Další nezajímavý den ve firmě. Samé papíry ze kterých mi je už špatně. Vždycky něco vyplnit nebo podepsat. Nechápu jak někoho může bavit tahle práce.
Přemýšlel jsem nad tím a zároveň se koukal venku přes velkou skleněnou stěnu, která se nachází na chodbě. Jedině když je obědní přestávka, tak mám klid.
Mou pozornost si však získala osoba s blond vlasy, která kráčela po chodbě aniž by si mě všimla.
„Jungkooku?" oslovil jsem tu osobu. Hned když uslyšela své jméno, tak se podívala mým směrem. Usmál se a kráčel ke mně.
„Taehyungu.." usmál se, když stál rovnou přede mnou. Bílá košile, která měla dva horní knoflíčky rozepnuté a odhalovala, tak jeho dokonalý krk a klíční kosti mě zaujala.
Hned jsem zahnal své myšlenky a podíval se nazpět na jeho tvář a uviděl jeho zářivý úsměv.
„Co tě sem přivádí?" zeptal jsem se s schoval si ruce do kapes svých černých kalhot.
„Nebo víš co, půjdeme do mé kanceláře." usmál jsem se pokynul mu rukou kam má jít. Hned se rozešel napřed. Kráčel jsem za ním a mohl, tak zase obdivovat jeho dokonalý zadek v černých volnějších kalhotách, které mu tak dodávali víc na objěmnosti.
Otevřel jsem dveře a nechal Jungkooka ať vejde jako první. Ocitli jsme se tak v mojí obrovské kanceláři.
Jungkook se roztomile porozhlédl a posadil se na hnědou koženou pohovku, která byla hned kousíček od křesla do kterého jsem se posadil. Křeslo se nacházelo přesně před mým pracovním stolem.
„Tak co tě sem přivádi?" zeptal jsem se ještě jednou a usadil se víc pohodlněji.
„Měl jsem sem přijít se podívat. Řekla mi to tak matka. Měl jsem přijít už dřív, ale měl jsem školu." řekl a pořád se díval po mé kanceláři.
„Seon, mohla bys nám přinést kafe?" oslovil jsem sekretářku, která právě přišla do mě kanceláře.
„Jistě, pane, hned to bude." řekla a chtěla odejít.
„Prosím mě čaj, nepiju kafe." řekl Jungkooka. Ona se otočila a příkývla.
Neznášam, keď vonku svieti slnko a do toho ešte fúka vietor a je hrozná zima.. Potom prečo to slnko svieti, keď má dodávať teplo, ale je zima?!🤨😒
ČTEŠ
Life Goes On [taekook]
FanfictionLáska je okouzlující pocit, který zažije jednou každý z nás. Nikdo však neví, kdy si nás najde. Někdo musí zdolat mnoho překážek, aby mohl být se svoji milovanou osobou. Taehyung tohle všechno zažije a ani to nečekal. Byl smířený s tím, že bude po z...