41. Kapitola

848 72 24
                                    


Ráno jsem se probudil v posteli sám. Spal jsem v Jungkookovo pokoji. Bylo něco kolem osmé hodiny, takže šel do školy.

Musel jsem se pousmát nad tím, jaké by to bylo kdybychom spali v jedné posteli už pořád. Večer bychom šli spát spolu a ráno se vedle sebe probouzeli.

Vychystal jsem se a šel do firmy. Musím zvládnout víc práce, když musím jít na tu výstavu a ještě s Jennie někam.

„Seon, udělala bys mi kafe?" pořádal jsem sekretářku o kafe. Ona mile příkývla a odešla z mé kanceláře.

Vyplnil jsem nějaké papíry a napil se kafe, které mi udělala dost rychle. Bylo příjemně teplé.

„Pane Kime, máte návštěvu." nakoukla do mé kanceláře Seon. Zvedl jsem zrak a pokrčil obočí. Dnes jsem již nečekal žádnou návštěvu a ani jsem žádnou nechtěl. Nemám žádný čas nazbytek.

„Je to důležité?" zeptal jsem se.

„Je tady Pan Jeon.. " řekla. Položil jsem propisku a čekal až vejde dovnitř.

Do mé kanceláře vešel Jungkook, dveře se hned za ním zavřely. Byl jsem překvapený, že sem přišel, ale znepokojovalo mě to jak vypadal, byl dost bledý a vypadal unaveně.

„Nemáš mít ještě školu?" zeptal jsem se. Bylo něco kolem desáté hodiny ráno.

„Udělalo se mi na hodině nevolno a tak mě pustili domů dřív." zamračil jsem se. Přistoupil jsem k němu a položil mu ruku na čelo.

„Měl jsi jít domů, když ti je špatně. Proč jsi šel sem? Jsi nemocný?" co je tohle za studní nápad přijet sem.

„Bylo to blíž k tobě do firmy. Nic mi není, jen jsem celou noc dokončoval obraz a nenaspal jsem toho moc." řekl a posadil se na pohovku.

Moc jsem tomu nevěřil, ale unaveně vypadal.  Povzdechl jsem si a posadil se k němu.

„Mám ti sehnat řidiče? Zaveze tě domů."

„Myslel jsem, že mě vezmeš ty.. " lehl si na gauč.

„Nemůžu, ještě mám toho dost na práci a nechci aby jsi to seděl se mnou. Měl by sis odpočinout. " řekl jsem. Nevypadal vskutku moc dobře.

„Nebudu tě otravovat. Prosím."

































💞🌺💗💞🌺💗

Life Goes On  [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat