44. Kapitola

854 71 44
                                    


„Můžu ti promasírovat i jiný sval. " jeho pohled mě probodával skrz na skrz. Srdce se mi rozbušilo jako o závod, cítil jsem ho až v krku.

Ukazováčkem mi přecházel přes hruď, břicho dotkl se podběříšku a prstem se zahákl o lem tepláku. Pomalu vnikl i zbytkem prstů pod tepláky, ale čekal na mou reakci.

Pohotově jsem mu chytil ruku a vysunul ji ven.

„Nechci s tebou šukat, Kookie. " sledoval jsem jeho zaražený pohled.

„C-Cože?"

„Nechci s tebou šukat, nejde mi jen o šukáni. Chci tě mít rád citově a taky, že mám, ale přijde mi, že je tohle jen o šukáni. Kolikrát jsme sami, hned se probudíme nazí v posteli. " řekl jsem co mě už delší dobu trápilo. Někomu by stačilo mít jen vztah na sex, ale mě ne.

„Jsi sladký, Taehyungie." zasmál de Jungkook a políbil mě na rty. Začal jsem ho líbat na rty víc, chytil jsem jeho stehno a dal si ho na záda.. Jungkook se do polibku usmál a chytil mě sa tvář, paži dal za můj krk a přidržel si mě blíž u sebe.

Jeho rtů nebudu mít nikdy dost, dva měkké, sladké obláčky.

„Není ti špatně?" zeptal jsem se, když jsme se od sebe odtáhli. Zakroutil hlavou a usmál se. Přikývl jsem a lehl si vedle něj.

„Zítra budeš s Jennie, že?" řekl. Skoro jsem zapomněl na to, že zítra s ní musím ven. Jen jsem přikývl a povzdechl si.

„Nezlobíš se?"

„Nezlobím, není to tvá vina. Jen mi slib, že s ní nebudeš mít nic. " podíval jsem se Jungkookovi do očí, které mu hezky zářily.

„To bych si nedovolil. Vztah se ženou mi nic neříká, jak tě to vůbec napadlo?"

Nerozumím jak ho něco takového napadlo, nikdy bych s ní nic neměl, ani z donucení.

„Stát se může všechno ani se nenazdáš a ráno se probudíš s neznámou osobou v posteli a nic si nebudeš pamatovat. Takové mrchy vědí jak na to.." otočil se ke mně a hlavu si opřel o mé rameno. Políbil jsem ho do vlasů a ujistil ho, že se nic takového nestane..



































I smell drama, neviem ako vy.. 👀

Ďalší upršaný deň dnes.. :))) Máte tiež upršané počasie? C:💜

Life Goes On  [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat