pak jsme si ještě chvíli povídali, řekl jsem mu o Gogym a on mi řekl že by ho chtěl poznat takže se máme někdy zastavit. Nakonec jsme se rozloučili a já jel domů za Gogym mu říct tu úžasnou novinu. Ale nestihl jsem dojet ani do půlky, protože po cestě jsem uviděl Gogyho na nádraží ? S jeho věcmi ? Okamžitě jsem zastavil s šel jsem za ním. Již z dálky mě poznal a asi chtěl odejít ale já se za ním rozeběhl a chytl jsem ho za zápěstí a přitáhl jsem si ho k sobě se slovy co se děje. Okamžitě se vyklouzl a nic neříkal, vypadal jako kdyby brečel takže jsem se ho zeptal znovu ale trochu jsem zvýšil hlas. A toho si on všiml "Jsem moc rád že jsi si za mě našel náhrad" zakřičel na mě a já vůbec nevěděl o čem to mluví. A to ho asi naštvalo "Hele a víš ty co ? Já na to nemám končím s tebou" řekl se slzami v očích a já stále nevěděl o co jde. "J...Ja...Jak to myslíš ?" Řekl jsem nervózně. "Jak to myslím ? Tak že tě už nechci vidět prostě odejdi, je konec nehodlám kvůli tobě znovu skončit v nemocnici" řekl a přijel mu vlak. Nestihl jsem k tomu nic říct jen jsem tu stál a snažil jsem se pochopit co se to stalo. On se semnou rozešel ? Ale proč ? Udělal jsem něco špatně ?

George
Udělal jsem to. Řekl jsem že s ním končím ale proč jsem to vlastně udělal ? Proč jsem tolik vylítl ? Proč jsme si nemohli jen v klidu promluvit ? Rozbrečel jsem se. Ukončil jsem vztah s nejlepším člověkem na světě jen kvůli objetí jiného kluka . Jsem strašný, nesnáším se za to. Seděl jsem ve vlaku se sluchátky v uších a plakal jsem, proč jsem to udělal pane bože. Když mu napíšu odpustí mi ?

Užijte si víkend ! ❤️

You ? Again ? |dnf ff ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat