33. Kapitola

916 74 34
                                    


Večer jsem dostal žízeň a tak jsem se šel do kuchyně napít a rovnou si vzít pití k sobě do pokoje.

V kuchyni na židli za ostrůvkem seděl Jimin a koukal se do mobilu, jen se na mě podíval a dál se věnoval mobilu.

Vzal jsem si džus z ledničky, nalil si ho a posadil se vedle něj.

„Jak jsi to zjistil." zeptal jsem se jak jsem se posadil. Jimin odtrhl pohled od mobilu a podíval se na mě. Zajímali mě jak to zjistil, přeci jen z toho, že jsem šel s Jungkookem na pokoj nemohl vydedukovat, že jsme spolu spali.

„Tohle tě trápí. Viděl jsem tě jít s Kookem na pokoj, dnes jste přišli spolu. Neříkej mi, že jste se potkali náhodně, tohle by se vám nepovedlo i kdybyste se snažili a Kook má dost problém s chozením." řekl všechno. Překvapeně jsem zíral.

„Mohl si užít s někým jiným." pokrčil jsem rameny a napil se pomarančového džusu.

„Nechápu proč to nechceš přiznat, i když jsi to už přiznal. " poraženě jsem sklonil hlavu a přikývl, že má pravdu.

„Je to hodně blbý?" zeptal jsem se.

„To, že jsi spal s bratrem své snoubenky?"

„Neříkej to takhle, zní to děsně a hlavně si to představit je hrozné." řekl jsem.

„Koukej Tae, máš Kooka rád. Což doufám, že ho máš rád a nespal jsi s ním jen protože jsi byl nadržený." vykulil jsem oči nás tím co řekl.

„Ne! Mám ho rád a líbí se mi." vyvrátil jsem hned to co řekl.

„To rád slyším. Zní to hnusně to přiznávám, ale pokud nemáš Jennie rád a necítiš k ní žádný cit, nemusíš se cítit provinile. Není ti nic, spíš Jungkook by se měl cítit blbě. Spal se snoubencem své sestry." když to vezmu z téhle strany, tak je to pravda. Jennie je pořád cizí dívka, která ještě není má snoubenka ani manželka..

Do kuchyně přišel Jungkook, jakoby věděl, že mluvíme částečně i o něm. Překvapeně se na nás podíval.

„Řekneš mi to pozdě.." zamumlal Jimin a nechal nás dva v kuchyni.
































Hai, zlatíčka 😊💜

Chcem hrozne poďakovať za tie krásne komenty! 🥺💜 Veľmi na potešili.. 🥺💜💜

Nazbierala som nejakú energiu a napísala vám novú kapitolku! 🥰

Tiež mi je už dnes omnoho lepšie, horúčku nemám a bolesti hrdla už tiež nie.. 😊💞💞

Bodaj by, keď do mňa mama pchala tabletky ako do malého dieťaťa, keď ho kŕmia :DD

Len som unavená, ešte som sa úplne nevyliečila.. 🥰❤️❤️

To mi však nezabráni vám napísať niečo nové, keď mám na to silu a tiež chuť.. 😏❤️

LUV YA~❤️🥰

Life Goes On  [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat