Morning

1.7K 134 16
                                    

Dream

Včera mě Karl naštval, mohli jsme prožít tu nejlepší noc našeho života a Karl tam prostě přišel. Štvalo mě to ale Gogymu to asi nějak nevadilo, tak snad si na nahradíme příště. Bylo půl osmé ráno a já si prohlížel krásného spícího Gogyho. Byl tak krásný že to není ani možné.Měl rozcuchné vlasy a otlačený obličej od deky. Byli jsme doma sami protože Sapnap a Karl jeli do školy, než Sapnap odjel poprosil jsem ho jestli by neomluvil Gogyho že se mu udělalo po cestě do školy špatně.

Vyšlo to protože mi přišla zpráva od Sapnapa že má Gogy omluveno. Byl jsem rád protože máme celý dům jen pro sebe. Opatrně jsem vstal abych nevzbudil Gogyho a šel jsem udělat snídani. udělal jsem těsto na palačinky.

Udělal jsem už pátou palačinku a uslyšel jsem kroky jak někdo jde ze schodů. Gogy byl celý ospalý a vypadal jako princezna, jen tam stál a koukal na mě s úsměvem "Dobré ráno princezno" řekl jsem. Gogy přišel ke mě a obejmul mě zezadu "Dobré ráno zlato" zašeptal mi do ucha jeho ranním hlasem, byl jsem překvapený jak mě to nazval, potěšilo mě to, Gogy mě otočil a opřel mě o kuchyňskou linku a políbil mě, rukou mi zajel pod tričko a já nad tím jen lehce vzdychl a on přestal nechápavě jsem se na něj podíval. Odtáhl se a vzal si palačinku a sedl si ke stolu a začal jíst a já pokračoval ve smažení.(smaží se palačinky nebo ne ?) "Neměli bychom být náhodou ve škole ?" Zeptal se a já mu řekl že jsme psal Nickovi. A že tu budeme až do tří odpoledne sami. Jen se nad mou větou pousmál a poprosil mě o další palačinku.
"Dreame ? Víš no dneska mám trénink a ty taky že ? Nechtěl by si jít na trénink dříve se mnou ?" Zeptal se byl jsme radosti bez sebe ! Představa se dívat na dokonalého Gogyho na ledě byla úžasná. Radostně jsem přikývl.
_________________
Dneska se toho moc nedělo, jen jsme Hráli mc a koukali na nějaká videa. Bylo kolem dvanácté a já se Gogyho zeptal jestli se mnou nechce jít na oběd do restaurace. Gogy se na mě jen podíval a řekl že nemá u sebe žádné peníze "řekl jsem snad že chci aby si mě pozval na oběd ? Ne takže se zvedej a jdeme princezno" řekl jsem a Gogy vážně šel.
Vybral jsem nám docela luxusní restauraci ale byla docela daleko takže jsme sešli do auta a jeli jsme. V autě jsem přemýšlel jestli mu své tajemství řeknu tam nebo to nechám na jindy, ale rozhodl jsem se že to nechám na jindy teda možná :]

Jaaaaj Dweam má tajemství co to bude hmmm. ? :]

You ? Again ? |dnf ff ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat