23. Kapitola

922 84 56
                                    


„Oppa, co tyhle šaty?" uslyšel jsem Jennie hlas a podíval se co vytáhla tentokrát. Nakupuji s ní asi 10 minut a mám pocit, že je moje kreditka už v mínusu.

Vytáhla červené delší šaty, které měli dost masivní výstřih. Šaty byly dost úzké. Vidím, že je to její styl.

Avšak pořád jsem přemýšlel nad Jungkookem. Má fakt složitou povahu a je hrozne těžké ho pochopit. Jin ho asi zná nejlíp a nikdy o něm nic zlé neřekl.

„Pojď se podívat jestli mi sluší, Oppa.." nechtěně jsem k ní přišel a podíval se do zrcadla. I když nerad to říkám, tak ji ty šaty sedly dobře.

„Myslím, že už stačí." řekl jsem. Ona se na mě podívala a vzala si šaty, které si vybrala.

„Jak si přeješ.. " usmála se a dívala se na mě. S povzdechem jsem ji podal svoji kreditku. S úsměvem si ji vzala a běžela zaplatit.

„Hyung?" někdo mě oslovil hyung. Otočil jsem se a uvidel Jungkooka a nějakého kluka.

Ten kluk byl celkem hezký. Byl vyšší než já. Jeho postava byla svalnatá a dobře vysportovaná. Měl stejné blond vlasy jako Jungkook, akorát o dost kratší než on.

„Co tedy děláš, hyung. " zeptal se mě když přišel blíž. Než jsem stihl odpovědet, tak byla u mě Jennie, omotala mi ruku kolem paže a podívala se na Jungkooka.

„Aah.. Už chápu." zasmál se Jungkook.

„Vy dva spolu zase chodíte nebo proč jste tady spolu.. " odsekla hnusně. Ten kluk přistoupil blíž a zákeřně se usmál. Takže tohle je ten jeho ex přítel?

„Myslím, že bys měla držet hubu. Není ti nic do toho. " řekl hnusně. Překvapeně jsem hleděl.

„Oppa! Řekni mu něco!" zakňučela a zatahala mě za ruku. Všiml jsem, že se na mě Jungkook díval. Jeho oči mě sledovali a čekali co udělám.

„Stačí. " odpověděl jsem.

„Jsem tady s BamBamem jen na nákupech.. Tak se nestarej. " zapojil se i Jungkook.

Nakonec už nikdo nic neříkal a každý odešel svým směrem. My do mého auta a oni do centra.
































Viem, že väčšina z vás je z Jungkooka confused, ale možno sa to vyrieši 👀👀👀

Life Goes On  [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat