P A D Ė K A

185 10 4
                                    

Sveiki, iš visos širdies labai noriu padėkoti visiems skaitytojams, kurie mylėjo šią istoriją, skaitė ją, dėko žvaigždutes, laukė naujų dalių, komentavo, dalijosi savo nuomone ir teorijomis - esu labai jums dėkinga už palaikymą ir tiesiog už skaitymą :D negaliu žodžiais išreikšti dėkingumo ir kiek man daug reiškia jūsų buvimas - tai tiesiog noriu, kad žinotumėt. Labai ačiū už viską!

Galiausiai nusprendžiau, kad šios istorijos bus dar net DVI oficialios dalys, o po to periodiškai įkelsiu po trumpesnę dalį taip vadinamų one-shotų - vienos dalies šios istorijos tęsinių, kurie bus laiko atžvilgiu ne einantys vienas po kito, o išdėlioti visaip. Aišku, viskas šiame albume vis dar bus susiję su Kardanu ir Onikse bei jų gyvenimu kartu, gal bus ir kokių extra dalių iš siužeto, kuris jau aprašytas, bet gal tai bus iš kitų veikėjų požiūrio taško. Pažiūrėsim, kaip man čia seksis :D

Beje, ką tik įkėliau antrą „Medus ir kraujas" dalį - tai istorija, susijusi su šia. Ten bus aprašomas karaliaus ir karalienės - Sebastiano ir Felinos - gyvenimas, kaip jie susipažino, kaip vystėsi jų gyvenimas iki įvykių „Kankink mane" istorijoje. Ten bus daugiau aprašyta ir apie karalystę, ir apie visą karą, daugiau apie Debrajus, Lyridiečius - žodžiu, daug smulkiau apie visus world-building dalykus. Tad kviečiu paskaityti!

Na, o su jumis susimatysiu dar dviejose „Kankink mane" dalyse, po to dar one-shotuose. Man aišku labai patinka žvaigždutės, bet labiausiai aš myliu, kai jūs pasidalijate savo mintimis, nes tada man tampa aišku, kad tikrai skaitote, kad jums patinka ir yra įdomu ir tai mane skatina toliau rašyti ;) tad dar raginu pasidalinti savo nuomone - man tai labai svarbu. Dar kartą ačiū visiems!

KANKINK MANE (fantastinė meilės istorija)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora