Reggelente szokásosan keltem fel, mint eddig. Kis madár csicsergésre, boldogan, kipihenten. A legjobban lehet ezzel kezdeni a napot. Csak hogy ez nem egy Disney mese lesz hanem a valóság, az életem. Természetesen az idegesítő ébresztő hangjára ébredtem... Akkorát csaptam a fejem mellett lévő telefonra, hogy az asztalról a földre csapódott. Na és erre a hangra ébredtem fel igazán. Legelső dolog amit ilyenkor kell vagyis szokás csinálni, hogy azonnal elmondunk pár imát, hogy reméljük nem tört be és csukott szemmel felemelni majd megnézni, hogy mi nem történt vele jó esetben. Az őrangyalom velem vagyis inkább a telefonommal volt, mert nem tört be. A megkönnyebbülés után már nem tudtam visszaaludni. Jól kezdem a napot. Nem elég, hogy hétfő reggel van még egy törött telefon is kell nekem.
"Kedves Gyerekek örömmel közlöm nektek, hogy iskolánkba új diák érkezik. Szeretném ha mindenki kedvesen köszöntené őt." - fejezte be az iskola rádió a reggeli kis beköszönését. Az iskolában mondhatjuk, hogy én vagyok a legnagyobb lúzer. De azt csak én tudom, hogy valószínűleg nekem vannak a legnagyobb titkaim is, de ezek majd a későbbiekben kiderül számotokra. Nagyon is részletesen.
De egy kicsit hagy mutatkozzak be nektek, ha engeditek, ha nem akkor is be fogok, hihi. Betty Morningstar vagyok vagy ahogy Magyarországon hívnak Hajnalcsillag Betti. Nem kell megijedni annyira, nincs semmi közöm Lucifer Morningstar-hoz. Csak véletlen egybeesés az azonos név. Az apukám angol származású ezért kellett egy kis angol beütésű név nekem is, amit akár külföldön akár itthon is érthetően tudok használni. Anyukámról nem igazán tudok mit mondani. Csak annyi maradt meg belőle, hogy megszült és ott hagyott a kórházban. Ahova apum megérkezett és örökbe fogadott. Igen, az igazi szüleimet nem ismerem. Amit csak kérek mindent megkapok apukámtól, jobb szülőt nem is kívánhatnék.
Vissza a sulihoz, a suliról csak annyit kell tudni, hogy egy nagyon szép kis középsuli, bár egy baj van vele. Bentlakásos iskola, mivel nekem ez egy kicsit bajosabb a család miatt de szerencsére apum megtudta beszélni az igazgatóval a dolgokat. Az iskola mellett van a kollégium ahol a földszinten vagyok a hátsó udvarra néző kilátással. Nem nagyon zavar, ha kell egy kis friss levegő bármikor ki tudok ugrani az ablakon, akarom mondani kimenni az ajtón. Van egy pótágy a szobába de nem kell használni, mert nem lesz szobatársam. Egy kis lúzer, szürke kisegér vagyok. Megértetem magam az emberekkel, de ha vannak barátaim akkor nehezebb titkolni az igazi énemet.
"Kedves Gyerekek, 9/B tanulói. (igen, ez az osztályom) az előbb hallhattátok, hogy új gyerek érkezett iskolánkba aki az osztálytársatok lesz. Megkérlek titeket, hogy mindenben segítsetek neki amiben csak szüksége van."
Nem kell félnem, hogy szobatársam lesz. Az igazgató is rájött, hogy ha nincs szobatársam akkor van igazán békesség. Nem vagyok egy nagyon bajkeverő csaj, az iskolában de vannak dolgok amiket nem tűrök el és ezért volt már egy két bajom.
7:30-at mutatott az órám amikor ránéztem. Akkor szedjünk ki valami kis göncöt a szekrényből.
Hétfő délután edzésre szoktam menni, ezért ilyenkor egy kicsit sportosabb ruhába megyek iskolába is. 7:45-re kész lettem és már indultam is az első órámra.
YOU ARE READING
Maffiából Maffiába
ActionBetty egy szürke kisegér az iskolában. De az iskola falain kívül már nem annyira. Ha érdekel Betty története az új helyzettel akkor olvass bele és remélem tetszeni is fog.