Happy pride month ! Předem vás chci upozornit na to že tahle kapča bude dooost dlouhá tak snad vám to nevadí ❤️ (nechtěla jsem to dávat do dvou kapitol takže tady máte jednu hooodně dlouhou)
George
Už uběhl asi měsíc a nic moc se nestalo,s Dreamem jsme se viděli jen párkrát kvůli mamce. Ve škole jsem se moc nezlepšil ale máma to nějak neřešila. Dream už v neděli odjíždí, a ani jsme se na to nějak neřešili protože Dream řekl že vážně chce jet takže to budu nějak respektovat.Před pár minutama mi volal Karl a řekl mi informace ohledně té svatby která bude den po tom co Dream přijede a tím pádem den před vánocema. Což bude makačka ale snad to nějak zvládneme.
_______________________
(Sobota)
Dneska je poslední den co je Dream na Floridě takže jedu k němu a přespím u něho a dokonce s ním půjdu i na letiště jako nejlepší kamarád. Mámě jsem řekl že dneska k Dreamovi jdu ikdyby mě měla zabít, jen se mnou souhlasila a pustila mě bez problémů. Sbalil jsme si všechny věci a utíkal jsem na vlak. Ve vlaku jsem uviděl pár lidí ze školy a snažil jsem se je ignorovat ale oni si mě všimli a samozřejmě že měli připomínky na mou sexualitu.Ignoroval jsem to, a byl jsem asi ten nejšťastnější člověk na světě protože vystoupili o dvě zastávky dříve než já. Když jsem konečně přijel na zastávku kde jsem měl vystoupit tak jsem si všiml Tubba a Tommyho jak se hádají s Jackem na jaký vlak mají nasednout. Přišel jsem k nim a poradil jsem jim protože co si budeme vlakem jezdím tak často že to tu znám skoro nazpaměť. Kluci se semnou rozloučili a běželi ke vlaku, já si vzal sluchátka a šel jsem, čekala mě asi ještě půl hodiny cesty tak jsem napsal Dreamovi jestli pro mě nechce přijet, a samozřejmě že jsem ho přemluvil.
Čekal jsem tu asi deset minut a pak Dream přijel. Měl na sobě šedé tepláky a bílé tričko a docela rozcuchané vlasy,byl tak krásný že to nebylo ani možné,já musím mít takové štěstí že tento nádherný muž patří mě. Dream vystoupil z auta a přišel si za mnou pro polibek který jsem mu s velkou radostí daroval.V autě jsme si jako vždycky dali karaoke. Když jsme přijeli k Dreamovi domů hned jsme šli do kuchyně něco uvařit. Po cestě do kuchyně jsem uviděl depresivního Sapnapa a když jsem se zeptal Dreama co se stalo tak mi odpověděl že se Sap už měsíc neviděl s Karlem a že jediné co pro to dělá je že žere zmrzliny a kouká na seriály. Jen jsem se nad tím zasmál ale v hlavě mi lítala myšlenka že přesně takhle budu vypadat já až Dream odjede. Ale z myšlenek mě vyrušil Dream s tím že po mě hodil vařečku kterou míchal polévku se slovy ať mu jdu pomoct.
______________
Měli jsme uvařeno a dokonce i snědeno a Dreama napadlo že by jsme mohli jít streamovat ale že potom pro mě má překvapení. Souhlasil jsem a běžel jsem do jeho studia se slovy že tam budu první. Po pár polibkách Dream konečně zapl stream.Na streamu se nic moc nedělo, jen se pár lidí ptalo jestli Dream a já jsme spolu ale s Dreamem jsme se domluvili že tyhle otázky budeme ignorovat. Dream si najednou stoupl se slovy že zachvíli přijde, nějak jsem to neřešil a pokračoval jsem dál ve streamování. Asi po patnácti minutách se otevřeli dveře které Dream okamžitě zavřel ale místo toho aby si sedle vedle mě si vlezl pod stůl a začal mi pomalu stahovat kalhoty. Nevěděl jsem jak reagovat takže jsem zmrazil a jen jsem se hloupě usmíval. Když jsem se probudil z toho transu velmi rychle jsem ukončil stream a začal jsem se Dreama ptát co to mělo znamenat a jeho odpověď byla že mi nějak musel dát najevo abych stream ukončil a šibalsky se usmál. Já se na něj zamračil a nandal jsem si ty kalhoty. Dream si stoupl a řekl mi ať nejsem naštvaný a chytil mě za ruku a táhl mě ven kde na nás čekala vířivka. Dream ke mě přišel a začal mě svlékat a já zase jeho, když jsme byli oba nazí vlezli jsme si do vířívky a Dream mi podal skleničku s šampusem.
__________
Ráno jsem se probudil vedle spícího Dreama a začal jsem panikařit, jelikož byla neděle a já nevěděl v kolik Dream odjíždí ale hlavně jsem nevěděl co se včera stalo ale jediný čím jsem si na sto procent jistý je že jsme hodně pili protože mám pocit že mi vybouchne hlava. chvíli jsem se vzpamatovával a pak jsem začal budit Dreama protože jsem vážně nevěděl v kolik odjíždí. Dream se konečně probudil a uklidnil mě se slovy že odjíždí až v deset z domu,když to dořekl přitáhl si mě k němu a začali jsme se mazlit.Ale z toho nás vyrušil Sapnap ve dveřích se slovy že nám udělal snídani a že by si chtěl popovídat před odjezdem a zase odešel. S Dreamem jsme vstaly a já si zastěžoval na bolest mého zadku a Dream se nad tím jenom zasmál a odešel dolů za Sapnapem a mě bylo hned jasné co se včera dělo.
__________
Když jsem přišel všiml jsem si že na stole mám talíř s waflemi a že kluci sedí u televize a smějí se tam, vypadají jako bratři, přál bych si mít s někým takovýhle friendship jako mají oni dva. vzal jsem si jídlo a šel jsem si sednout k nim. dívali jsme se na filmy a povídali si o tom jak se oni dva poznali. Povídali jsme si dost dlouho a najednou Dreamovi zazvonil budík že si musí jít připravit. A tím na mě přišli i depky. Láska mého života ode mě odjede a nebude se mnou dva měsíce ? Seděl jsem v obýváku a snažil jsem se nebrečet, Dream přišel s obrovským kufrem dolů a já to nevydržel a rozeběhl jsem se k němu a objal jsem ho, v objetí jsem se rozbrečel se slovy že ho miluji.
_______
Jeli jsme na letiště, já a Dream jsme spolu seděli vzadu a Sapnap řídil. Já celou cestu brečel, nedokázal jsem si představit že bez něj budu dva měsíce. Když Sapnap zastavil před letištěm snažil jsem se nebrečet abych Dreama neztrapnil před jeho kamarády. Když jsem tam přišli Dream si byl odbalit (jak se to řekne ? xD)
A já šel hned za ním, po cestě potkal už své kamarády které zdravil, ale jeden z nich se na mě furt divně díval, bylo to docela strašidelné ale nějak jsem to neřešil. Už zbývalo jen 10min do nástupu do letadla a Dream mi řekl že se sejdeme na záchodech. Tak jsem šel asi minutu po něm aby to nevypadalo divně. Dream si mě přitáhl k sobě a políbil mě. Nebyl to ten náš obyčejný polibek, byl jiný oba jsme věděli že tenhle polibek je náš poslední a další přijde až za dva měsíce. Jelikož Dream neměl moc času tak jsme se odtáhli a já ho šel doprovodit zpátky. Oba jsme se objali a Dream mi potom jen zamával a odešel do letadla...1188 slov no ty vole 😩✋🏻 no snad se vám kapča líbila ❤️ a chtěla bych vám strašně moc poděkovat za ohlasy jste vážně úžasný !
ČTEŠ
You ? Again ? |dnf ff ?
RomanceToto je moje první knížka so nečekejte nic velkého • "Clay, jsem Clay nechtěl- ehm no promiň, nechtěl jsem. Aaaaa co tu vlastně děláš?" • Gramatika📉📉 • Credity u fanartu nevím našla jsem je na pinterestu #2 Dream- 12.5 #2 dnf- 21.6 #1 Dream- 28.6...