24. Kapitola

910 82 21
                                    


„Dobré ráno. " popřál jsem všem a posadil se na své místo k stolu. Ještě jsme nebyly u snídaně úplně všichni.

„Těší mě, že jsi byl s Jennie nakupovat.. Byla hrozně ráda.." ozval se můj otec. Jen jsem nechtěně přikývl. Moje kreditka je určitě taky ráda..

„Nemohl by jít někdo vzbudit Jungkooka?" vzložila se do toho máma, jelikož si všimla, že mi není moc do řeči.

Byl jsem trochu rozčílený z toho co se stalo včera..

„Půjdu já.." ozval jsem se. Potřebuju zjistit co to včera mělo znamenat.. Máma příkývla a já se odebral k Jungkookovo pokoji.

Bez zaklepáni jsem vtrhl do pokoje. Jungkook sladce spal na posteli, přišel jsem blíž a všiml si jeho rozcuchaných blond vlasů. Opatrně jsem mu je odhrnul s oči a usmál se. Jakoby jsem se ani nezlobil, hned mě to prešlo, když jsem se na něj podíval.

„Kolik je hodin?" ozval se jeho chraplavý hlas. Odhrnul si komplet vlasy z očí a ponatahoval se. Opatrně se posadil a opřel.

„Kolem 10. Čekáme jen na tebe má snídani." zamumlal jsem. Jungkook si sladce zívl a chtěl odejít z postele, jenže jsem ho zatáhl nazpět a uvěznil aby nemohl utéct.

„Chci vysvětlení. Co bylo to včera?" zeptal jsem se zcela vážně. Jungkook se tvářil trochu otráveně. Opřel jsem se víc rukama kolem jeho hlavu a přiblížil obličejem.

„Byl jsem nakupovat. Lidi to běžně dělají.." odpověděl.

„S ním?" začal jsem znít už hrozně žárlivě.

„Nemusíš žárlit, hyung. Nic mezi námi není, jsme jen dobří kamarádi. Chtěl dárek pro svého přítele, tak se mně zeptal jestli bych mu nepomohl.. " pokrčil rameny.

„Přítele?"

„Umm jo.. Má přítele.."

„Klidně bych se teď mohl vyptávat já co jsi tam dělal s Jennie.. Ale nedělám to." řekl. Trochu jsem se odtáhl, ale ruce nechal na místě.

„Jelikož vím, že ji nemáš rád." odpověděl a podařilo se mu proklouznout pod mé ruce.

„Řekni jim, že tam hned budu.. " usmál se a zmizel v koupelně.




























Snažím sa písať kapitoly 300+ slov a aj sa mi to darí :D. Zo začiatku som mala trochu problém, keďže som nevedela čo ďalej písať.. A nechcela som do toho dávať ďalšiu kapitolu :DD.

Life Goes On  [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat