54. Kapitola

854 70 43
                                    

„J-Jsem těhotný, Tae. S tebou. "  řekl neklidně a sklopil pohled.

Můj mozek jakoby přestal pracovat a bylo tam ticho, nezmohl jsem se na žádné slovo, jelikož jsem měl pocit, že celé moje telo bylo v tranzu a v šoku.

Překvapeně jsem stál s otevřenou pusou a díval se na Jungkooka, kterému tahle situace byla určitě nepříjemná a čekal jinou a lepší reakci.

„C-Cože? J-Jak je to možné? Jsi přeci kluk a ti nemohou.. " vypustil jsem hned to co mě napadlo.

„Ja vím, je to šokující.. Všechno ti vysvětlím.." řekl Jungkook a chytil mě za ruku a zatáhl ke gauči na který jsem se posadil a on hned vedle mě.

„Jen mě prosím poslouchej. Bude to možná matoucí, ale poslouchej. Jen jeden z milióna případu se stane, že kluk otěhotní. Většinou je to, když se žena předělá na kluka." začal..

„Ne, nebyl jsem holka. Moje matka čekala dvojčata, takže jsem měl být z dvojčat. Jenže na dalším ultrazvuku se ukázalo, že čeká jen jedno dítě. Nějakým divným způsobem jsem to další dítě absorboval a tím pádem se mi naskytla tahle možnost." znělo to dost šíleně co jsem právě slyšel, ale v dnešním světě je možné všechno.

„Počkej.. To znamená, že máš ženské orgány?" zeptal jsem se.

„Ne, všechny. Mám dělohu. Tím, že jsem to dítě absorboval, tak se mi to změnilo. Někomu narostou i prsa, má holčičí postavu."

„A co menstruace? Aby mohli mít holky děti, musí mít menstruaci."

„Tu mám i nemám. Nemám ji tak jak holky, ne tak dlouho. Jen den něco vyloučím a to většinou jen jednou a ne celý den." bylo to pořád šokující to tady poslouchat.

„A porod?"

„Můžu rodit přírodně, ale i císařem." řekl Jungkook.

„To ti všechno řekl doktor? Proč mám pořád pocit, že jsi to věděl, věděl jsi, že můžeš otěhotnět." řekl jsem a podíval se na něj.

„Vím to už od svých 19 let."






































Dnes jedna o dosť skôr :).

Chcela by som túto ff dokončiť čo najskôr, keďže nemá byť dlhá, tak ju nechcem zbytočne naťahovať. :)

Do konca ostáva cca 30-40 časti, keď napíšem dlhšie, tak menej :))) ❤️

Takže sa budem snažiť dávať na deň aspoň 3 časti, aby sa mi to do konca týždňa podarilo.. Čo v to nedúfam.. :dd

Som dosť v strese, keď som sa dozvedela, že možno už pôjdeme do školy, tak by som to chcela dopísať.. 👀😊

Tiež som sa snažila vysvetliť tento mpreg, keďže som ho mala väčšinou v pribehoch o hybridoch, a tam to bolo ľahšie.. Snažila som sa, ale súhlasim s Taem, že je do divné :DDDD.

Life Goes On  [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat