Oblékal jsem si akorát černou košili, kterou jsem si vytáhl ze skříně. Zapl jsem si první knoflíček a zastavil jsem se.Dnes ráno jsem u snídaně neviděl Jungkooka. Vyhýbá se mi snad?
Někdo zaklepal na dveře od mého pokoje. Otočil jsem se a spatřil Jungkooka. Hned jsem si víc stáhl košili aby nebylo něco vidět.
„Omlouvám se. Jen slyšel jsem, že jedeš do práce. Nemohl bys mně hodit do školy?" přistoupil ke mě blíž a bez studu mi dal ruce pryč. Chytil další knoflíček a otočil se tak, že byl mezi zrcadlem a mnou. Jen jsem sledoval jeho prsty, které mi zapli všechny knoflíčky.
Poupravil mi taky límec na košili a usmál se.
„Odvezu tě.." řekl jsem. Víc se usmál s odešel z mého pokoje.
Teď si úplně nejsem jistý co to mělo znamenat.. Vyhýbá se mi nebo ne?
„Myslel jsem, že se mi budeš vyhýbat." zamumlal jsem a odbočil k jeho škole.
„Nemám k tomu důvod.. Proč?" podíval se na mou osobu.
„Líbali jsme se třikrát.. Není to snad dostačující důvod?"
„Oh, nemyslím si, že je dobrý nápad se vyhýbat. Bydlíme spolu navíc, ty jsi to chtěl já taky, tak proč se vyhýbat? Bylo by to akorát nepříjemné a já se tak necítím.."pokrčil rameny. Tak teď mě dostal..
„No tak, hyung. Kdybych tě teď tady políbil, nebránil by ses.." řekl a víc se ke mně přiblížil. Znervózněl jsem a hrozně.
„Stejně si pořád myslím, že to není správné, ale sebeovládání je hrozné." řekl. Překvapeně jsem zamrkal a zastavil před školou.
Zabouchl za sebou dveře a ještě mi zamával.
Byl jsem z jeho chování dost šokovaný. Ani nevím co si mám o tomhle všem myslet. Líbali jsme se, ale nic mezi námi není.
Raději jsem nás tím přestal přemýšlet a vyjekl na hlavní cestu. Kdybych nad tím přemýšlel asi bych se zbláznil.
Tiež si niekedy prídete posadnutý nejakou skupinou alebo sólistom? 😀
Poslednú dobu veľmi bts nepočúvam, sad no.. :') ale som hrozne posadnutá The boyz.. C:
Mám chuť si kúpiť všetky albumy xddd a všetko čo o nich existuje....well..
ČTEŠ
Life Goes On [taekook]
FanfictionLáska je okouzlující pocit, který zažije jednou každý z nás. Nikdo však neví, kdy si nás najde. Někdo musí zdolat mnoho překážek, aby mohl být se svoji milovanou osobou. Taehyung tohle všechno zažije a ani to nečekal. Byl smířený s tím, že bude po z...