George
"Gogy ? nechtěl by si dnes u mě přespat?" zeptal se dream a já hned věděl odpověď. "A mohl bych ?" zeptal jsem se a Dream se na mě nevěřícně podíval "samozřejmě že bys mohl" a velice se usmál. Dobře jen ehm nemáš telefon ? potřeboval bych si zavolat domů. Dream se na mě podíval a něco vytáhl z kapsy. Byl to můj telefon ! Jej řekl jsem a on mi řekl že mu ho dnes ráno přinesl sapnap. Tak jsem zavolal mamce a řekl jsem jí že přespím u kámoše, dovolila mi to. Takže jsme šli.
________________________
Když jsem došli do domů ve kterém jsem už byl, Dream mi ukázal místnosti ve kterých jsem předtím nebyl, ten dům byl vážně krásný. Dream zapl televizi a šel udělat něco k jídlu. Slyšel jsem jak někdo jde po schodech nevěděl jsme kdo to je ale ani jsem se nebál. Najednou vyšel Karl a Sapnap že si šli taky něco pustit, Sedli si vedle mě a v tu chvíli přišel dream. Uraženě se na ně podíval a podal mi talíř s tousty a sedl si vedle mě, zrovna dávali madagaskar tak jsme se dívali všichni společně. V pulce filmu mi dal Dream ruku na stehno a já totálně zmrznul. Nevěděl jsem co dělat. Dream tu ruku ani když skončil film nedal pryč. Ale já už to nějak neřešil. Chvilku jsme si povídali a pak jsme šli do svých pokojů teda já šel do Dreama pokoje. Dream řekl ať se jdu vysprchovat že připraví postel.
___________________________
Přišel jsem a Dream už byl v posteli na telefonu, všiml si mě zasmál se a řekl mi že stihl připravit postel a jít se osprchovat do druhé sprchy než jsem přišel. Také jsme se zasmál a šel jsem k němu a lehl si vedle něj, mazlili jsme se. Dream mě políbil a já se přizpůsobil, ale nebyl to ten obyčejný polibek ale byl to jiné, Dream mi zajel rukou pod tričko a pomalu mi to tričko sundal nechtěl jsem být pozadu tak jsem mu tričko také sundal a začal jsem se na něj dívat, měl krásné a vypracované břicho. Dream sklouzl níž a začal mi dělat znaménka lásky na krku, po každém hotovém znaménku jsem vydechl a Deamovi se to asi líbilo. Z mého krku se vrátil ke rtům a začal mi rozepínat kalhoty. Najednou se rozevřeli dveře ve kterých stál Karl a vystrašeně se na nás koukal, s Dreamem jsme se rychle odtáhli a já si zalezl pod deku a Dream nám šel pro trička. Zachvíli přišel i Sapnap a byl zmatený protože nevěděl co se děje. Dream přišel ke mě a zeptal se jich co chtěli. Karl se na nás podíval a začal se nám omlouvat, že příště bude klepat jen jsem se nad tím zasmál a řekl jsem že je to v pohodě a že může být rád že nepřišel o chvíli později. Sapnap se na nás podíval a asi mu došlo co se stalo, Karl se nad tím jen pousmál a odešel, Dream seděl vedle mě a zavolal na Sapnapa aby mu řekl co chtěli, Sapnap k němu přišel a řekl že se Karl se šel zeptat Dreama jestli by tady nemohl zůstat ještě další dva dny. Dream se jen zasmál a řekl že mu to nevadí. Sapnap odešel a já se přitulil k Dreamovi a začal jsem se smát a on také. Chvíli jsme se mazlili a já po chvilce usnul.
Jeeeejda tak snad Karl z toho nebude mít trauma :) A co jak se vám to líbilo ?
ČTEŠ
You ? Again ? |dnf ff ?
RomansaToto je moje první knížka so nečekejte nic velkého • "Clay, jsem Clay nechtěl- ehm no promiň, nechtěl jsem. Aaaaa co tu vlastně děláš?" • Gramatika📉📉 • Credity u fanartu nevím našla jsem je na pinterestu #2 Dream- 12.5 #2 dnf- 21.6 #1 Dream- 28.6...