„Co ty, hyung?" když tuhle jednoduchou otázku vyslovil, celé mé tělo se napnulo a já jakobych nevěděl co mám říct.Lhát asi nebude dobrý nápad.. Určite by se mi to vymstilo, jelikož každý s nás zná, že lež má krátke nohy.
„Nikoho nemám, a ani jsem neměl." odpověděl jsem. Teď mi bylo nehorázně trapně. Mám 26 let a neměl jsem žádný vztah. Někdo by mi pomyslel, že když je někdo synem majitele největší fimy v Seoulu, tak ma každý měsíc jinou.
„Jak to? Jsi atraktivní, dovolil bych si říct, že se na tobé holky můžou bít." zamumlal Jungkook úplně nechápavě. Dotlačil mě na nejbližší lavičku, kde jsme si sedli a čekal na mou odpověď.
„Otec je homofob, takže jsem neměl možnost žádný vztah mít." všiml jsem si, že byl mírně překvapený, když jsem mu prozradil, že jsem gay.
„Tak to je blbý, moji rodiče taky nebyly šťastní, když se dozvěděli, že jejich jediný syn, který měl pokračovat v rodě Jeon je gay.." promluvil.
„Nenapadlo tě třeba randit za jeho zády? Mnoho lidí to dělá." řekl.
„Napadlo, ale můj otec se všechno zázračně dozví ani netušíš jak. Jimin to jednou zkoušel a nedopadlo to moc dobře.. " odpověděl jsem a podíval se na jeho tvář. Zase mám hroznou chuť ochutnat ty jeho krásné rty.
„Doufám, že jsem to nevzal tvůj první.." hned se zhrozil, když mu to došlo.
„Polibek? To ne, i když mám otce homofoba, tak jsem chodil jako tínedžer na párty, kde se stalo mnoho věcí.. Takže se nemusíš bát." ujistil jsem ho. Až takhle špatně na tom nejsem.
„A co tak se otci vzepřít?"
„Víš, nejsem ten typ, který musí mít být ve vztahu za každou cenu. Raději si počkám na toho pravého.. Když teď tak přemýšlím, asi jsem ho našel.. " víc jsem se šoupl vedle Jungkooka, kterého tělo se naplo.
Byl dost překvapený mou odpovědí. Přerušil oční kontakt a postavil se.
„Co kdybychom si dali takový závod, kdo první doběhne k tomu stromu, tak mu musí ten druhí něco splnit." odkašlal jsem si a kývl na jeho výzvu.
Samozřejmě, že tam Jungkook byl první. Co jiného jsem čekal.
Čekal jsem už co odemně bude chtít.
„Polib mě, Tae.."
Vidím, že väčšinu z vás tá ff na ten little space zaujala.. :) Čo má hrozne teší.
Keďže moja jediná ff na little space je zatiaľ najúspešnejšia zo všetkých mojich ff.. Ma najviac prečítaní a tiež votes :))) ❤️ Takže som veľmi rada, že chcete ďalšiu :).
Len neviem kedy by som ju zverejnila, či až po tejto ff alebo ešte počas. :DD.
Niesom si istá či by som zvládla písať 2 naraz.. Minule som tak 2 písala a trochu som domotala ten príbeh a niečo preniesla z prvej ff do druhej ff a naopak xdd...
Takže uvidíme :) ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
ČTEŠ
Life Goes On [taekook]
FanfictionLáska je okouzlující pocit, který zažije jednou každý z nás. Nikdo však neví, kdy si nás najde. Někdo musí zdolat mnoho překážek, aby mohl být se svoji milovanou osobou. Taehyung tohle všechno zažije a ani to nečekal. Byl smířený s tím, že bude po z...