Sundal jsem Jungkookovi kalhoty a taky boxerky. Věnoval jsem mu jeden polibek na bříško a další na hrudník.Roztáhl jsem mu nohy od sebe a lehl si mezi ně. Líbal jsem Jungkooka na rty a u toho mu hladil stehno. Prsty jsem se dotkl jeho staženého otvoru.
Naslinil jsem si prsty a pomalu vnikl jedním prstem do jeho otvoru. Zhluboka se nadechl a nehty mi zaryl do kůže na zádech.
Strčil jsem do něj druhý prst a třetí. Trochu jsem počkal a začal přirážet do jeho nitra. Jungkook zaklonil hlavu a já se mu přisál na krk zespodu. Roztahoval jsem úzké stěny v jeho pozadí a připravoval ho tak na něco většího.
Vyložil jsem si jednu jeho nohu na rameno a penisem se otřel o vstup. Sledoval jsem vzrušeným pohledem Jungkooka, který si kousal ret a zadkem se přitlačil na můj vzrušený penis. Usmál jsem se jak nedočkavý byl a neprotahoval to víc.
Obklopilo mě teplo a úzko. Oči jsem křečovitě sevřel a vrazil do něj celý penis. Jungkook vykřikl.
Políbil jsem ho na rty a pomaličku se pohyboval. Lehl jsem si na Jungkooka a v pomalých intervalech švihal pánví. Jungkook si nohy obtočil kolem mého těla a tak jsem byl v něm ještě hlouběji.
„H-Hyung.. Tvrdě mě ošukej." zasténal. Opřel jsem se dlaněmi vedle jeho hlavy a přesně, hluboce začal přirážet. Naše kůže se dotýkaly a vydávaly pleskavý zvuk. V místnosti se mísily zvuky našich dechů s pleskáním kůže.
Objal jsem Jungkooka kolem zad a zrychlil jak jsem jen mohl. Jungkook už své i mé bříško potřísnil.
Po pár přírazech jsem jsem se udělal taky a úlevně zalehl Jungkooka.
I think, že toto nevyšlo :DDD... Opustila ma v posledný moment inšpirácia.. 👀❤️
Ale na nejakú dobu sme so smutmi skončili :)... :)... :).... :)
ČTEŠ
Life Goes On [taekook]
FanfictionLáska je okouzlující pocit, který zažije jednou každý z nás. Nikdo však neví, kdy si nás najde. Někdo musí zdolat mnoho překážek, aby mohl být se svoji milovanou osobou. Taehyung tohle všechno zažije a ani to nečekal. Byl smířený s tím, že bude po z...