56. Kapitola

847 67 29
                                    


Jungkook

Jujky, máme tu pohľad Jungkooka. :)

„Nechceš abych zůstal? Můžu jít s tebou. " zeptal se Taehyung, když zastavil před nemocnicí.

Uběhl měsíc a tak jsem dnes šel na prví prohlídku. Mé bříško se trochu zvětšilo, ale nebylo to moc viditelné jen z blízka. Kromě mě a Taeho nikdo neví, že jsem těhotný. Schválně nosím volnější a větší trička abych to zakryl. Vím, že to skrívat nebudu moc navěky. V určitém měsíci se to zakrýt nebude moct.

Taky budu muset porodit a to miminko nebudu někde schovávat.

Taehyung bohužel se mnou nemohl dnes jít. Musel odejít na den do Busanu, kvůli firmě a tak mě jen před odjezdem odvezl k nemocnici.

„Ne, to je v pořádku. Půjdeme na vyšetření spolu někdy jindy.." usmál jsem se.

„Nemusím jít do Busanu, odložím to. " zavrtěl jsem hlavou a ujistil ho, že nemusí nic takového dělat.

„Jen jdi, přeci večer se vrátíš a řeknu to co a jak. " Taehyung přikývl a tak jsem vystoupil, zamával jsem mu a odešel do nemocnice.

Počkal jsem až na mě vyjde řad.

„Dobrý den, Jungkooku. Vidím, že jsi se rozhodl." usmál se na mě doktor. Hodně mi pomáhal a všechno co teď vím je jen díky němu.

„Myslím si, že nejsem už to vystrašené dítě, které neví co má dělat. Naštěstí to je všechno dobré." řekl jsem a lehl si na lehátko. Byl jsem spokojený jak to Taehyung vzal.

Ze začátku se hrozně vyptával, nedávalo mu to smysl a byl v šoku, ale chápal jsem to. Nakonec to vzal v pohodě a dokonce byl šťastný, že se naskytla tahle možnost.

Momentálně zjišťoval jak má bojovat se svým otcem aby si nemusel vzít mou sestru a nechal ji. Nevypadá to moc nadějně, jeho otec všechno zabezpečil, tak aby si ji musel vzít.

Jediná možnost je se vykašlat na to všechno a prostě rodinu opustit jen kvůli mě.
























Dnes si dáme asi maratón kapitol :D. Dosť sa nudím a mám toho dosť premysleného, takže si dáme ešte pár kapitol :))) ❤️

Life Goes On  [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat