Dream
Ráno jsem se probudil vedle toho nejkrásnějšího muže na světě. Byl tak krásný, a neskutečně mi chyběl. Jsem strašně rád že jsme zase spolu i po tom co se stalo. Dnes bych mu mohl říci o tom bytu. "Hmmm udělám to jako překvapení" řekl jsem si. Podíval jsem se na hodiny a na nich bylo přesně jedenáct, a moje láska furt spinká. Já se teda nedivím protože po včerejší noci jsem byl taky dost unavený. Vzal jsem telefon a napsal jsem Wilburovi jestli se nechce kolem třetí sejít, protože mě napadlo že bych Gogymu ukázal náš nový byt a pak bychom šli na oběd kde by se k nám přidal i Will. "S kým si píšeš ?" ozval se ten malinký ale nádherný člověk vedle mě."To se dozvíš poději" řekl jsem a usmál jsem se na něj a On mi dopřál ranní polibek. "Chceš udělat snídani ?" zeptal jsem se a on se usmál a řekl že ano. Šel jsem do kuchyně a připravil jsem si těsto na vafle a kupodivu se mi to povedlo. Udělal jsem Gogymu vafle a donesl jsem mu je do postele. Když je snědl řekl mi že mu chutnali což jsme byl rád protože já a vaření do nejde dohromady.
__________
"Děleeeej tobě to hrozně dlouho trvá" křičel jsem nedočkavě na Gogyho který se převlíkal. Nemohl jsem se dočkat až mu ukážu naše společné bydlení. Když konečně vyšel chytl jsem ho za ruku a běžel jsem s ním ke dveřím kde si nandal boty a já mu následovně zavázal tkaničky a posadil jsem ho do auta a nastartoval jsem a jeli jsme. V autě se toho moc nedělo Gogy se jen furt ptal kam jedeme a já mu neodpovídal, zastavil jsem pár metrů od toho bytu a nasadil jsem Gogymu šátek na oči a vedl jsem ho do osmého patra. Odemkl jsem dveře a rozvázal jsem Gogymu ten šátek. On jen nechápavě stál a otočil se na mě a já mu podal klíče. "To je naše ?" Zeptal se. "Ano celé je to naše" řekl jsem a Gogy se obrovsky usmál a skočil mi po krku a pořádně mě obejmul. "Tak si to tu trošku prohlídni ne ?" Řekl jsem a on mě pustil a udělal co jsem řekl. Asi po deseti minutách běhání po bytu ke mě přiběhl a hodně pevně mě objal "To je nádherný" chvíli byl ticho a pak zase pokračoval: "a tohle je jako celé naše ?" Zeptal se, "Ano Gogy to je naše" řekl jsem, "jakože úplně tohle celé ?" Znovu se zeptal, "Ano tohle je naše" dořekl jsem a on mě znovu objal ale tentokrát měl slzy v očích. "Jsi úžasný děkuji strašně moc... miluji tě a děkuji strašně moc" zašeptal mi do trička a já ho políbil. "Udělal jsem to pro nás, aby jsme konečně byli spolu bez omezení" řekl jsem. "Ale teď je čas jít na pozdní oběd s bývalým majitelem tohoto domu" dořekl jsem a Gogy se na mě udiveně podíval. "Neboj se" řekl jsem a usmál jsem se.Vylezli jsme z bytu a chytli jsme se za ruce a pokračovali jsme ulicí. Protože na konci ulice je hezká restaurace ve které se máme s Willem sejít. Měli jsme rezervovaná místa takže jsme si rovnou sedli a objednali jsme si pití, "a kdy se tam nastěhujeme ? Nebo jako kdy tam budeme poprvé spát ?" Zeptal se Gogy "No jelikož tam vybavení je tak stěhovat nemusíme jen si vezmeme potřebné věci z domu a pokud chceš můžeme tam spát už dnes" řekl jsem a Gogymu se rozzářily oči. S Gogym jsme si povídali a najednou přišel Will. Gogy na chvíli stuhl ale pak se zase uklidnil. Objednali jsme si jídlo a začali jsme si povídat o tom bytě. Gogy se s Wilburem bavil což jsme byl rád, protože jsem se bál jeho reakce po tom co všechno se kvůli Willovi stalo.
Dojedli jsme a stále jsme si tu chvíli povídali ale najednou zazvonil Wilburovi telefon a no to vzal. Když odvolal omluvil se nám že musí odejít, takže jsme se s ním rozloučili a šli jsme zpátky do bytu. Po cestě bylo květinářství takže jsem Gogymu koupil květinu. Přišli jsme do bytu a s Gogym jsme si řekli že si zajedeme pro věci a potom až přijedeme půjdeme na nákup a taky jsme tak udělaly. Teda až na to že jsme se dost dlouho zdrželi u Gogyho protože ho jeho Mamka nechtěla pustit.
Potom jsme šli na ten nákup kde jsme koupili nezbytné potraviny ale další hromady sladkostí,přeslazeních pitíček a podobně. Nákup jsme odložili doma a šli jsme se s Gogym projít po okolí. "Je to tu moc krásné" řekl když jsme procházeli malou uličkou k moři kde všude byli malé obchůdky se suvenýry. "Jsem rád že se ti tu líbí" řekl jsem ale odpověď jsem již nedostal ale ani jsem jí nečekal. Šli jsme spolu v ruku v ruce jako pár dvou manželů co se po svatbě rozhodlo utéct na pláž. Což doufám že se jednou stane a já a Gogy budeme manželé. Měl bych ho požádat o ruku, ale souhlasil by ? Chtěl by být můj manžel ? řekl jsem si v myšlence z které mě vyrušil Gogy který odběhl k výloze od obchodu s nábytkem "tahle váza by byla krásná pro tu květinu co jsi mi koupil" řekl a usmál se jako malé dítě. "Tak dobře" řekl jsem a vedl jsem ho do obchodu s kde prodávali tu vázu kterou jsem Gogymu koupil. Gogy tu vázu nesl jako své miminko, když jsme konečně došli na tu pláž už pomalu začínal být západ slunce který vypadal nádherně za tím mořem. S Gogym jsme si sedli na molo a drželi jsem se za ruce a oba jsme koukali na ten nádherný západ.
_____________
Vrátili jsme se do naše společného bytu a Gogy hned běžel dát tu květinu do té vázy.
"Dreamiiiee zítra mám trénink a ty máš čas nechceš tam jít se mnou?" Zeptal se Gogy a já jen přikývl že moc rád půjdu. Dlouho jsem ho na ledě neviděl takže se dost těším. "Gogy ? Co by jsi chtěl první noc v novém bytě dělat ?" Zeptal jsem se a šibalsky jsme se usmál a Gogy hned pochopil o co mi jde.
_____________Yooo omlouvám se že teď nic moc nevychází ale víte je léto a to taky znamená že mám málo času a příští týden odjíždím pryč takže tento příběh budu muset nějak ukončit :( ale to teď řešit nebudeme :] jo a chci vám říct že vás mám moc ráda <33
ČTEŠ
You ? Again ? |dnf ff ?
Roman d'amourToto je moje první knížka so nečekejte nic velkého • "Clay, jsem Clay nechtěl- ehm no promiň, nechtěl jsem. Aaaaa co tu vlastně děláš?" • Gramatika📉📉 • Credity u fanartu nevím našla jsem je na pinterestu #2 Dream- 12.5 #2 dnf- 21.6 #1 Dream- 28.6...