Ve velké hale hrála pomalá, elegantní hudba, která byla příjemná na posloucháni a atmosféra byla klidnější.Na stěnách byly pověšené díla studentů Hanyang, kteří je vlastnoručně namalovali, aby mohli viset a skrášlovat školu a hlavně ukázat kreativitu a talent, který v sobě ukrývali.
Každý si jejich obrazy prohlédl, ženy oblečené v elegantních šatách a muži v oblecích.
„Proč právě krajina, obklopená vodou?" zeptal jsem se Jungkooka, když jsem se díval na jeho obraz. Jungkook, který stál po mém boku se zamyslel.
„Když jsem ještě byl se svým přítelem, vzal mě na jedno úchvatné místo. Byla to nádherná příroda, kde bylo slyšet proudit vodu, listí hezky šumělo, když o ně zavadil vítr a ptáčci štěbetali." pousmál jsem se a sklonil hlavu. Trápila mě jedna věc.
Dokážu mu dát, taky tak hezké vzpomínky?
„Netvař se tak, ten vztah dávno skončil. Věřím, že to hezké mě čeká s tebou taky." usmál se Jungkook. Chtěl mě políbit, ale došlo mu kde jsme a, že pár metrů od nás stojí moji rodiče, kteří si nás sice nevšímali a bavili se s nějakým mužem, ale mohli by si to všimnout.
Vzal jsem si skleničku šampaňského od milé slečny, která nám to donesla na podnose a taky jednu podal Jungkookovi.
„Snažíš se mě opít?" trošku mě poškádlil.
„Dostanu za to něco?" provokoval jsem ho. Jungkook se uškrnul a olízl si provokativně rty.
Nadechl se, že něco řekne, ale vyrušili nás rodiče.
„Jungkookie, co kdybychom tě vyfotili s obrazem? Paní Jeon je zvědavá a když tu nemůže být, tak ji pošleme alespoň fotku." navrhla mama.. Jungkook přikývl a tak ho vyfotili.
Sledoval jsem Jungkooka z menší dálky a musel jsem uznat, že mu oblek hrozně sekl. Lehce uplé kalhoty, černé sako a bílá košile bez kravaty s rozepnutým knoflíčkem.
Nejradši bych z něj to elegantní oblečení strhl.
Táto ff nebude nejako dlhá, plánujem tak menej ako 100 kapitol..možno menej ako 90 :)....Hlavne píšem ďalšie kapitoly, takže 2 časti v jednej :D.
Odzačiatku som plánovala, takto krátku ff, ale chcela som ju rozdeliť na dve ff.. Ako pokračovanie.. :)
Takže som plánovala sad end :'D... Ale keďže píšem Danger Love a baví ma to a tiež sa na to teším, tak bude happy end a iba jedna akoby séria :))) ❤️
💗💞❤️🌺
ČTEŠ
Life Goes On [taekook]
FanfictionLáska je okouzlující pocit, který zažije jednou každý z nás. Nikdo však neví, kdy si nás najde. Někdo musí zdolat mnoho překážek, aby mohl být se svoji milovanou osobou. Taehyung tohle všechno zažije a ani to nečekal. Byl smířený s tím, že bude po z...