40. Kapitola

888 72 36
                                    


Večeře proběhla v pořádku. Jungkook si dal ještě před večeří sprchu a potom odešel z pokoje. Já jsem ještě v jeho pokoji počkal a prom taky odešel.

Akorát jsme dojídali, když v tom začala Jennie mluvit.

„Oppa, chtěla jsem se zeptat jestli bys nechtěl se mnou jít na jednu párty. Ráda bych tě představila kamarádkám." promluvila na mě. Neschopný slova jsem na ni hleděl a přemýšlel jak ji odkopnout. Jungkook si mě vůbec nevšímal a jedl své jídlo.

„To je dobrý nápad! Je na načase vás představit jako pár." ozval se radostně otec.

„Nevím jestli budu moct.. Mám práci ve firmě." řekl jsem. Tenhle týden mám fakt dost práce ve firmě.

„Práce počká, tohle je důležitější. " mávl otec rukou. Stiskl jsem příbor v dlaních a snažil se uklidnit.

„Skoro jsem zapomněl. Ve středu se pořádá na Hanyag výstava, kde bude i můj obraz.. Rád bych kdyby někdo z vás přišel.." zapojil se do toho Jungkook.

„Samozřejmě, že přijdeme a všichni.. Je to velká čest. Taehyung si udělá volno jak na Jennie, tak na tebe.." odpoveděl otec za mě, jak to má ve zvyku. Jennie se usmála a objala mě kolem krku, jelikož sedela vedle mě.

Místa se nám změnily. Otec seděl na čele stolu, matka na pravé straně, vedle ní jsem seděl já a potom Jennie.. Na levé straně Jimin a Jungkook.

...

Kráčel jsem do svého pokoje se sklenici vody, v noci mám dost často žízeň a nechce se mi jít do kuchyně.

Po cestě jsem potkal Jungkooka, který si měl v ruce ručník.

„Aish, nekoukej se tak pervérzně. Vylil jsem jen vodu, nejdu se koupat. " spražil mě pohledem. Smutně jsem se podíval a vešel s ním do pokoje.

Na stole byla vylitá barevná voda, kterou asi zředil barvu.

„Potrebuješ něco?" podíval se na mě a utíral vodu. Jen jsem pokrčil rameny a posadil se na postel.

„Můžu s tebou spát?"

„Nechej už můj nebohý zadek alespoň den na pokoji.. " zamumlal Jungkook.

„Nemyslím to tak, jen chci spát vedle tebe.." řekl jsem. Jungkook položil mokrý, barevný uterák a posadil se vedle mě.

„Děje se něco?"

„Jen nechci nikam jít s Jennie, chci být s tebou." odpověděl jsem a opřel si hlavu o jeho rameno.

„Klidně zůstaň, ale žádné osahávání."






























Luv ya~🌺❤️🥰💗

Life Goes On  [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat