runaway

2K 165 19
                                    

~George

Když jsem doběhl na své oblíbené místo sedl jsem si a začal znovu brečet.

Bolelo to, všechny ty pohledy které na mě padali mi tak moc nevadili ale ten jeden pohled který mě srazil k zemi,ten pohled od osoby do které jsem tajně zamilovaný.

Přemýšlel jsem. Co když mě nebude mít rád a bude si ze mě dělat srandu jako ostatní ? Však já za svojí sexualitu nemůžu !

Ale z mého přemýšlení mě vyrušilo suštění trávy, neotáčel jsem se ale věděl jsem že tu už nejsem sám, a popravdě jsem se bál kdo to je, ucítil jsem na sobě cizí pohled ale stále jsem se neotočil. Ta osoba se přiblížila a sedla si vedle mě, Podle vůně jsem okamžitě poznal kdo to je.

~Dream

Řekl jsem Gogymu že nám skočím pro pití a ať se zatím porozhlédne okolo. Na baru seděl  Quackity a popíjel s Karlem a Nickem, nějak jsem si toho nevšímal a šel jsem pro něco k pití jelikož jsem nevěděl co Gogy pije tak jsem zval červené víno s colou. a chtěl jsem jít zpátky ale po cestě mě zastavili moji kamarádi Tommy Tubbo a Ranboo.

Tak jsem se s nimi chvíli zakecal, dozvěděl jsem se že Ranboo kluky hlídá aby nic nepili protože jsou moc mladí ale přišli si sem někoho najít teda spíše Tommy. Povídali jsme si do té doby než jsem uslyšel jak někdo zakřičel "Jeee koukejte kluci buzna je tu !" otočil jsem se za tím a řekl jsem klukům že už budu muset.

Došel jsem k místu a nechtěl jsem věřit tomu co vidím ! Nějaký idiot strčil do Gogyho ! ale než jsem stihl zasáhnout vzal to za mě BBH. BBH je frajer ze školy, je dost chytrý ale proč se zastal Gogyho ? byl jsem zmatený a koukal jsem na smutného Gogyho který se na mě podíval se slzami v očích a utekl. Nevěděl jsem co dělat. Věděl jsem že když poběžím za ním tak ho nedoženu protože má dost velký náskok takže jsem se otočil na toho kluka který ho nazval buznou, dal jsem mu pěstí a ten kluk ležel na zemi a jeho kamarádi se ho pokusili zvednout. Mezitím jsem zmizel z toho domu a šel jsem hledat Gogyho. Jelikož je tu jen rovina a poplíž je jen jedno místo kam se dá utéct tak jsem věděl kam jít.

Přišel jsem na to nádherné místo, a uviděl jsem sedět malou postavu na zemi u vody. Doufal  jsem že je to Gogy, chvíli jsem vážně přemýšlel jestli je to on ale po chvilce jsem si sedl vedle něho, byl to on,plakal a já nevěděl co dělat a hlavně jsem nevěděl co říct.

Asi 10 minut jsme se dívali na klidnou vodu a já jsem se rozhodl prolomil to trapné ticho "promiň že se ptám ale kdo byli ti kluci ?" zeptal jsem se ale odpověď jsem neočekával. Gogy zvedl hlavu a vydechl "To je gang ze školy" odsekl a já jen přikývl. "šikanují mě" byl jsem ticho, nevěděl jsem jak odpovědět, "víš jak jsme se poprvé potkali na ledě ? víš nebyl jsem tam protože jsem si chtěl jen zabruslit, jsem krasobruslař a u nás ve škole se to zjistilo a všichni o mě začali říkat že jsem gay" dořekl to a rozbrečel se, obejmul jsem ho, asi to nečekal ale to mi bylo jedno, objetí mi vrátil, utřel jsem mu slzy "víš Gogy musím ti něco říct" řekl jsem a on jen přikývl

Co mu bude asi chtít říct hmm ?

A jinak moc děkuji za ohlasy ! Jste úžasní ! ❤️

You ? Again ? |dnf ff ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat